TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת אירוקה יוצאת בקמפיין בעלות 2 מיליון ש"ח


גל גדות - צילום דודי חסון
קמפיין בעלות 2 מליון ש"ח לרשת אירוקה בכיכובה של גל גדות
רשת אירוקה תצא השבוע בקמפיין ראשון בכיכובה של גל גדות . היקף ההשקעה בקמפיין 2 מיליון שח


רשת אירוקה, המובילה בתחום משקפי השמש והראיה בישראל, עולה בימים אלו בקמפיין ראשון בכיכובה של הפרזנטורית החדשה לשנת 2017 - גל גדות.

הקמפיין, שנאמד בהיקף של כ-2 מיליון ₪, נערך ע"י משרד הפרסום אברהם. הוא צולם במאליבו שבלוס אנג'לס, בבית פרטי ששוויו 40 מיליון ₪ עם רצועת חוף ים פרטית ויכלול: סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

בהמשך השנה יעלו קמפיינים נוספים בכיכובה של גל גדות, שיתמקדו במותגי משקפי השמש החדשים באירוקה לשנת 2017 ביניהם: רוברטו קוואלי, טום פורד ועוד.

בנוסף, גדות תככב בקמפיינים שיערכו לרגל פתיחת שתי חנויות של ERROCA בדיוטי פרי בנתב"ג - האחת במתחם המרכזי של חנויות הדיוטי פרי והשנייה במרכז המסחרי באולם מקבלי הפנים; וכן בקמפיין להשקת החנויות החדשות של הרשת ביניהן חנות קונספט שתפתח בקניון האופנה גינדי.

לדברי אבי כהן, מנכ"ל קבוצת ERROCA: "גל גדות, המביאה איתה שיקיות אופנתית בינלאומית, היא סמל להצלחה הוליוודית זוהרת ולאיכות ברמה אחרת, העולים בקנה אחד עם ערכי הרשת. בתור אהובת הקהל ובזכות האיכויות שהיא מביאה איתה מצאנו את גל גדות כמתאימה ביותר להוות פרזנטורית של רשת שתציג את כל החידושים וההפתעות שלנו לשנת 2017."

גל גדות, הישראלית בת ה-31, היא בעלת קריירה בינלאומית מסחררת שמצטלמת בחו"ל לסרטים ולקמפיינים עולמיים. גדות התפרסמה לראשונה בעולם בזכות גילום דמותה של ג'יזל ישר בסדרת הסרטים האמריקאית "מהיר ועצבני". היא מגלמת את גיבורת העל וונדר וומן בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ותגלם אותה גם בסרט הסולו "וונדר וומן" שעתיד לצאת לאקרנים ב-2017, ובשני סרטי "ליגת הצדק" שעתידים לצאת לאקרנים ב-2017 וב-2019.

רשת ERROCA – הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים ברחבי הארץ, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש וראייה, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם ביניהם: גוצ'י, פראדה, טום פורד, רוברטו קוואלי, מייקל קורס, דולצה גבאנה, רייבאן, ארמני, טורי ברץ, סלין, פנדי, אלכסנדר מקווין, מארק ג'ייקובס, ג'ימי צ'ו, סברובסקי, קול ריי ועוד בכל רמות המחירים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il