TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלוב אקספלוריישן פתחה את המסחר בבורסה לרגל כניסתה של השותפות לרשימה הראשית בבורסה


לאחרונה השלימה השותפות גיוס הון של כ- 3.2 מיליון ₪, שאפשר מעבר למסחר ברשימה הראשית של הבורסה בתל אביב שותפות חיפושי הנפט גלוב אקספלוריישן פתחה את שבוע המסחר בבורסה בתל אביב לרגל כניסתה של השותפות לרשימה הראשית של הבורסה. באירוע לקחו חלק הנהלת הבורסה ומנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב, הנהלת השותפות, גיאולוג השותפות ד"ר ברוך דרין, וצביקה ברודצקי, מבעלי השותף הכללי .

שותפות חיפושי הנפט גלוב אקספלוריישן פתחה את שבוע המסחר בבורסה בתל אביב לרגל כניסתה של השותפות לרשימה הראשית של הבורסה.


באירוע לקחו חלק הנהלת הבורסה  ומנכ"ל הבורסה, איתי בן זאב, הנהלת השותפות, גיאולוג השותפות ד"ר ברוך דרין, וצביקה ברודצקי, מבעלי השותף הכללי .


לאחרונה השלימה השותפות הנפקה מוצלחת לציבור, במסגרתה גייסה השותפות כ- 3.2 מיליון ₪. אחת ממטרות הגיוס הייתה להוציא את השותפות מרשימת השימור ולאפשר את העברת המסחר ביחידות ההשתתפות אל הרשימה הראשית. לצורך כך גם התקשרה השותפות עם עושה שוק.


בנוסף, ההון שגויס ישמש לפיתוח פעילות השותפות בתחום הנפט והגז עם דגש על פרויקט Escolle שבבעלותה הנמצא במדינת קליפורניה שבארה"ב. לאחרונה פרסמה השותפות דוח רזרבות שהוכן על ידי חברת NSAI. על פי הדוח, קיימות רזרבות (P3) של 6.6 מיליון חביות נפט ו- 1.32 BCF גז (כ-  6.82מיליון חביות נפט אקוויוולנטיות). חלקה של השותפות בשדה עומד על 90%, מכאן שחלקה ברזרבות הינה כ- 5.94 מיליון חביות נפט ו- 1.19 BCF גז טבעי.


בדוח הרזרבות, סיווגה חברת NSAI, את העתודות בשלב בשלות "מוצדק לפיתוח" (Justified for Development), כאשר צפי ההכנסות, על פי הדוח, מראה תזרים לשותפות של כ- 283 מיליון דולר.


שותפות גלוב אקספלוריישן רכשה את הזכויות בשדה Escolle בחודש מאי השנה תמורת 250 אלף דולר. השדה ממוקם במחוז סנטה ברברה שבמדינת קליפורניה.


ב- NSAI מעריכים כי לאחר תשלומי תמלוגים לצדדים שלישיים ולשותף הכללי, הוצאות הפקה, החזר השקעות, מסים בארה"ב ואף מס דיבידנד בישראל, יוותרו בידי מחזיקי יחידות ההשתתפות, הכנסות נומינליות נטו של כ- 27 מיליון דולר, לפני היוון.


במקביל לקידום הפרויקט בארה"ב, השותפות ממשיכה בפעילותה בישראל והגישה לאחרונה בקשות לשני רישיונות יבשתיים יחד עם שותפים, שהתחייבו לממן חלקים משמעותיים מהפעילות ברישיונות.


יו"ר השותפות, אריה קרסו-לב ציין כי "גלוב מסמנת היום אבן דרך חשובה בפעילותה. החזרה למסחר ברשימה הראשית ביחד עם תכנית העבודה בארה"ב והבקשות לרישיונות בישראל מחזירות את השותפות לפעילות במלוא הקיטור. הנהלת השותפות ערוכה לאתגרים אלו ומודה למשקיעים שהביעו אמון בשותפות, בהנהלתה ובחזון שלה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il