TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה מודיעה על הסכם בשוק מערכות הנהיגה החכמות: תספק תשתית ראייה ממוחשבת ל-On Semiconductor האמריקאית


ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי תשתית הראייה הממוחשבת שפיתחה תשולב בקו שבבים חדש של און סמיקונדקטור האמריקאית (On Semiconductor), המיועד למערכות נהיגה חכמות ומכוניות אוטונומיות.

סיוה מודיעה על הסכם בשוק מערכות הנהיגה החכמות: תספק תשתית ראייה ממוחשבת ל-On Semiconductor האמריקאית
On Semiconductor היא ספקית השבבים המובילה בתחום חיישני התמונה לרכב
ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי תשתית הראייה הממוחשבת שפיתחה תשולב בקו שבבים חדש של און סמיקונדקטור האמריקאית (On Semiconductor), המיועד למערכות נהיגה חכמות ומכוניות אוטונומיות.
און סמיקונדקטור היא מחברות השבבים הגדולות בשוק הרכב וספקית מרכזית בתחום חיישני התמונה למערכות נהיגה חכמות. הביקוש למעבדי ראייה ממוחשבת, המאפשרים יישומי צילום חכמים ברזולוציה גבוהה החיוניים למערכות בטיחות אמינות בכלי רכב, עולה בקצב מהיר. להערכת חברת המחקר האמריקאית Strategy Analytics, מספר כלי הרכב שיכללו טכנולוגיה מתקדמת זו יגדל משמעותית, וצפויים להימכר כ-200 מיליון שבבים מתחום זה ב-2023.
מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM שפיתחה סיוה, תומך ביישומי עיבוד תמונה ו-וידאו מתקדמים, המתאימים למערכות נהיגה חכמות. בין השאר, הוא מאפשר לפתח יישומים ברזולוציית תמונה גבוהה במיוחד גם בתנאי אור נמוכים, צילום 360 מעלות, מיפוי תלת-מימד, מציאות רבודה, וכן ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידה עמוקה ורשתות נוירונים המדמות את פעילות המוח. מעבדי ה-XM מסופקים עם תאימות מלאה לתקן ISO 26262, המבטיח ללקוחות סיוה את היכולת לעמוד בתקינה המחמירה הנדרשת ממערכות בטיחות לרכב.
בנוסף, מספקת סיוה תשתית תוכנה מובנית לפיתוח מהיר של יישומי בינה מלאכותית על מעבד ה-XM, תוך חיסכון משמעותי בצריכת ההספק ומשאבי הזיכרון בהשוואה למעבדים גרפיים ומעבדים מרכזיים אחרים.
טכנולוגיה נחוצה לנהיגה חכמה
"תעשיית הרכב דורשת פתרונות יעילים וזולים בתחום הראייה הממוחשבת, כדי לענות על הביקוש הגדל למערכות נהיגה בטוחות", אמר סגן-נשיא ומנהל חטיבת פתרונות הרכב של און סמיקונדקטור, רוס ג'אטו. "מעבד הראייה הממוחשבת של סיוה נחשב למוביל בתחומו, ומספק פתרון כולל המאפשר לנו לשלב יישומים חדשניים בשבבים המיועדים למערכות נהיגה חכמות".
מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, הוסיף: "און סמיקונדקטור מובילה בתחום חיישני התמונה לשוק הרכב, ובחירתה במעבד הראייה הממוחשבת של סיוה מוכיחה את נחיצות הטכנולוגיה שלנו למערכות נהיגה חכמות. שילוב המעבדים שלנו והידע המעמיק של און סמיקונדקטור על הדרישות המחמירות של יצרני המכוניות לביצועים, בטיחות ואמינות, מחזקות עוד יותר את מעמדה המוביל בתחום זה".
סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון הנתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il