TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DSPG תספק ליצרנית הריהוט המשרדי Nowy Styl שבבי ULE שישולבו בכיסאות חכמים


ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד"ק: DSPG) הודיעה היום כי שבב ה-ULE שפיתחה ישולב בכיסא החכם החדש Navigo, מתוצרת Nowy Styl Group הפולנית. הכיסא החכם, שיכלול גם את חיישן ה-RED AMBER של Gemsense הישראלית, הופך את הכיסא הרגיל והמוכר לפינת עבודה ארגונומית ונוחה יותר. Nowyl Styl מספקת פתרונות ריהוט למשרדים, אולמות אירועים, בתי קולנוע ואיצטדיונים, ומשווקת את מוצריה ב-17 מדינות. הכיסא החכם החדש יוצג היום על-ידי DSPG בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה השנתית (CES) בלאס-וגאס

DSPG תספק ליצרנית הריהוט המשרדי Nowy Styl שבבי ULE שישולבו בכיסאות חכמים
ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד"ק: DSPG) הודיעה היום כי שבב ה-ULE שפיתחה ישולב בכיסא החכם החדש Navigo, מתוצרת Nowy Styl Group הפולנית. הכיסא החכם, שיכלול גם את חיישן ה-RED AMBER של Gemsense הישראלית, הופך את הכיסא הרגיל והמוכר לפינת עבודה ארגונומית ונוחה יותר.
Nowyl Styl מספקת פתרונות ריהוט למשרדים, אולמות אירועים, בתי קולנוע ואיצטדיונים, ומשווקת את מוצריה ב-17 מדינות. הכיסא החכם החדש יוצג היום על-ידי DSPG בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה השנתית (CES) בלאס-וגאס.
שבב ה-ULE של DSPG מאפשר תקשורת אלחוטית מאובטחת בעלת טווח קליטה רחב, תמיכה בשירותי וידאו ואודיו, וחיי סוללה ארוכים במכשירים השונים. כמו-כן, הוא מאפשר ליצרנים לפתח יישומים שונים בתקן ULE.
"אנו רואים במשרד החכם שוק גדול ליישומי IoT, וארגונים רבים מנסים ליישם טכנולוגיות חכמות בסביבות העבודה", אמר מנכ"ל Gemsense, אבי רבינוביץ'. "טכנולוגיית ה-ULE היא פתרון מצוין למשרד חכם יותר, המציע טווח קליטה גדול המכסה את כל המשרד. היא גם מאפשרת לחיישני ה-RED AMBER שלנו לשלוח נתונים לשרת רחוק אחד המכסה את כל סביבת המשרד. אנו צופים כי השימוש בקישוריות זו תגדל בפרויקטים עתידיים".
מתכנן הכיסא החכם Navigo של Nowyl Styl Group, פיוטר וורובלבסקי, אמר: "כיום, חברות החושבות קדימה משקיעות יותר בבריאות עובדיהן. חשיבות הריהוט הארגונומי והתאמתו לסביבות העבודה והעובדים עומדות בעדיפות עליונה אצלנו. הכיסא החכם Navigo מנטר את סביבת העבודה ומסייע לעובדים בהרגלי ישיבה בריאים".
סגן-נשיא לפיתוח תאגידי ב-DSPG, טלי חן, הוסיפה: "אנו מרוצים מההתעניינות הגוברת בטכנולוגיית ה-ULE. עם יתרונות כמו טווח קליטה רחב מאובטח ותמיכה קולית דו-כיוונית, טכנולוגיית ה-ULE היא התקן המיטבי המשלב מגוון פתרונות - החל מהבית החכם ועד ליישומי תעשיה, עיר חכמה, וכעת גם משרד חכם".
DSPG
DSPG מתכננת שבבי מולטימדיה למערכות תקשורת אלחוטיות. באמצעות שילוב תוכנה ויכולות עיבוד מתקדמות, מספקת DSPG מגוון רחב של שבבים בטכנולוגיות DECT/CAT-iq, ULE, Wi-Fi, PSTN, VoIP ו-HDClear. השבבים שמפתחת החברה משלבים יישומי קול, אודיו, וידאו והעברת נתונים במגוון מוצרים, בהם מכשירי סלולר ומכשירים לבישים, מסכי מולטימדיה מקושרים לאינטרנט, מערכות אוטומציה ואבטחה ביתיות, טלפונים אלחוטיים, מערכות VoIP ונתבי תקשורת ביתיים חכמים. עם לקוחות החברה נמנים יצרני מכשירים ומותגים וספקי תקשורת מהגדולים בעולם.
אתר החברה: www.dspg.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il