TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

4 מתוך 10 עסקים לא יודעים להתגונן ממתקפת DDoS


קספרסקי: 4 מ- 10 עסקים לא יודעים כיצד להתגונן ממתקפת DDoS
מחקר* של מעבדת קספרסקי מצא כי עסקים אינם ערוכים כדי להגן על עצמם מפני מתקפות DDoS, כש-4 מ- 10 עסקים (39%) אינם יודעים מהי אסטרטגיית ההגנה היעילה ביותר כנגד סוג זה של התקפה. היעדר המידע וההגנות מציב עסקים בסיכון ועלול להוביל לעצירת מלאה של הפעילות העסקית.
התקפות DDoS יכולות לפגום בעבודה השוטפת ולהביא להשבתה של תהליכים עסקיים חיוניים. עם זאת, מחקר מצא כי כמעט חמישית (16%) מהעסקים אינם מוגנים כלל מפני התקפות DDoS, וחצי (49%) מסתמכים על הגנה מובנית בחומרה. הגנה זו אינה יעילה כנגד מספר גובר של התקפות בהיקפים גדולים והתקפות DDoS 'חכמות' שקשה לסנן בשיטות רגילות.
מתקפות סייבר בהיקפים גדולים הן כעת דבר נפוץ, כגון ההתקפות האחרונות על שרתי Dyn, אשר הפילו אתרים כגון טוויטר, הגארדיאן, נטפליק, רדיט, CNN ורבים אחרים באירופה וארה"ב. למעשה, עסקים רבים מודעים לכך ש- DDoS מהווה איום – מתוך אלו שמפעילים הגנה נגד DDoS, שליש (33%) אמרו כי הדבר עלה בעקבות ביצוע הערכות סיכון שזיהו DDoS כבעיה אפשרית, ואחד מ- 5 (18%) ציינו שהותקפו בעבר. עבור חלקם, עמידה ברגולציה, ולא מודעות לאיום האבטחה, היתה המניע העיקרי להפעלת הגנות DDoS - כמעט מחצית (43%) אמרו כי רגולציה היא הסיבה להפעלת ההגנות.
בעיה נוספת שעלתה מהסקר היא שעסקים רבים מאמינים כי הם כבר מוגנים. כמעט חצי (40%( מהארגונים שנסקרו לא הפעילו אמצעי הגנה מכיוון שחשבו שספק האינטרנט שלהם יספק הגנה, ואחד מ- 3 (30%) ציין כי מרכזי נתונים או תשתית אמורים להגן עליהם עליהם. אלא שבמקרים רבים ספקים אלו מגינים על עסקים בעיקר מפני התקפות בהיקפים גדולים או רגילים, בעוד שהתקפות "חכמות", כגון אלה המשתמשות בהצפנה או מחקות התנהגות של משתמשים, דורשות גישה מתמחה.
יותר מכך, הסקר מצא כי שליש (30%) מהעסקים אינם נוקטים באף פעולת הגנה מכיוון שהם חושבים שלא סביר שהם יפלו קורבן למתקפת DDoS. אחד מ- 10 (12%) עסקים אף מאמין כי זמן השבתה קצר בעקבות DDoS לא יהווה בעיה משמעותית עבור החברה. אלא שהמציאות שונה וכל חברה יכולה להפוך למטרה בשל הקלות היחסית של הפעלת מתקפות אלה. יותר מכך, העלות הפוטנציאלית לקורבן יכולה להגיע למיליונים.
"כפי שראינו בהתקפות האחרונות, DDoS הוא גורם משבש מאוד, אשר נמצא בצמיחה", אמר קיריל אילייניב, ראש הגנת DDos במעבדת קספרסקי. "כאשר האקרים מוציאים מתקפת DDoS, הנזק יכול להיות הרסני לעסקים אשר מושפעים ממנה מכיוון שהיא מנטרלת את הנוכחות המקוונת של חברה. כתוצאה מכך תהליך עסקי נעצר, לא ניתן להשלים תהליכים חיוניים לעסקים והמוניטין יכול להיפגע. שירותים מקוונים ותשתיות IT הם חשובים מידי מכדי להישאר ללא הגנה. זו הסיבה שהגנת DDoS ייעודית צריכה להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הגנה יעילה על עסקים כיום".
Kaspersky DDoS Protection הוא פתרון משולב מלא, אשר כולל כל מה שעסק צריך כדי להגן על עצמו מפני התקפות DDoS. הפתרון שומר על פעילות עסקית חלקה באמצעות הגנה מפני ההתקפות המורכבות והנרחבות ביותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il