TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיי סייז משיקה גרסה חדשה לאפליקציית SizeUp למדידה באוויר בכנסCES 2017 בלאס וגאס


סמארטפון
חברת (TASE: MYSZ NASDAQ: MYSZ) MySize, המפתחת טכנולוגית מדידה ייחודית לסמארטפונים הודיעה היום במהלך מפגש עיתונאים בכנס CES 2017 בלאס וגאס על ההשקה הרשמית של גרסה חדשה לאפליקציית SizeUp למכשירי iOS הכוללת מדידה באוויר.

מיי סייז משיקה גרסה חדשה לאפליקציית SizeUp למדידה באוויר בכנסCES 2017 בלאס וגאס
חברת (TASE: MYSZ NASDAQ: MYSZ) MySize, המפתחת טכנולוגית מדידה ייחודית לסמארטפונים הודיעה היום במהלך מפגש עיתונאים בכנס CES 2017 בלאס וגאס על ההשקה הרשמית של גרסה חדשה לאפליקציית SizeUp למכשירי iOS הכוללת מדידה באוויר.
הטכנולוגיה החדשה מאפשרת למשתמשים למדוד ברמת דיוק גבוהה כמעט כל אובייקט, משטחים שטוחים ואחרים על ידי העברת מכשיר הסמארטפון באוויר מנקודת ההתחלה לנקודת הסיום.

בילי פרדו, סמנכ"לית מוצר במיי סייז מסרה: "אופן השימוש באפליקציה פשוט וקל - להניח את הסמארטפון בנקודת ההתחלה של האובייקט הנמדד ולהניחו בנקודת הסיום, והאפליקציה תדאג לכל השאר. עם גירסה זו של SizeUp, בה המדידה נעשית באוויר, ניתן לשתף מידות עם חבר ואף לשמור את התוצאה האחרונה שנמדדה, שתופיע על המסך שכחת מה היתה המדידה האחרונה, שתופיע על המסך."

רונן לוזון, מנכ"ל מיי סייז, מסר: "מגוון האפליקציות של מיי סייז למדידה באמצעות הסמארטפון צומח ומשקף את המעבר לקניות אונליין, המאפשר לצרכנים לראשונה קנייה של המידה הנכונה של המוצר. המדידה מהאוויר באמצעות SizeUp, מיועדת ללקוחות הרוכשים רהיטים לבית או המעוניינים לשלוח חבילה. יש לנו גם את אפליקציית TrueSize, שנמצאת כעת בפיילוט עם Trucco, חברת אופנת נשים מובילה בספרד. לאחרונה הודענו כי אפליקציית TrueSize תושק בעוד מספר חודשים."

לחץ כאן לצפייה בווידאו קצר המדגים כיצד המדידה באוויר באמצעות SizeUp הופכת את הקניות לקלות ומהנות יותר.

לחץ כאן להורדה של אפליקציית SizeUp למדידה באוויר.


מוצרים נוספים של מיי סייז:

אפליקציית BoxSizeID הינה אפליקציה אינטואיטיבית למדידת חבילות, המאפשרת ללקוח למדוד בקלות ובמהירות את גודל החבילה ולחשב את עלות השילוח המדויקת. BoxSizeID מספקת גם לחברות השילוח נתונים לוגיסטיים מדויקים על מנת לנהל בצורה טובה יותר את תהליך העברת החבילות, עוד לפני שהחבילות הגיעו למרכזי ההפצה שלהן. MySizeמבצעת בימים אלה פיילוט להטמעת BoxSizeID עם חברת כץ משלוחים. כץ משלוחים הינה חברת השילוח השנייה בגודלה בישראל. לחברה למעלה מ-500 עובדים והיא מעבירה למעלה מ-5 מיליון חבילות בשנה.
לפי נתונים מהתעשייה, היקף החבילות המועברות מדי יום של שתי החברות הגדולות בעולם בתחום השילוח הינו 30 מיליון חבילות ליום בשנת 2015. כיום, שוק השילוח מוערך בכ-232 מיליארד דולר וצפוי לגדול בכ-4% בשנה במהלך השנים הקרובות.
אפליקציית המדידה TrueSize (פיתוח שנמצא בפיילוט עם חברת Trucco)– מאפשרת מדידת בגד מארון הלקוח. הלקוח בוחר בפריט לבוש מארון הבגדים הקיים שלו, שמתאים בדיוק להעדפותיו. הלקוח מניח את הבגד על שולחן ולאחר הורדת אפליקציית TrueSize הוא מעביר את הסמארטפון על הבגד הנבחר. TrueSize מחשב את התוצאה המדויקת. בהתבסס על תוצאה זו, הלקוח יקבל באופן מיידי המלצה, איזו מידה הוא צריך לבחור, תוך התחשבות בבגד הנבחר.


אודות MySize
חברת (TASE: MYSZ NASDAQ: MYSZ) MySize מפתחת טכנולוגית מדידה ייחודית המבוססת על אלגוריתמים מתוחכמים עם מגוון של אפליקציות במספר תעשיות ותחומים: משוק הביגוד האינטרנטי, דרך שוק ה"עשה זאת בעצמך" ועד שוק השילוח חבילות ותחומים נוספים. הטכנולוגיה מבוססת על מספר אלגוריתמים שנמצאים בהליך אישור כפטנט, המאפשרים לחשב ולשמור את המדידות במספר דרכים חדשניות.
לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: http://www.mysizeid.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il