TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייפטי- הזמנות המשך מחברת ביטוח גדולה ובית השקעות מוביל בארץ


סייפטי
היקף מצטבר של כ-2.1 מיליון ש"ח

Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מודיעה על הזמנת המשך למוצרי סייפ-טי במערכות חברת ביטוח גדולה - היקף ההזמנה המצטבר עומד על כ – 1.9 מיליון ₪. טלדור, אשר הינה מפיץ אשר רוכש את מוצרי סייפ-טי דטה ומוכר אותם ללקוחות קצה, קיבלה הזמנת המשך למוצרים האמורים מאותה חברת ביטוח בהיקף של כ- 800 אלף ₪. ההתקשרות עם חברת הביטוח החלה בשנת 2015 והיקף התמורה המצטברת במסגרתה עומד על כ- 1.9 מיליון ₪. בנוסף מודיעה החברה כי קיבלה מבית השקעות מהמובילים בארץ הזמנת המשך למוצרים Safe T Box ו-RSAccess בהיקף של קרוב ל-250 אלף ש"ח. ההתקשרות עם בית השקעות החלה בשנת 2015 והרחבת ההתקשרות ל 3 שנים נוספות, מבטאת את האמון של בית ההשקעות בפתרונות סייפ-טי דטה, כבסיס אבטחתי לערוצי המידע הארגוניים. התשלום בגין ההזמנה יבוצע לאורך תקופת ההתקשרות.
RSAccess הינו פתרון קצה מאובטח וחדשני לאבטחת גישה. בהתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, הכלי מאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע מיישומים מזיקים גישה ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית. פתרון הקצה שמציעה החברה מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע.
Safe-T Box הינו פתרון מאובטח להעברת ושיתוף מידע, המאפשר לארגונים לשתף, לפקח ולאבטח כל סוג והיקף של העברות מידע בין אנשים, יישומים, פתרונות ענן ועסקים. הפתרון מיועד להוסיף אבטחה ופיקוח באופן מיידי למגוון דפוסי העברת מידע בסוגים שונים של ארגונים, כולל העברת נתונים אל ומאל הענן.
אודות Safe-T
Safe-T היא יצרנית פתרונות מאובטחים להעברת נתונים במגוון רחב של תעשיות. ארגונים ממשלתיים וארגונים בתחומי הבנקאות, הביטוח, הפיננסים, הבריאות, החינוך, התעשייה והשירותים וכן מוסדות ציבוריים.
עם חזון להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, על ידי הבטחה לזרימה של העבודה עסקית בצורה הפשוטה והחלקה ביותר, זכתה החברה בשנת 2015 בשני פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: כזוכת הזהב למוצרי אבטחת מידע הטובים ביותר ופרס על אבטחת הענן; חברת Safe-T הוכרזה כאחת מהחברות הישראליות שזכו בתואר המכובד Cool Vendor של גרטנר.
ל- Safe-T משרדים ומרכז מו"פ בישראל, שלוחה בארה"ב, ומפיצים באירופה ובאסיה.
מוצרי Safe-T מותקנים אצל עשרות ארגונים בענפים הפיננסיים, הביטוח, החינוך, הייצור, וההייטק, שבהם אלפי משתמשים עסקיים בחרו לשתף בבטחה מיליוני קבצים וחלופות דואר אלקטרוניים בכל יום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il