TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ארקסרב חושפת 5 תחזיות בתחום הגנת הנתונים לשנת 2017


שוק המוצרים להגנת נתונים עובר שינוי מהותי, בהתאם לכך ארגונים רבים נאלצים להעריך מחדש ולבחון כיצד ניתן להקהל על אתגרי האבטחה, לשלוט בעלויות של השבתות מערכות מתוכננות ולהפחית את מורכבות הגיבוי של תשתיות ה-IT. חברת פתרונות ההגנה וגיבוי הנתונים ארקסרב (arcserve), חושפת חמש תחזיות לגיבוי הנתונים והשפעתם בשנה הקרובה
ארקסרב חושפת 5 תחזיות בתחום הגנת הנתונים לשנת 2017

שוק המוצרים להגנת נתונים עובר שינוי מהותי, בהתאם לכך ארגונים רבים נאלצים להעריך מחדש ולבחון כיצד ניתן להקהל על אתגרי האבטחה, לשלוט בעלויות של השבתות מערכות מתוכננות ולהפחית את מורכבות הגיבוי של תשתיות ה-IT. חברת פתרונות ההגנה וגיבוי הנתונים ארקסרב (arcserve), חושפת חמש תחזיות לגיבוי הנתונים והשפעתם בשנה הקרובה:
צוותי ה-IT מאמצים פתרונות מאוחדים: צוותי IT משתנים באופן תדיר ונעשים קטנים יותר, אך יחד עם זאת הם עדיין נדרשים לבצע את המוטל עליהם - ניהול סוגים שונים של נתונים על-פני מערכות ישנות וחדשות כאחד. מסיבה זו, ארגונים יאמצו פתרונות מאוחדים כדי לפשט את ההגנה על נתונים ולהוזיל את עלויות התקורה. הופעה של פתרונות הגנת נתונים מקיפים המגנים על כל מטרה מחזקת מגמה זו, ומדגישה את הרעיון כי פריסת מגוון פתרונות נישה משולבים הם שריד של העבר.
DRaaS תופס את מרכז הבמה: בעוד הוירטואליזציה ממשיכה לשלוט בתשתיות ה-IT, יותר ארגונים מכניסים רכיב מהענן לקלטת הגיבוי או לאסטרטגיות התאוששות מאסון מבוססות דיסק. ההתקדמות הטכנולוגית לצד מהירות רוחב הפס הפכה את האחסון בענן ליותר נגיש ומדרבנת את אנשי ה-IT לעשות את הקפיצה מפתרון התאוששות מאסון באתר הלקוח לתשתית היברידית הכוללת תשתית פיזית הניתנת בענן ושירותים במודל תשלום חודשי, כגון התאוששות מאסון (DRaaS). בתגובה, ספקי שירות ומשווקים יוסיפו להיצע הפתרונות שירותי ענן בכדי לענות על הביקוש בקרב הלקוחות.
מתקפות כופרה (ransomware), מאבטחה ועד שחזור: תוכנות אבטחה כבר זמן רב מובילות את השיטה להילחם בפעילות סייבר. בעוד אמצעי מניעה הם בהחלט חשובים לסיכול מתקפות כופרה, ארגונים מבינים כי שימוש בגיבויים עקביים ויכולות מתקדמות כגון אחזור נתונים בתוך דקות, יאפשרו להתמודד עם מתקפה מסוג זה ללא צורך בתשלום הכופר.
הפחתת סיכון קובעת את ההשקעה ב-IT: עלויות השבתה לא מתוכננות ממשיכות להוות מוקד למנהלי IT, כמו גם החששות להתרחבות העסק לשוק הביניים. בעידן שבו זמינות נתונים הן קריטיות לניהול עסק רווחי, על צוותי IT לנקוט בגישה כלכלית יותר להגנה על הנתונים. באמצעות מודלים לניהול סיכונים, ארגונים יקבעו את עלות היישומים ונתונים זמינים, אשר ניתן לכמת באמצעות מדידה וחישוב עלויות ישירות ועקיפות. כתוצאה מכך, הם יוכלו לתעדף התחומים הקריטיים ביותר שלהם נקודות חולשה וסיכון, ולהקצות השקעות בהתאם.
התלות ההדדית של המערכות, מהירות (SLA) והתאוששות מאסון: מערכות IT ויישומים כמעט תמיד שלובות זו בזו, אך בדרך כלל הן מפוקחות וממוגרות עם רמות שונות של קריטיות. גורמים אלה החריפו על ידי RTO ו-RPO קצרים, אשר יצרו אתגרים עצומים עבור צוותי הגנה על אקוספרת ה-IT כולה. בשנת 2017, מנהלי IT, יצטרכו להבין בצורה טובה יותר את היקף התלות ההדדית במערכת שלהם, ולפנות אל פתרונות אבטחת מידע אשר מכסים מגוון רחב של הסכמי רמת שירות תוך מתן אפשרות השבתה כמעט אפסית. בהמשך לכך, ארגונים יוכלו לחסוך ולהחיל את רמת ההגנה על המערכות המגוונות שלהם ולחזק את החוליות החלשות.

"אנחנו חווים מציאות חדשה בכל הקשור להגנה על נתונים. כיום, הארגונים נאבקים עם צמיחת נתונים אגרסיבית וסיכון מוגבר. עסקים רבים מאמצים RPOs ברמת הארגון, אך למרות זאת אין לצוותי ה-IT שלהם מספיק משאבים וכוח אדם", אמר כריסטוף ברטרנד, סגן נשיא לשיווק מוצרים ב-arcserve. "כתוצאה מכך, השוק הולך לכיוון של איחוד עם גישה לשירות מבוסס. בשנת 2017, אנו מצפים לראות ארגונים מכל הגדלים ממנפים טכניקות תכנון התאוששות מאסון וניצול של טכנולוגיות אשר יסייעו בהפחתת העלות התפעולית של גיבוי והתאוששות".

אודות Arcserve
Arcserve הינה ספקית מובילה של פתרונות הגנה על המידע, רפליקציה (שעתוק) ופתרונות גיבוי ושחזור עבור ארגוני אנטרפרייז, ולקוחות בדרגי הביניים. Arcserve שהייתה חטיבה בחברת CA נרכשה בשנת 2014 על-ידי חברת השקעות אמריקנית, ומאז הרכישה מ-CA עברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונות החברה ומערך המכירות והשותפים ברחבי העולם. כיום בסיס החברה נמצא במינסוטה ארצות-הברית, והיא משרתת מעל ל-45,000 משתמשי קצה בלמעלה מ-150 מדינות.
החברה מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות - פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection מציע התקן יעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית, בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, ווירטואליות ובענן של Arcserve.
בישראל פועלת Arcserve בשיתוף חברת ההפצה Trust-IT ובאמצעות חברות אינטגרציה מובילות


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il