TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ענקית רכיבי המעליות Wittur בחרה בפתרון החיפוש EXALEAD OnePart של דאסו סיסטמס


חב' wittur
הפתרון יוצר חסכון של 20 שעות עבודה ביום ו- 180 אלף יורו בשנה
בעקבות מספר רכישות שביצעה, וויטור, ספקית מובילה של רכיבי מעליות, מודולים ומערכות, נזקקה למנף את הנתונים המגוונים שקיימים אצלה לרוחב מפעליה בעולם, כדי להגביר שימוש חוזר בחלקים. לשם כך החברה אימצה את אפליקציית EXALEAD OnePart, המספקת לאתרים שלה גישה למקור מאוחד של מידע סטנדרטי שיענה על הצרכים שלהם. באמצעות הפתרון וויטור מסוגלת לחפש דרך מקורות מידע מגוונים – SOLIDWORKS PDM עבור גיאומטריה וכן בבסיסי SQL ותיקים. בכך היא הפחיתה את הזמן שמהנדסים משקיעים בחיפוש אחר מידע בכ- 20 שעות ביום, המסתכמים ביותר מ- 180 אלף יורו בשנה. EXLEAD גם מסייעת להם למצוא חלקים קיימים לשימוש חוזר בפרויקטים חדשים, וחוסכת בכך את הצורך ליצור אותם מחדש.
וויטור נוסדה ב- 1968 כיצרנית של דלתות למעליות והתרחבה מאז באופן אורגני ועל ידי רכישות. לקוחות החברה הם ענקיות המעליות בהם Kone, Otis, Schindler, Hitachi ו- ThyssenKrup. אחד מהפתרונות של וויטור הוא מד מהירות ותאוצה אלקטרוני של מעליות, שנועד לזהות חריגה ולהפעיל בלם בעת הצורך.
רכישות החברה בשנים האחרונות הביאו אותה לעמוד בפני מערכות IT מגוונות שמנעו מהעובדים שלה למצוא בקלות ולמנף את כל המידע שלה. נתונים אוחסנו בבסיסי SQL שונים ומיושנים, שבכל אחד מהם קוד חומר שונה, נורמות ומבנים.
"זה גזל המון זמן", אמר מרכוס אייכינגר, מנהל מחקר ופיתוח, וויטור. "נזקקנו לפתרון שיחפש ויארגן מידע עבורנו. נזקקנו לשקיפות גדולה יותר".
אתגר נוסף שעמד בפני החברה היה הצורך להפחית את מספר החלקים הכפולים במערכת.
"המהנדסים שלנו התקשו למצוא חלקים קיימים עברו פרויקטים חדשים, כך שהם העדיפו לתכנן אותם מחדש, על אף שבמקרים רבים, כבר היו קיימים חלקים דומים", מוסיף אייכינגר. "הכפילות הזו בחלקים דורשת שטח אחסון נוסף. היא גם מגדילה את העלויות של תכנון מחדש של חלקים, כולל מחקר ופיתוח, ייצור ,בדיקות, לוגיסטיקה ומלאי, שמכולן ניתן להימנע אם רק ניתן למצוא חלקים קיימים שיתאימו למבנה. תכנון מחדש של חלקים גם גוזל זמן, זמן שהיינו מעדיפים להשקיע במה שלקוחות מעריכים יותר מכל: חדשנות וזמן הגעה מהיר לשוק".
על פי אייכינגר, עיכוב נוסף בפרויקט מתרחש כאשר המידע המתאים אינו זמין באופן מרכזי: "לכן אנו צריכים מערכת אחת אשר תקשר את כל בסיסי הנתונים שלנו, אליה כולם יכולים להתחבר בעת חיפוש מידע",הוא מוסיף.
כדי לענות על אתגרים אלה, וויטור רכשה את פתרון EXALEAD OnePart של דאסו סיסטמס.
"השקענו בהתחלה ב- 15 מושבים של OnePart עבור חיפושים של גיאומטריה ב- 3D, ולאחרונה הפעלנו את הפתרון עבור שרטוטי 2D ומטה דאטה. אחד היתרונות של OnePart הוא מאפיין חיפוש הצורה, אשר מאתר חלקים דומים ומציג אות החלקים הדומים ביותר בתוצאות החיפוש".
"עבור שרטוטי 2D, יצרנו מערכת נתוני שרטוטים, אשר מבוססת על EXALEAD", אמר אייכינגר. "לא רק שאנו מסוגלים למצוא את השרטוטים עצמם, אלא את כל המטא דאטה של כל שרטוט, עמידות של חלקים, נתוני חומרים, והיכן השתמשו בשרטוט. אנו יכולים גם להציג היסטוריית עיצוב של כל שרטוט ולהציג שינויים אחרונים".
מעבר לכך, הפתרון גם מספק לוויטור יכולת חיפוש בהקשר גיאוגרפי. כך לדוגמא, חומרים הזמינים בשוק האוסטרי לאו דווקא זמינים בשוק הסיני. לכן, ניתן לסנן בתוצאות EXALEAD חומרים שאינם רלוונטיים למהנדסים בשוק הסיני.
EXALEAD גם מאפשר להתגבר על בעיה של מהנדסים שלא יכלו לצפות במוצרים שלא הייתה להם הרשאה להורידם. הפתרון החדש מאפשר להם לצפות בקדימון של החלק, ולבקש הרשאה באם אינה קיימת עבורם.
"לפני EXALEAD, המהנדסים חיפשו את המידע הזה במקורות שונים, אך כעת EXLEAD עושה זאת עבורם. הדברים באים לידי ביטוי ביותר בחסכון של 20 שעות ביום, המצטברות ל- 184 אלף יורו בשנה", מסכם אייכינגר.
כרגע המערכת פועלת עבור 100 משתמשים, ובהמשך תתרחב ל- 1,000 משתמשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il