TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיכון ובינוי נדל"ן מסכמת את מכירות שנת 2016


תמיר דגן. צילום: רמי זרנגר
מכירות שיכון ובינוי לשנת 2016 מסתכמות בסך של מיליארד ותשע מאות מיליון ש"ח

926 דירות בסך כולל של כמיליארד ותשע מאות מיליון שקלים נמכרו במהלך שנת 2016

חברת 'שיכון ובינוי נדל"ן', חברת הנדל"ן המובילה בישראל, מדווחת על מכירותיה בשנת 2016.
במהלך 2016, מכרה החברה 926 דירות בסך כולל של כ-1.9 מיליארד שקלים (כמיליארד ותשע מאות מיליון שקלים).

תמיר דגן מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן : "שיכון ובינוי נדל"ן, כחברה שמובילה בישראל את ענף הבנייה למגורים, תיערך גם בשנה הבאה לספק פתרונות מיטביים לצרכי הדיור של המשפחות הצעירות ומשפרי הדיור במרכז ובפריפריה. אנו מעריכים כי גם השנה ימשיכו ביקושים ערים לדירות מגורים ולא צופים עדיין ירידת מחירים.
על מנת שנראה הוזלה בשוק הדיור, שני תהליכים צריכים לקרות במקביל - הפשרה מהירה של קרקעות שבידי המדינה, בעיקר באזורי הביקוש, ומכירתן ליזמים לא רק במחיר מטרה ומחיר למשתכן, וכן זירוז הליכים בירוקרטים שיביאו לבניה ושחרור דירות מהיר יותר".

פרויקטים בולטים במכירות במהלך כל השנה :

חלומות פארק חדרה
החברה מדווחת על כך שמכרה במהלך שנת 2016 בפרויקט חלומות פארק חדרה, 134 דירות בסך כולל של כ-188.5 מיליון ₪.
פרויקט חלומות פארק חדרה ממוקם במרכז שכונת הפארק בחדרה הנחשבת לשכונה המבטיחה ביותר בעיר. בפרויקט כ-1,200 יחידות דיור בנות 3, 4 וחמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. לאחרונה החלה החברה בשיווק בשיווק השלב האחרון והיוקרתי ביותר בשכונה - ששת מגדלי מגורים בני 18 קומות הכוללים 84 יחידות דיור.

חלומות פרדס חנה
החברה מדווחת על כך שמכרה במהלך שנת 2016 בפרויקט חלומות פרדס חנה, 99 דירות בסך כולל של כ-132.5 מיליון ₪. חלומות פרדס חנה הוא פרויקט מתקדם בסטנדרט גבוה, הנמצא בשכונת נווה פרדסים במושבה המתחדשת.
בפרויקט 8 בניינים בני 8-14 קומות בהם 381 דירות, 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

TIME TOWER
החברה מדווחת על כך שמכרה בפרויקט טיים טאוור במהלך שנת 2016, 47 דירות בסך כולל של כ-174.5 מיליון שקלים.
הטיים טאוור הוא מגדל יוקרה בן 38 קומות המכיל 194 יחידות דיור שממוקם על הסיטי החדש בציר רמת גן גבעתיים תל אביב סמוך לבורסה. המגדל נבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה והתקן הירוק לבנייה ירוקה, מתוכנן בתכנון חסכוני, תוך ניצול אנרגיה סביבתית מקסימאלית.


אודות שיכון ובינוי נדל"ן:
'שיכון ובינוי נדל"ן' בניהולו של תמיר דגן הינה זרוע ייזום נדל"ן בישראל בקבוצת שיכון ובינוי. שיכון ובינוי נדל"ן היא חברת ייזום למגורים, שהחלה לפני 87 שנה את דרכה עם חזון לבניין הארץ וכיום מגשימה דרך קבע חלומות של משפחות רבות, על ידי הקמת סביבת מגורים משפחתית וקהילתית מושלמת. שיכון ובינוי נדל"ן אימצה דרכי עבודה המשלבות טכנולוגיה חדישה, תכנון ארכיטקטוני מתקדם וסטנדרטים בינלאומיים ואימצה את שיטות התכנון והבניה הירוקה. כך, החברה מספקת ללקוחותיה מעטפת שירות מושלמת משלב הגדרת הצרכים ועד לאחר אכלוס. כחלק מעיקרון הקיימות פועלת שיכון ובינוי נדל"ן גם בתחום ההתחדשות העירונית - פינוי בינוי ותמ"א .238, פרויקטים המחייבים ניסיון רב וחוסן פיננסי. בין הפרויקטים שמקדמת שיכון ובינוי נדל"ן במסגרת התחדשות עירונית: חלומות TLV - בשכונת יד אליהו בת"א, פרויקט קהילת פאדובה - בשכונת נאות אפקה בת"א, חלומות קריית אונו בשכונת פרדס רייספלד ועוד. 'שיכון ובינוי' דורגה כפלטינה פלוס שהינו הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בשנת 2016. שיכון ובינוי דורגה ע"י BDI ו D&B- במקום הראשון בתחום הבנייה, היזמות והתשתיות לשנת 2015. כמו כן נבחרה שיכון ובינוי נדל"ן ע"י הציבור כחברת הבנייה למגורים המובילה בישראל על פי סקר גלובס שפורסם בפברואר 2016.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il