TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת SAP משיקה פתרון לקבלת החלטות מבוסס SAP HANA


אייל אפרת, SAP
SAP הכריזה על פתרון חדש בשם SAP Connection Discovery for Public Services שמעצים יכולות לקבלת החלטות

SAP השיקה פתרון קבלת החלטות לקראת ובזמן אירועי חירום:
SAP Connection Discovery for Public Services
ענקית הטכנולוגיה SAP הכריזה על פתרון חדש בשם SAP Connection Discovery for Public Services, שמטרתו להעצים את יכולות קבלת ההחלטות של רשויות ציבוריות בהיערכות לאירועי חירום ועם התרחשות של אירוע כזה. באמצעות הפתרון,יכולות הרשויות הציבוריות לזהות ואף לחזות מראש אירועי חירום, כבר בשלבים הראשונים של התרחשותם, לזהות אירועי חירום בזמן אמת ולנהלם בזמן התרחשותם ובשלבי התחקור שלהם.
הפתרון מבוסס על פלטפורמת SAP HANA העוצמתית שלSAP והוא מוטמע בקלות בשיטת Plug & Play, אינטואיטיבי וידידותי למשתמש. ההכרזה על הפתרון נערכה במסגרת הכנס הבינלאומי לערים חכמות - Smart Cities Expo World Congress, שנערך בברצלונה בה השתתפה SAP.
אייל אפרת, מנהל מכירות ב- SAP ישראל: " SAP Connection Discovery for Public Services עושה שימוש במידע גיאוגרפי (GIS) וצירי זמן, לשיפור יכולות קבלת ההחלטות באופן אינטואיטיבי ובכך הוא מאפשר למשתמשים לפשט ולהבין אירועים מורכבים, כמו גם להגיב באופן פרואקטיבי במידה הנדרשת".
הפתרון מתחקר את זרימת המידע ברשת לפי דפוסים שונים וזאת בכדי לזהות התנהגויות שונות ולהעריך קשרי גומלין בין אנשים, עצמים ומקומות בזמן אמת. יישום זה הינו אחד מהפתרונות הראשונים בתעשייה המבוסס על SAP HANA extended application services - שרת יישומים חדש לפיתוח יישומים מהבסיס על גבי פלטפורמת SAP HANA.
שמוליק סיטון, מנהל ביג דאטה ב- SAP ישראל: "הפתרון מספק למשתמשים תמונת מבט מלאה ואחודה ממגוון מערכות מידע ומקורות מידע, יחד עם פלטפורמה פתוחה, בה ניתן לשלב את כל סוגי הנתונים והמידע כדי לזהות ולהציג את כל הדפוסים ברשתות המחוברות. יכולות עתידיים של הפתרון יכללו אינטגרציה מובנית למגוון מערכות גיאוגרפיות והעשרת נתונים על שכבת המיפוי".

לדברי מרטין קליין, המנהל הגלובלי של יחידת הפתרונות למגזר הציבורי ב-:SAP "Connection Discovery הוא פתרון מתקדם לכל סוגי המשתמשים, המספק תמונת מבט מלאה באמצעות תחקור המידע בזמן אמת לטובת הצלת חיים, צמצום נזקים, ויסות משאבים וצמצום אבידות. הוא מאפשר להציג דינמיקות שלא ניתן היה לקשר ביניהן בעבר בין אנשים, עצמים, מיקומים ואירועים במגוון רחב של תרחישים".

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.

SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il