TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במסיבת עיתונאים שערכה בתערוכת CES 2017 חשפה סמסונג אלקטרוניקס את החזון שלה ל-2017


סמסונג אלקטרוניקס בתערוכת CES 2017 - חידושים המשפרים את האופן שבני אדם חיים, עובדים ונהנים במסיבת עיתונאים שערכה בתערוכת CES 2017 חשפה סמסונג אלקטרוניקס את החזון שלה ל-2017 וכיצד היא מספקת מגוון חידושים לצרכנים. הכרזות מוצרים מרכזיות כוללות את קו הטלוויזיות QLED החדש, מערכות הכביסה FlexWash™ ו-FlexDry™, את המחשב הנייד הראשון המיועד לגיימינג ועדכונים לשעון Gear S3 החכם. חידושים אלה ממחישים את מנהיגותה של סמסונג כחלוצה בטכנולוגיה חדשה המשתלבת באמת ובתמים בחיי הצרכנים בדרכים אישיות ואינטואיטיביות מתמיד.
סמסונג אלקטרוניקס בתערוכת CES 2017 - חידושים המשפרים את האופן שבני אדם חיים, עובדים ונהנים
במסיבת עיתונאים שערכה בתערוכת CES 2017 חשפה סמסונג אלקטרוניקס את החזון שלה ל-2017 וכיצד היא מספקת מגוון חידושים לצרכנים. הכרזות מוצרים מרכזיות כוללות את קו הטלוויזיות QLED החדש, מערכות הכביסה FlexWash™ ו-FlexDry™, את המחשב הנייד הראשון המיועד לגיימינג ועדכונים לשעון Gear S3 החכם. חידושים אלה ממחישים את מנהיגותה של סמסונג כחלוצה בטכנולוגיה חדשה המשתלבת באמת ובתמים בחיי הצרכנים בדרכים אישיות ואינטואיטיביות מתמיד.
"למרות כמה אתגרים הצלחנו להשיג התקדמות עצומה ב-2016, להגדיל את חלקנו בשוק הטלוויזיה, מכשירי החשמל הביתיים, ההתקנים הלבישים והסמרטפונים," אמר טים בקסטר, נשיא ומנהל התפעול הראשי של סמסונג אלקטרוניקס אמריקה. "אנו מקשיבים לצרכנים ומתבססים על מורשת החדשנות שלנו בכדי לממש את החזון שלנו לעתיד של מוצרים ושירותים מחוברים ומעוצבים באופן אלגנטי המציבים את הצרכנים במרכז."
Samsung QLED, החדשנות הבאה בתחום הטלוויזיה
עם התקדמות מרשימה בפיתוח טכנולוגיית קוונטום דוט, חשפה סמסונג את מכשיר הטלוויזיה Q8C QLED בגודל "75 ובו חומר מתכתי חדש בנקודות הקוונטום המוליכות למחצה שגודלן כגודל ננו על מנת לספק את התמהיל המושלם של אור וצבע הזמין כיום בתעשיית הצגים. התוצאה היא טלוויזיית QLED בעלת מסך גדול ותצוגה מהממת המציעה תמונה מדויקת וחדש הניתנת לצפייה מכל זווית ובכל סביבה.
טלוויזיית ה-QLED של סמסונג מביאה את טכנולוגיית קוונטום דוט לגבהים חדשים עם יעילות ויציבות אור מתקדמות כמו גם קשת צבעים רחבה מאי פעם. היא מתהדרת בשחור חדש ועמוק ובנפח צבע של 100% עם התאמת DCI מושלמת ובוהק HDR אופטימלי של 2,000-1,500 nits. עיצוב הפאנל של טלוויזיית ה-QLED החדשה של סמסונג גם מפחית השתקפות כך שהצרכנים יכולים לראות כל פרט ברמת ניגודיות שלא תשוער. לסיום, QLED מספקת את רמת הביצועים הזו מבלי להתחשב בנקודת הצפייה של הצופה, עם איכות צבע ותמונה עקבית מכל זווית.
מרכיבי עיצוב חדשים שסמסונג השיקה בטלוויזיית QLED משפרים את החוויה עוד יותר.
הכבל האופטי הבלתי נראה לעין מסייע בפתרון בעיית הכבלים המכערים את החדר ויוצרים אי סדר עם כבל אחד אלגנטי. אביזרים נוספים כוללים חיבור אופציונלי צמוד לקיר המפשט ומאיץ מאוד את התקנת הטלוויזיה על הקיר. לצרכנים המחפשים אפשרויות עיצוב נוספות, סמסונג השיקה שני מעמדי טלוויזיה אלגנטיים – Gravity ו-Studio – לצרכנים המעדיפים טלוויזיה הניצבת על כן ולא מותקנת על הקיר.
בנוסף לטלוויזיה החדשה, לסמסונג יש תוכניות מפורטות לספק חוויה אחודה יותר ללקוחות המשתמשים בשירותים והתקנים שונים. הלהיט של השנה שעברה – שלט רחוק אחד לכל הבית – One Remote – עבר שיפורים נוספים וכעת תומך בעוד התקנים ומוסיף יכולות שליטה קוליות במאפייני הטלוויזיה. אפליקציית SmartView של סמסונג – הזמינה למערכות הפעלה אנדרואיד ו-iOS – מאפשרת למשתמשים להשיג חוויית SmartHub מותאמת אישית היישר מהטלפון וגם לקבל התראות על תכנים חדשים כאשר הטלוויזיה כבויה.
חידוש נוסף בחוויית הטלוויזיה החכמה של סמסונג ב-2017 הם אירועי הספורט. ה-Sports Service מבטיח שאוהדי הספורט לא יחמיצו אף רגע עם תוכן הניתן להתאמה אישית ואתראות המבוססות על הקבוצות האהודות על המשתמש והוא מבוסס עם שותפויות עם ספקי התכנים הגדולים ביותר בעולם הספורט כיום.
את ההיצע החדש של השנה בתחום הטלוויזיה החכמה נועל השירות הגלובלי והפופולרי של סמסונג, TV PLUS, המיועד לשוק האמריקאי. כאפליקציית בידור חדשה הזמינה בלעדית בטלוויזיות החכמות של סמסונג, TV PLUS מספקת תכנים איכותיים באפליקציה אחת בטלוויזיה לחוויית צפייה מעולה. בשילוב עם Samsung Checkout, TV PLUS היא הדרך המהירה ביותר לחבר בין צרכנים לתכנים שהם אוהבים היישר ומיד. בנוסף, סמסונג משתפת פעולה עם FandangoNow מארה"ב לאספקת גישה ישירה לשכירת או רכישת יותר מ-40,000 סרטים וסדרות, לרבות שחרורים חדשים בפורמט 4K HDR.
בנוסף הכריזה סמסונג על החידוש הבא – Lifestyle TV, טלוויזיה בעיצוב אלגנטי ומהמם עם נופך אמנותי. הטלוויזיה החדשה נועדה להיראות כמו תמונה על הקיר. היא מסופקת עם כבל בלתי נראה המאפשר לתלות אותה בכל מקום בבית ולהתמזג ללא הפרעה בחלל המגורים וללא כבלים או חוטים מכוערים. ה-Lifestyle TV זכתה בפרס החדשנות הטובה ביותר ל-2017 בתערוכת CES 2017 ותושק בשלב מאוחר יותר השנה.
סמסונג הציגה גם קו של מוצרים אודיו-ויזואליים הכוללים את Soundbar Sound+ החדש עם סאב-וופר מובנה, אודיו 7H אלחוטי ונגן בלו-ריי UHD החדש ביותר. המוצר הוא חבילה מקיפה של מאפייני פרימיום המציעים אינטגרציה מהודקת ועיצוב יוקרתי ופשוט המשלים את חוויית ההאזנה והצפייה להתקנים רבים. לסיום, ה-Soundbar החדש וה-7H מספקים צליל עשיר ומפורט של UHQ 32bit מגל מקור המספק צליל 8-24bit.

