TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנינה רוזנבלום ואבי בניהו רכשו משרדים במגדל רסיטל של קבוצת חג'ג'


הפרוייקט בבניה
הצטרפו בכך לאנשי העסקים אייל ולדמן וליאור כהן, שרכשו שטחים במגדל בנבנה ברחוב בגין בתל אביב
אנשי עסקים מוכרים נוספים הצטרפו השבוע למגדל המשרדים H-TOWER שבונה קבוצת חג'ג' ברחוב מנחם בגין בתל אביב: אשת העסקים פנינה רוזנבלום ואיש העסקים והתקשורת תא"ל (מיל') אבי בניהו, רכשו שטחי משרדים במגדל, המכונה בתקשורת "מגדל רסיטל", בשל אולמי רסיטל ששכנו בעבר על הקרקע.
רוזנבלום ובניהו מצטרפים בכך לבעלי עסקים מוכרים נוספים שרכשו שטחי משרדים במגדל, ובהם הבעלים של ענקית החומרה "מלאנוקס", אייל ולדמן, הבעלים של חברת האחים כהן (בעלי פקר פלדה לשעבר), ליאור כהן, וכן חברת מנורה מערכות.
רוזנבלום, בעלת חברת הקוסמטיקה שעל שמה, רכשה משרדים בקומה ה-24 של המגדל, ואיש העסקים והתקשורת תא"ל (מיל') אבי בניהו, ששימש בעבר גם כדובר צה"ל ומפקד גלי צה"ל ובבעלותו כיום משרד ליעוץ אסטרטגי וניהול משברים, רכש משרדים בשטח זהה, בקומה ה-23. השניים שילמו על המשרדים מחיר של 14,500 שקלים למ"ר כל אחד.
קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', סיימה לשווק את 21 הקומות הראשונות של מגדל H-TOWER כבר בחודש אפריל 2013 – חודשים ספורים בלבד לאחר שרכשה את הקרקע. מאז ביקשה החברה להגדיל את המגדל ב-10 קומות נוספות, ולפני כשנתיים קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב לכך. בחודשים האחרונים, כשנה לאחר תחילת הבנייה של המגדל, היא החלה לשווק את 10 הקומות הנוספות שאושרו. המגדל כולל בסך הכל 31 קומות וכ-37,000 מ"ר משרדים, בסטנדרט גבוה במיוחד, הכולל קירות מסך, לובי מפואר ומעליות מהירות. המגדל שוכן בסמוך לקניון עזריאלי, קריית הממשלה ומתחם שרונה.
מגדל H-TOWER נמצא בהליכי בנייה מתקדמים של השלד, כשבצמוד אליו הולכים ונבנים צמד מגדלי הצעירים – פרויקט מגורים שגם הוא נבנה על ידי קבוצת חג'ג' - וכן לולאת התנועה שתחבר את המגדלים לנתיבי איילון. לפרויקט נגישות גבוהה במיוחד גם בשל צמידותו לתחנת הרכבת סבידור מרכז, וגם בשל מיקומו על רחוב בגין, המחבר בין צפון תל אביב לדרומה, ומוביל לכביש החוף, ובסמוך לציר ז'בוטינסקי, המחבר בין תל אביב לערי הלווין של גוש דן ולכביש תל אביב-חיפה הישן. בסמוך למגדל גם הולכת ונבנית תחנת הרכבת הקלה ארלוזורוב – מה שהופך את מגדל המשרדים למבוקש במיוחד.
קבוצת חג'ג' תמסור בשבועות הקרובים שלושה מגדלי משרדים נוספים שהיא בנתה: צמד מגדלי הארבעה, ברחוב הארבעה פינת ארניה בתל אביב, ומגדל בר כוכבא, במתחם ה-BBC בבני ברק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il