TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וינטר טלוקיישן מודיעה על זכייתה במכרז לניהול צי הכולל 4,000 רכבים


דוד מחלב. צילום: יחצ
פוינטר טלוקיישן זכתה במכרז לניהול צי הכולל 4,000 רכבים במסגרת פרויקט רחב היקף להתנהגות נהג בארצות הברית
פוינטר טלוקיישן מודיעה על זכייתה במכרז לניהול צי הכולל 4,000 רכבים במסגרת פרויקט רחב היקף להתנהגות נהג בארצות הברית
דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר: "זוהי החדירה המשמעותית הראשונה שלנו לשוק האמריקאי"
פריסת הפרויקט צפויה להסתיים בפברואר 2017
פוינטר טלוקיישן בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א, PNTR), ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), הודיעה היום כי זכתה במכרז לניהול פרויקט התנהגות נהג לתקופה של 5 שנים בשיתוף עם לקוח של חברת הביטוח American Transit Insurance Company (ATIC), ספקית הביטוח המסחרי המובילה לרכבים מושכרים בעיר ניו יורק.
הפרויקט יכלול 4,000 מכוניות שירות ורכבי יוקרה, המשרתים לקוחות המשתמשים ביישומי חברות רשת תחבורה (Transportation Network Companies TNCs) ובאפליקציות כמו Uber ו- Lyft. השלמת ההתקנות ברכבים צפויה להסתיים בפברואר 2017.
המערכת המשלבת טכנולוגיה של חברת מובילאיי (NASDAQ: MBLY), ספקית מערכות סיוע מתקדמות לנהגים המבוססות ראיה (ADAS), עם טכנולוגיות חומרה ותוכנה של חטיבת סלוקייטור, תאפשר יכולות ניהול צי חכמות וניתוח התנהגות נהג והפחתת תאונות.
דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר אמר: "אנו מאמינים כי השילוב בין מערכת ההתראה המתקדמת של מובילאיי למניעת התנגשות עם מערכת ה-Cellocator לניתוח התנהגות נהג שלנו, תהווה כלי יעיל בשיפור התנהגות נהג ובמניעת תאונות".
מר מחלב הוסיף: "זוהי החדירה המשמעותית הראשונה שלנו לשוק האמריקאי תוך שימוש במודל התוכנה כשירות (SAAS) שלנו, אשר מאפשר לנו להרחיב את המכירות לאזורים נוספים מעבר לאלו בהם אנו פועלים כיום באמצעות שילוב של פלטפורמות חומרה ותוכנה מאוחדות. אנו רואים בפרויקט זה פוטנציאל משמעותי ומאמינים כי בעתיד פתרון זה יהפוך לסטנדרט בכל רכב מסחרי ברחבי ארצות הברית."

אודות פוינטר טלוקיישן
פוינטר טלוקיישן הינה ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לתעשיות הרכב והביטוח, המציעה מגוון שירותים הכולל ניהול ציי רכב, ניהול נכסים ניידים, איתור והשבת כלי רכב גנובים, אבחון רכבים, ופתרון מקיף בתחום האינטרנט של הדברים. רשימת הלקוחות של פוינטר צמחה בשנים האחרונות ומוצריה מותקנים בכ-50 מדינות. Cellocator, חטיבת המוצרים של פוינטר, הינה ספקית פתרונות איתור רכב אוטומטיים (AVL) לאיתור והשבת כלי רכב גנובים, ניהול ציי רכב, מוצרי בטיחות רכב ונהג, מוצרים לבטיחות הציבור, אבטחת רכב ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il