גמישות חסרת תקדים בבית
סמסונג חשפה קו עשיר ויוצא דופן של מכשירי חשמל ביתיים המעניקים לצרכנים גמישות ואפשרויות בחירה רבות מתמיד בבישול, ניקיון והתחברות.
החברה השיקה את FlexWash™ + FlexDry™ , מערכת הממלאת את צרכיהן של משפחות עסוקות. למכונת הכביסה FlexWash™ טעינה קדמית בקיבולת הגדולה ביותר בקטגוריה זו ומיועדת לכמות כביסה רגילה או מוגדלת. בנוסף ניתן להוסיף למכונה עוד קיבולת בתא נפרד המותקן בחלקה העליון על מנת לכבס כמות כביסה קטנה בנפרד מהכביסה העיקרית. שני מנגנוני הכביסה פועלים בנפרד או בו זמנית בתוכניות שונות.
מייבש הכביסה FlexDry™ מסוגל להתמודד עם עומסי כביסה גדולים ולייבש בעדינות מספר קטן של פריטים עדינים בראש המייבש. הוא מסוגל לייבש גם בגדי ספורט או צעיפי משי ואזור Delicate Rack הייחודי מתאים אוטומטית את הטמפרטורה בהתאם לסוג האריג שעובר ייבוש.
על מחויבותה של החברה להשקעה בקטגוריות שבהן מומחיותה וחדשנותה יכולות להעשיר ולהעצים את הצרכנים, סמסונג השיקה גם קו של מכשירים מובנים וחכמים, בהם שילוב חדש של תנור מיקרוגל בילט-אין, מדיח כלים משודרג וקו תואם של מקריים יוקרתיים.
במהלך מסיבת העיתונאים סמסונג חשפה גם את Hub 2.0, הדור הבא של המקרר מעוטר הפרסים שלה. בהתבסס על Family Hub 1.0, אשר הושק לקול תרועות רמות בשנה שעברה, Family Hub 2.0 התרחב מארבעה ל-10 דגמים המאפשרים לצרכנים לבחור את המקרר המתאים ביותר לצרכי משק הבית. המקרר גם שימושי במיוחד הודות לשילוב אפליקציה אינטואיטיבית ושותפים לאפליקציה המסייעים למשפחות להישאר מחוברות, לנהל את קניית המזון ולהגיע ליותר מאפייני בידוק על צג המגע "21.5 LED של המקרר. לנוחות עוד יותר גדולה, טכנולוגיית הקול המתקדמת של סמסונג שולבה אף היא ברבות מהאפליקציות של Family Hub 2.0.
התקנים ניידים ומחשבים חדשים
בתערוכת CES השנה השיקה סמסונג את הדור הבא של המחשוב הנייד עם מגוון מחשבים אישיים יוקרתיים וחדשים המשקפים את מחויבותה של החברה לעיצוב, בנייה איכותית ומבחר. הם כוללים את ה-Chromebook Plus ואת
ה-Chromebook Pro, את נוטבוק 9 עם צג "15 ו-GPU (יחידת עיבוד משחקים) נפרדת, ואת לפטופ המשחקים הראשון של סמסונג אי פעם, ה-Notebook Odyssey.
מחשבי Chromebook Plus ו-Chromebook Pro של סמסונג הם מחשבים נישאים "מתקפלים" (convertible) ואיכותיים שתוכננו עבור גוגל פליי. הם מסוגלים להריץ מיליוני אפליקציות מהחנות של גוגל פליי. מחשבי הכרומבוק החדשים מציעים גוף מתכת אלגנטי אך עמיד והופכים ממחשב מחברת לטבלט בהינף אצבע. הודות לצג Quad HD, ה- Samsung Chromebook Plus וה-Chromebook Pro שומרים על אותה רמת ביצועים הן כטבלט והן כלפטופ והם הראשונים שבאים עם עט דיגיטלי משובץ. ה- Chromebook Plus יהיה זמין עם מעבד ARM ומשתמשים המחפשים ביצועים עוד יותר חזקים יוכלו לבחור ב-Chromebook Pro עם מעבד Intel core M3.

