TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת האחסון קמינריו אחרי סבב חדש של מימון


דני גולן, צילום: יח"צ
חברת אחסון ה- all-flash ממשיכה להעצים טרנספורמציה דיגיטלית ואימוץ ענן
קמינריו גייסה 75 מיליון דולר כדי להמשיך בצמיחה וחדשנות

יקנעם, 10 לינואר 2017 - קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, הודיעה כי היא גייסה 75 מיליון דולר בסבב חדש של מימון, אשר מביא את סך כלל המימון של החברה ל- 218 מיליון דולר. את הסבב האחרון הובילה Waterwood Group, חברת השקעות פרטית אשר משקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה. המשתתפים בסבב זה היו שילוב של משקיעים חדשים וקיימים, כולל Sequoia, Pitango, Lazarus, Silicon Valley Bank ו- Globespan Capital Partners. ההון שגויס ישמש להאצת יוזמות פנייה לשוק, הרחבת נוכחותה הגלובלית של קמינריו, וקידום מחקר ופיתוח.

"הצמיחה העסקית החזקה שלנו, הטכנולוגיה פורצת הדרך וההזדמנויות בשוק ה- all-flash, הופכות את קמינריו לאטרקטיבית מאוד למשקיעים ושותפים כאחד", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "תפקידו של מרכז הנתונים משתנה כאשר עסקים ממשיכים להאיץ טרנספורמציה דיגיטלית ואימוץ הענן, ואנו ממוצבים באופן מושלם כדי לספק פתרונות אחסון אג'יליים עבור יישומים לפי-דרישה חדישים. מימון חדש זה יאפשר לנו להמשיך את ההתרחבות הגלובלית שלנו, ולהאיץ את תכנית החדשנות שלנו כדי לשרת טוב יותר את לקוחותינו".

דרישות השוק ומנועי צמיחה
IDC מעריכה כי שוק מערכי all-flash יגדל בשיעור צמיחה שנתי מצטבר (CAGR) של 21.4 אחוזים עד 2020 – והוא מייצג את הפלח הגדל במהירות הרבה ביותר בשוק מערכות אחסון ארגוניות עולמי של 40 מיליארד דולר.

האינטרנט של דברים (IoT), אימוץ ענן ואפליקציות על פי דרישה, הם מנועי הצמיחה המרכזיים בשוק האחסון. לדוגמא, דוחות קובעים כי עד שנת 2020 יהיו יותר מ- 200 מיליארד אביזרים מרושתים וטכנולוגיות חכמות, ויותר מ- 44 טריליון גיגהבייט של נתונים ייוצרו עד שנה זו. מחשוב ענן ותוכנה-כשירות גורמים מהפכה בדרך בה עסקים פועלים, וגישה מידית למידע בעולם בו הכל נייד היא הכרחית.

באמצעות הארכיטקטורה מוגדרת התוכנה שלה, הבנויה עבור flash, קמינריו ממוצבת היטב כדי להעצים יישומים על פי דרישה ולתמוך בעסקי SaaS (תוכנה-כשירות) ככל שאלה גדלים. כיום, יותר ויותר ארגוני IT פונים לפלטפורמת all-flash של קמינריו לצורך קבלת הביצועים והאג'יליות שאפליקציות מודרניות דורשות. קמינריו ממוקדת באספקת פתרונות אחסון עבור כלכלת הפעילות בכל-עת, בין אם היישומים מסופקים כתוכנה-כשירות (SaaS), שירותים מקוונים או ענן פרטי - מקמעונאות ובריאות עד לפיננסים וייצור.

מה בהמשך דרכה של קמינריו?
באמצעות מימון חדש זה, קמינריו ממוצבת היטב כדי לנוע אל שנת 2017 ומעבר לה.
התרחבות גלובלית: האצת ההתרחבות לרוחב מזרח ומערב אירופה, אסיה פסיפיק והמזרח התיכון, תוך מינוף תכנית ערוץ השותפים זוכת הפרסים ACCELERATE של קמינריו.
אקו-סיסטם של שותפויות: הרחבת אקו-סיסטם השותפויות הטכנולוגיות כדי לספק פתרונות מלאים יותר ללקוחותינו, עם דגש על הבאת האחסון קרוב יותר אל שכבת האפליקציה, באמצעות אינטגרציה הדוקה יותר עם פלטפורמות מסדי נתונים, פתרונות וירטואליזציה, hypervisors ופרדיגמות פיתוח.
חדשנות טכנולוגית: מינוף הארכיטקטורה מוגדרת התוכנה של קמינריו, כך שלקוחות יוכלו לאמץ טכנולוגיות חומרה חדשות, ללא שדרוגים הדורשים החלפת חומרה. עם טכנולוגיות חומרה מתפתחות, כגון NVMe ו- NVMe Fabric (NVMeF), סבב גיוס אחרון זה יאפשר לקמינריו להאיץ את תכנית החדשנות שלה, ולתת ללקוחות קיימים נתיב מהיר יותר למינוף התקדמויות טכנולוגיות חדשות – בצורה חלקה, וללא השפעה על ביצועים או הפרעה לתשתית הקיימת שלהם.

"כאשר יותר ויותר חברות מעבירות חלק גדול מרכישות היישומים שלהן מהפעלה מקומית באתר למודלים של SaaS בענן, ספקי SaaS זוכים לביקושים בהיקפים עצומים, אשר מחסלים לחלוטין את פרדיגמת התשתיות המסורתית", אמר סטיב דופלסי, מייסד ואנליסט בכיר ב- Enterprise Strategy Group. "המשמעות של I/O (קלט/פלט) איטי עלולה להיות חיסול של עסק - וכך גם העלויות של רכישת משאבים עודפים מיותרים. קמינריו נמצאת בעמדה מושלמת לטפל בדרישות I/O עצומות, בלי להכריח לקוחות לרכוש מראש יותר ממה שהם צריכים".

"ישנה תפנית עצומה בתעשיית האחסון, כאשר ארגונים עוברים מאחסון מסורתי בדיסקים, לאחסון המונע על ידי טכנולוגיות NAND-flash", אמר דיוויד פלוייר, CTO ומייסד Wikibon. "אנו מצפים כי 19 אחוז מההוצאה על אחסון ארגוני ב- 2016 תהיה על all-flash, ומעריכים כי ב- 2019 ההוצאה עלflash תעלה על זו של רכישת דיסקים. קמינריו ממוצבת היטב כדי לענות לדרישות של ארגונים הן עבור ביצועים והן עבור נפח של אחסון flash".

אודות קמינריו
קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il