TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן הריט החדשה, מניבים, רוכשת נכס שלישי ב-82 מיליון ש"ח


עופר אברם – מנכ"ל החברה, שרון שוופי – יו"ר החברה, איתי מל – סגן יו"ר החברה צילום: נועה זני
מניבים קרן הריט החדשה רוכשת מבנה לוגיסטי באזור התעשייה הר טוב, ב- 82 מיליון ש"ח. לאחר רכישה זו, סך שווי הנכסים בהם מחזיקה הקרן עומד על כ- 260 מיליון ש"ח
 מניבים רכשה מבנה בשטח של 15 אלף מ״ר על גבי מגרש של כ- 24 דונם באזור התעשייה הר טוב, הממוקם בסמוך לבית שמש. המבנה נרכש ב- 82 מיליון ש"ח, המבטאים שווי של כ- 5,500 ש"ח למ״ר, והוא צפוי להניב בעשר השנים הקרובות כ- 5.6 מיליון ש״ח בשנה בממוצע.

המבנה הינו מרכז לוגיסטי מודרני ומתקדם בגובה של כ- 14 מטר, ומושכר לחברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן שהינה מחברות הלוגיסטיקה המובילות בישראל. בניית המרכז הלוגיסטי הושלמה בחודשים האחרונים, ולוגיסטיקר שכרה אותו לתקופה של חמש שנים ואופציות לחמש שנים נוספות.
עופר אברם, מנכ״ל מניבים: "המרכז הלוגיסטי שרכשנו הינו ממבני הלוגיסטיקה האיכותיים בישראל. מעבר למאפיינים סטנדרטים הנדרשים במבני לוגיסטיקה, כולל המבנה מרכיבים טכניים ייחודיים, וממוקם באזור מתפתח הנהנה מנגישות מעולה. להערכתנו, הביקוש לשטחי לוגיסטיקה ותעשיה באזור זה ילך ויגבר. כל אלה יאפשרו בעתיד השבחה נוספת של הנכס״.
שרון שוופי, יו״ר מניבים: "המרכז הלוגיסטי בהר טוב הינו הנכס השלישי שמניבים רוכשת. רכישת הנכס תואמת את אסטרטגיית הקרן, הפועלת לרכישת נכסים מניבים בתמהיל שימושים רחב של משרדים, הייטק, תעשייה ולוגיסטיקה, תוך פיזור גיאוגרפי באזורי ביקוש שונים בישראל. הקרן בוחנת בימים אלה מספר עסקאות לרכישת נכסים מניבים נוספים התואמים את מדיניותה״.
איתי מל, סגן יו״ר מניבים: "מניבים גייסה לפני כשנה 267 מיליון ש״ח מגופים מוסדיים מובילים וממשקיעים פרטיים. בעקבות העסקה הנוכחית, אנחנו מתקרבים לניצול מירב כספי הגיוס הראשוני ״.
מניבים השלימה עד היום גיוס של 267 מיליון שקל מפועלים שוקי הון, מיטב דש, אוניברסיטת בר אילן, אי.בי.אי, הלמן אלדובי, קרן פנסיה גלעד וגופים נוספים. באוקטובר 2015 דיווחה מניבים על רכישת נכס בראש העין, המיועד בעיקר לאחסנה ומשרדים ב- 77 מיליון ש"ח. בחודש אפריל 2016 דיווחה מניבים על רכישת בניין משרדים בירושלים ב- 95 מיליון ש"ח.
את מניבים ייצגו ברכישת הנכס באזור התעשייה הר טוב עורכי הדין לוי אמיתי, יפית פלסנפלד וחן רוניס ממשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות'.

קרן מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה להשקעה בנכסים מניבים בישראל, שתנוהל במתכונת המקובלת בקרנות ריט, מבחינת מסגרת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בקרן. בהמשך, תירשם החברה למסחר בבורסה בתל אביב, במתכונת של קרן ריט ציבורית.
אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הנסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה.
יזמי הקרן:
שרון שוופי הינה בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בניהול, ייזום והקמה של נכסים מניבים ובנייה למגורים. שוופי כיהנה כ- 6 שנים כמנכ"ל חברת גב-ים. קודם לכן, מילאה שוופי תפקידי ניהול בכירים בחברה במשך כ- 15 שנה. במסגרת תפקידיה, הובילה פעילות יזמית ענפה שכללה ייזום, הקמה ושיווק של פארקים לתעשיות עתירות ידע, תעשיה ולוגיסטיקה, השבחת נכסים בהיקף של מאות אלפי מ"ר, וכן הקמת שכונות מגורים איכותיות.
איתי מל הוא בעל ניסיון של כ- 30 שנה בתחומי הכספים, ההשקעות והפיתוח העסקי. כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברת איטונג תעשיות ובקבוצת תיא השקעות. במסגרת תפקידיו ניהל ועסק בנדל"ן מניב ויזמי ובהשקעות ופיתוח עיסקי בחברות בישראל ובאנגליה. שימש בעבר ובהווה כדירקטור במספר חברות ציבוריות מובילות בתחומי הכספים, השקעות ונדל"ן מניב.
עופר אברם, המכהן גם כמנכ"ל הקרן, הוא בעל נסיון של למעלה מ- 16 שנים בתחום הנדל"ן במגוון תפקידים בכירים. כיהן כסמנכ״ל קבוצת עזריאלי וכראש תחום המשרדים והיה אחראי על פיתוח, שיווק ותפעול מתחמי המשרדים הקיימים והעתידיים של הקבוצה בהיקף של מאות אלפי מ״ר . קודם לכן, כיהן אברם כסמנכ״ל שיווק ומשנה למנכ״ל בחברת גב-ים, והיה אחראי, בין היתר, על השיווק והפיתוח העיסקי של נכסי החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il