TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעברות השלימה רכישה בצרפת


אייל שלמון, יו"ר מוצרי מעברות
מוצרי מעברות השלימה עסקת רכישה של 20 מיליון שקל

מוצרי מעברות השלימה את עסקת הרכישה בצרפת:
החברה רוכשת כ-40% ממניות חברת אלגאיה תמורת כ-20 מיליון שקל

אלגאיה עוסקת בפיתוח ושיווק של חומרי גלם המופקים מאצות

אייל שלמון, יו"ר מוצרי מעברות: "עסקה זו מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית החברה לפיתוח מנועי צמיחה חדשים תוך כניסה לשווקים ואזורים בהם לא פעלה קודם לכן".

חברת מוצרי מעברות בע"מ דיווחה היום כי השלימה את העסקה לרכישת כ- 40% מהון מניותיה המונפק של אלגאיה, חברה צרפתית פרטית העוסקת בפיתוח, מכירה ושיווק של חומרי גלם המופקים מאצות, וזאת בהשקעה של כ- 20 מיליון שקל (כ-5 מיליון אירו). סכום זה מיועד לפיתוח ותמיכה בפעילות הייצור שנרכשה מקרגיל על ידי אלגאיה.

העסקה כוללת את רכישת מניות אלגאיה כאמור, כאשר זו האחרונה, השלימה לאחרונה את רכישת הנכסים והפעילות של חברת קרגיל בתחום הפיתוח, הייצור והמכירה של חומרי גלם המופקים מאצות. במסגרת הדיווח מציינת מעברות, כי היקף המכירות של החברה הנרכשת – הכוללת את פעילות אלגאיה וקרגיל יחד - מסתכם במחזור מכירות שנתי של כ-76.7 מיליון שקל לתקופה חשבונאית הנמדדת, וכן נכסים בסך של כ-103 מיליון שקל, הכוללים, בין היתר, מלאי בשווי כולל של 37 מיליון שקל ורכוש קבוע בשווי של 58 מיליון שקל .

העסקה כוללת גם אופציות לפיהן עשויה מוצרי מעברות להגדיל את אחזקותיה באלגאיה עד לכדי שליטה בעתיד.

פעילות החברה הנרכשת מתווספת לארבעת מגזרי הפעילות בהן פעלה החברה עד כה: מגזר ה- VMS והמזון האורגני, מגזר המזון והמוצרים לחיות מחמד, מגזר המחלקה החקלאית ומגזר מוצרי המזון ההומאניים.

לפני כחודש וחצי פרסמה מעברות את התוצאות הכספיות של תשעת החודשים הראשונים לשנת 2016, מהן נרשמה צמיחה בהכנסות לכ-256 מיליון שקל. כמו-כן, החברה סיכמה את התקופה עם גידול ברווח הנקי לכ-21.8 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה, נכון ליום 30.09.2016, הסתכם בכ-387 מיליון שקל.

מוצרי מעברות בע"מ מתמקדת בפיתוח, ייצור, יבוא, ייצוא, שיווק והפצה של תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים ומזון אורגני. בנוסף, החברה מתמחה בפיתוח, ייצור, יבוא, יצוא ושיווק של מוצרי מזון לחיות מחמד, בייצור ומכירה של תחליפי חלב לחיות משק ובשיווק ומכירה של מוצרי מזון הומאניים. החברה נשלטת על ידי קיבוץ מעברות. יו"ר החברה הוא מר אייל שלמון, ומנכ"ל החברה הוא מר דני טרגן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il