TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המרוויחים מהנמכת כיכר דיזינגוף: מחירי הדירות באזור יעלו במאות אלפי שקלים


כיכר דיזינגוף
השכירות בבתי העסק תעלה בכ- 15%
בסוף החודש יחלו העבודות להנמכת כיכר דיזינגוף וחזרתה למצב שהיה עד שנת 1978. הנמכת הכיכר שהוקמה בשנת 1938 צפויה להעלות גם את ערך הנכסים באזור. מבדיקה שערך שמאי המקרקעין חיים מסילתי עולה, כי הנמכת כיכר דיזינגוף צפויה להעלות את שווי הדירות בטבעת הראשונה בכ-5%. לדבריו, "הנמכת הכיכר מלווה בתוכניות רחבות יותר לשיפוץ התשתיות והמרחבים הציבוריים באזור הכיכר, דבר שתורם לערך הנכסים באזור.

"בנוסף, הנמכת הכיכר תיצור ריאה ירוקה ומתחם מטופח יותר ממה שיש כיום. הסיבה שהנכסים לא צפויים להתייקר ביותר מ-5% היא בין היתר מכיוון שכבר בשנה האחרונה הייתה עלייה בערך הנכסים בשל פרויקטי יוקרה שהוקמו מסביב לכיכר. צריך לזכור שמדובר בתל אביב. עלייה של 5% משמעה עליה של מאות אלפי שקלים".

בעלי העסקים במתחם צפויים לסבול מירידה חדה בכמות הקונים בחודשים בהם תבוצענה העבודות אך בטווח הארוך דמי השכירות של העסקים הממוקמים בטבעת הראשונה סביר שיעלו בעד 15%. "הנמכת הכיכר תהפוך את האזור לאטרקטיבי יותר, תמשוך יותר עסקים ותיצור ביקוש גדול יותר לשטחי מסחר".

עוד עולה מהבדיקה כי המחיר הממוצע למ"ר באזור כיכר דיזינגוף עומד על כ-46 אלף שקל – מדובר בעלייה של 62% לעומת מחיר של 28.5 אלף שקל למ"ר לפני חמש שנים. הבנייה היחידה שמתקיימת כיום באזור הכיכר היא בתחום ההתחדשות העירונית וכוללת מספר פרויקטים מצומצמים של בניינים נמוכים עד 7 קומות, בהתאם למדיניות של העירייה. אולם כבר כעת ניתן לזהות כי הנמכת הכיכר הופכת את האזור לאטרקטיבי יותר, הפרויקטים הופכים ליוקרתיים במיוחד והמחיר למ"ר הגבוה משמעותית מהמחיר הממוצע. כך למשל, חברת נוגה יזמות נדל"ן החלה להקים את פרויקט היוקרה פרוג 2 הממוקם מול מרכז הקבלה, וקולנוע רב חן, מטרים ספורים מכיכר דיזנגוף. הפרויקט כולל בניין בן 6.5 קומות ובו 11 דירות במחיר ממוצע של 60 אלף שקל למ"ר.

העבודות להנמכת הכיכר צפויות להימשך כשנה במסגרתן ישוקמו הכבישים הסמוכים, ייסלל שביל לרוכבי אופניים ופסלו של יעקב אגם יורד למפלס הרחוב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il