ה-Notebook 9 החדש של סמסונג, עם צג "15, אשר יהיה זמין בארה"ב השנה, נבנה למקסימום ביצועים וניידות יוצאת דופן. הוא מונע במעבד Intel Kaby Lake מהדור השביעי ומצויד ב-GPU נפרדת המתמודדת גם עם מטלות החומרה האינטנסיביות ביותר, החל מעריכת תמונות ווידיאו וכלה בהרצת תוכניות על מספר שב של מוניטורים.
לסיום, לפטופ המשחקים הראשון אי פעם, ה-Samsung Notebook Odyssey, מציע חוויה ניידת המהווה מתחרה אמיתית למחשבים שולחניים מבחינת עוצמה, מהירות ונוחות ובה בעת הינו קל מספיק בכדי לשאתו על הגב. הלפטופ יהיה זמין עם צגי "15 ו-"17 ועם RAM 32 ג"ב, 2400 MHz, SSD של 256 ג"ב ואחסון HDD כפול. הכרטיס הגרפי הוא NVIDIA GTX 1050. פרטים נוספים על ה-Notebook Odyssey עם צג "17 יימסרו באביב.

גם השימושיות שופרה הודות לקיצור דרך מובנה הממקסם את הביצועים. בלחיצת כפתור ניתן להאיץ את המעבד, הגרפיקה והזיכרון של Odyssey ולממש את חוויית המשחק הטובה ביותר.
למידע נוסף בקרו ב- news.samsung.com/global ובביתן סמסונג מס' בתערוכת CES מס' 15006 בין ה-8-5 בינואר 2017. בקרו ב- www.ces


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il