TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינפיניטי לאבס מקבוצת מטריקס שותפה בפיתוח המשחק באליפות הסייבר הישראלית שעורך משרד החינוך. הגמר בחולון מחר -ביום ג


מחר, יום ג', יתקיים אירוע הגמר של אליפות הסייבר הישראלית, שעורך משרד החינוך בשיתוף גופים נוספים.

Infinity Labs R&D מקבוצת מטריקס שותפה בפיתוח המשחק באליפות הסייבר הישראלית

אירוע הגמר יתקיים ביום ג' הקרוב ה- 21.3.17 בחולון

חברתR&D Infinity Labs חברת מחקר ופיתוח מקבוצת מטריקס, המציעה תכנית הכשרה מהפכנית להסבה מקצועית לתחום פיתוח התוכנה, נוטלת חלק משמעותי בפרוייקט אליפות הסייבר הישראלית, אשר מובילים משרד החינוך, ארגון IATI, קרן רש"י וקדימה מדע, זו השנה השלישית, בהשתתפותם של למעלה מ- 1,500 בתי ספר, החל מכיתות א' ועד יב' מכל רחבי הארץ.

R&D Infinity Labs שותפה בפיתוח המשחק ומערכות הניהול שלו, תרמה לפרוייקט סכום כסף נכבד ומנטורים מטעמה מלווים את המתמודדים בשלבי התחרות הארוכה והמפרכת.

חיים גירון, מנכ"לR&D Infinity Labs: "לאור המחסור החמור בכח אדם מקצועי בתחום ההייטק, אשר הביא את הממשלה לעודד הבאת עובדים מחו"ל ולאור הסכנות והאיומים הצומחים בתחום הסייבר, אשר אין להן מענה מספק, חרתנו על דגלנו את נושא חינוך הדור הצעיר והכשרת דורות חדשים של מומחי סייבר, אשר יתאימו לאתגרים החדשים והלא פשוטים אשר ניצבים בפנינו בתחום זה. הסייבר נחשב לתחום מורכב ביותר, מאחר ולא מדובר בתכנות רגיל, כך שלא מספיק להיות מתכנת על מנת להפוך למומחה סייבר איכותי. לא ניתן לוותר כמובן על ידע וכלים טכנולוגיים מתקדמים, אך בנוסף לכך דרושים גם: ראש פתוח, חשיבה יצירתית, גמישות ומהירות מחשבתית, יכולת תגובה מהירה ביותר, יצר תחרותיות, יכולת עמידה גבוהה בתסכולים ללא קבלת משוב מהסביבה וכו'. מהסיבות הללו, הוא מתאים לדור הצעיר, הצמא ללמוד דברים חדשים ולא נרתע מהתמודדות עם אתגרים טכנולוגים לא פשוטים".

מוסיף גירון: "אליפות הסייבר הלאומית היא תוכנית המשפיעה על מאות אלפי תלמידים ומנגישה אוכלוסיות, לרבות תלמידים מהפריפריה, שאילולי התוכנית לא היתה להם גישה לתעשיית ההייטק. התוכנית היא ללא ספק ה- Cyber Bootcamp הגדול בהיקפו בעולם. סביב פרוייקט זה נבנו מערכות ניהול מתקדמות אשר לא נופלות ברמת הפיתוח מכל חברת היי-טק ומגיעות לרמות מקצועיות הגבוהות ביותר והכל בצורת לימוד חווייתית ומאתגרת, בה התלמידים דבקים במשימות כחלק ממשחק עלילתי ומטפסים במעלה השלבים ודרגות הקושי של המשחק.

כששר החינוך נפתלי בנט ומנכ"ל חברת סנדיסק ישראל שחר בר אור רתמו אותי לפני כשנתיים לפרוייקט, התחושה הייתה שזאת הזדמנות חד פעמית להצטרף ולהשפיע על דורות שלמים של אנשי פיתוח ו- ,Cyber תוך מתאם הערכים בין פעילות Inifinity Labs לפעילות של אולמפיאדת הסייבר. מדובר בפרוייקט לאומי משנה מציאות, אשר משנה את פניה של החברה בישראל ואנחנו ב- Infiinty קפצנו על ההזדמנות להירתם למימושו. בשנה שעברה גם נבחרו המנצחים בתחרות להשתלב בפיתוח חלקים מהמשחק השנה ".

אתר התחרות: https://pub.skillz-edu.org/skillz_portal/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il