TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סייבריזן הישראלית מכריזה מלחמה על תוכנות הכופר


סייבריזן
משיקה תוכנה חינמית להגנה מפני תוכנות כופר - RansomFree
איומי כופר צפויים להיות איום הסייבר הנרחב ביותר ב- | 19/12/16, 20:21
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון
סייבריזן (Cybereason) הישראלית, מפתחת הפלטפורמה המובילה בעולם לזיהוי ותגובה נגד מתקפות סייבר בזמן אמת, משיקה הבוקר את RansomFree, תוכנה חינמית, הראשונה מסוגה בעולם, המסוגלת להגן מפני מתקפות כופר. התוכנה RansomFree מסוגלת לזהות ולעצור 99% מתוכנות הכופר ומבטיחה להגן על משתמשים וארגונים מפני איומי כופר עתידיים.

תוכנת ה-RansomFree אידאלית למשתמשים פרטיים ועסקיים כאחד: בנוסף להגנה על המחשב שעליו מותקנת, היא מונעת מתוכנות כופר להתפשט ברשת הארגונית ומונעת הצפנת כוננים משותפים ברשת. התוכנה חינמית, קלה להתקנה וזמינה למחשבים עם מערכות הפעלה Windows 7, 8 ו-10 ושרתי Windows 2008 R2 ו- Windows 2012 R2. התוכנה משתמשת בטכניקות זיהוי ייחודיות המתמקדות במאפיינים ההתנהגותיים המשותפים למתקפות כופר. ברגע ש- RansomFree מזהה שתוכנת כופר מנסה להצפין קבצים, היא מפסיקה מיד את פעולתה לפני שהקבצים מוצפנים ומתריעה על כך משתמש.

בניגוד לאנטי-וירוס מסורתי, התוכנה מבית סייבריזן לא נסמכת על חתימות של נוזקות, דבר המאפשר לה להגן בפני מגוון רחב של זנים מתקדמים של תוכנות כופר, לרבות תוכנות כופר נטולות קבצים.

לדברי ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסייבריזן: "בשנת 2016 תוכנת הכופרה הפכה לאיום הדיגיטלי המוביל ברשת, אשר גרם להפסדים כספים ואובדן פרודוקטיביות הן ליחידים והן לעסקים. סייבריזן רואה במלחמה נגד תוכנות הכופר כשליחות - לשים קץ לאיום הסייבר. כדי לשים קץ לאיומי כופר, המניבים רווח רב לתוקפים, עלינו להפוך אותם לבלתי רווחיים לפושעים. זו הסיבה שאנו משיקים את RansomFree, כתוכנה חינמית לשימוש נרחב של ארגונים וצרכנים פרטיים שאין להם את התקציב והמיומנויות להשיב מלחמה".

איומי כופר צפויים להיות איום הסייבר הנרחב ביותר ב-2017

על פי מחקר שפורסם לאחרונה על ידי חברת המחקר אוסטרמן (Ostermann Research), כמחצית מכלל העסקים חוו מתקפת כופר בשנת 2016. וב-80% מהעסקים שהותקפו, נתונים רבי ערך הוחזקו כבני ערובה למטרות כופר. בנוסף, דו"ח 2016 של משרד המשפטים האמריקאי, "איך להגן על רשתות ארגוניות מפני כופר", ציין כי תוכנות כופר היוו האיום הדיגיטלי שגדל בקצב הרב ביותר, עם יותר מ-4000 מתקפות יומיות ב-2016, עלייה של יותר מ-300% מאז 2015. מספר זה צפוי לגדול משמעותית בשנת 2017.

לדברי אורי שטרנפלד, חוקר אבטחה בכיר בסייבריזן: "גרסאות מתוחכמות של תוכנות כופר, כמו Cerber, Cryptolocker, Cryptowall ו- Winlocker מערימות על ההגנות המסורתיות הנפוצות, ביניהן תוכנות האנטי-וירוס, ומותירות משתמשים פרטיים וארגונים חשופים לסכנה ממשית של אובדן קובצי נתונים או של נזק כספי במקרה של מתקפת כופר. למרבית הצרכנים הפרטיים והעסקיים אחרים שנתקפו בידי תוכנות כופר אין אפשרויות רבות להתגוננות מלבד תשלום הכופר, אובדן הקבצים, שחזור קבצים מגיבוי שאורך זמן רב".


כיצד להילחם במתקפות כופר?

ארגונים ויחידים לא חייבים להיות מוחזקים כבני ערובה על ידי נוכלים שרוצים לסחוט מהם כסף. ישנם מספר צעדי מנע מעשיים להגנה בפני הפצה של תוכנות כופר:
• שמרו על גיבויים עדכניים של קבצים חשובים וודאו שהגיבויים ניתנים לשחזור
• שמרו על עדכניות מערכות ההפעלה והדפדפנים
• הסירו תוספי Java ו- Flash, שנוטים להיות פגיעים ומנוצלים על ידי תוקפים
• לעולם אל תורידו תוכנות ממקורות לא-אמינים
• הימנעו מפתיחת אימיילים ממקורות לא ידועים. אל תלחצו על קישורים ואל תורידו קבצים לא ידועים.
• התקינו תוכנות אנטי-כופר, כמו RansomFree


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il