TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצעת חוק של לוי-אבקסיס למניעת פגיעה של ילדים על ידי קהילתם עברה טרומית


ח"כ לוי-אבקסיס: "מברכת על תמיכת חברי הכנסת בהצעת החוק שלי ומקווה שהיא תקודם במהרה כדי למנוע את האסון הבא"
הצעת החוק של חברת הכנסת לוי-אבקסיס נועדה לקדם שיתוף מידע בין הגורמים המעורבים בטיפול בילדים ונוער כדי למנוע פגיעה בהם מידי משפחתם וקהילתם הסובבת.
"ב-2009 היה הרצח הנורא של רוז פיזם, ובעקבותיו הוקמה ועדת וינטר שהמליצה על שיתוף מידע. שנתיים לאחר מכן, 2011, תוך התמהמהות מימוש ההמלצות, נרצחו ילדיה של לילך שם טוב היקרה, שהרצח הנורא שלהם ביום הולדתה היה נמנע, לו היה מתקיים שיתוף מידע בנוגע למסוכנות הרוצח שהיתה ברורה – וחסויה מפני לילך.
אנחנו כבר כמעט 8 שנים אחרי ועדת וינטר. דוח המועצה הלאומית לשלום הילד שיצא שלשום, חשף ששלושה רבעים מהילדים בסיכון נפגעו על ידי אחראי מתוך המשפחה, ו-60% מהילדים נפגעי אלימות ותקיפה מינית שהגיעו לבית חולים או לקופת חולים, נפגעו מהורה.
אין לנו עוד זמן לחכות ולהביט מהצד! הילדים חסרי הישע שנפגעים על ידי מי שאמונים על שלומם, זקוקים להתערבותנו והגנתנו. אני מברכת על שלא נמצא אפילו מתנגד אחד לחוק במשכן, ואפעל לקידום החקיקה במהרה."
מתוך דברי ההסבר של החוק:
חקירת מקרים חמורים של פגיעה בילדים שהביאה למותם או לנזקים בלתי הפיכים, מצביעה, בין השאר, על כשלים בשיתוף פעולה ובהעברת מידע בין שירותים ותומכת בגישה הרווחת בדבר הצורך בשיפור שיתוף הפעולה בין שירותים לצורך זיהוי, איתור וטיפול בילדים הסובלים מהתעללות והזנחה.
החוקים הקיימים כיום בדין הישראלי בנוגע להעברות מידע מצביעים על קיומם של מחסומים חוקיים המונעים העברת מידע בין אנשי המקצוע השונים. מצב זה מחייב מסגרת חוקית שתאפשר שיתוף במידע בין אנשי המקצוע השונים הבאים במגע עם ילדים בסיכון ובני משפחותיהם. החוקים אינם מכסים מצבים בהם אצל איש המקצוע הבודד, הרואה את הילד או את ההורה ולעתים את שניהם, לא מתעורר חשד לסכנה המחייב דיווח על פי החוק. ואולם, פיסות שונות של מידע הנמצאות אצל אנשי מקצוע שונים והצלבתן הן אלה שעשויות להוביל למסקנה כי מדובר במצב סכנה או העלול להוביל לסכנה.
קיומו של חוק המאפשר ומעודד מסירה והעברת מידע, מגביר את המודעות הציבורית ואת מודעות אנשי המקצוע לנושא של ילדים בסכנה ומדגיש את חשיבותו. החוק נותן לגיטימציה לשיתוף, מונע מחסומים חוקיים ומינהליים, תורם ליצירת אתוס ותרבות של אחריות משותפת, ומאפשר לאנשי המקצוע להשקיע מזמנם בקידום השיתוף. המטרה בשיתוף המידע אינה לצורך דיווח על בן המשפחה כחשוד בפגיעה בילד אלא מטרתה לוודא כי הילד לא יהיה חשוף לסכנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il