TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלדור תקשורת ומיקרוסופט העולמית חתמו על הסכם שותפות בתחום הענן


טלדור
הסכם זה מקנה לחברת XGlobe מעמד של CSP Direct-
XGlobe חברת הבת של טלדור תקשורת, חתמה על הסכם שותפות בתחום הענן עם מיקרוסופט. הסכם זה מקנה לחברת XGlobe מעמד של CSP Direct- (Cloud Solution provider), באמצעותו מוסמכת החברה למכור את מוצרי הענן של מיקרוסופט באופן ישיר ללקוחותיה. התהליך לווה בהיערכות עובדי החברה, שעברו הסמכות טכניות לרמתAzure Solution Architects והדרכות עסקיות במשרדי מיקרוסופט. במסגרת שותפות זו, XGlobe תעמיד לרשות לקוחותיה תמיכה ישירה, הכוללת: Billing, Licensing, Deployment & Support. מבין השירותים המגוונים בשותפות זו, טלדור תמכור ישירות ללקוחותיה: Office 365, EMS, Skype for Business, Dynamics, Azure, Windows 10 Enterprise.
טלדור תקשורת, באמצעות XGlobe, הוסיפה את שירותי הענן של מיקרוסופט לפורטפוליו המגוון של שירותיה, הכולל בין היתר: תכנון, הקמה וניהול בעננים ציבוריים, הקמת עננים פרטיים, פתרונות Hosting חובקי עולם ופתרונות היברידיים, לצד שירותי מומחה הניתנים 24/7 לכלל הלקוחות ברחבי העולם.

טירן לוי, מנכ"ל, טלדור תקשורת: "כחברה שחרטה על דגלה את רמת השירות ללקוחותיה, XGlobe מאמינה כי אחת הדרכים לכך הינה להציע ללקוחותיה מגוון פתרונות איכותיים ומתן בחירה ביניהם, תחת מעטפת של שירותי ערך מוסף ומיטב המומחים. הבחירה במיקרוסופט כשותפה מובילה לאספקת שירותים בתחום הענן הייתה טבעית, שכן אנו בטוחים ביכולותיה הטכנולוגיות וערכיה."

יובל שיין, Cloud Solution Provider Channel Executive במיקרוסופט: "תכנית CSP מאפשרת לשותף שהוסמך לכך להביא לידי ביטוי מלא את מקצועיותו, ניסיונו ואת ערכו המוסף ללקוחות. אנו מספקים לטלדור את מלוא המשאבים להצליח, וטלדור היא זו שמייצגת אותנו מבחינה מקצועית בהטמעת שירותי הענן. תכנית זו היא המפתח לצמיחת האקו סיסטם של פלטפורמת הענן של מיקרוסופט ולהצלחתה."

אודות XGlobe
XGlobeהיא חברת בת של טלדור, המספקת מגוון פתרונות אחסון ברחבי העולם, הן ב-Data Centers הפרוסים במספר יבשות והן על גבי תשתיות של חברות הענן הציבורי המובילות בעולם, מבינהן אמזון, מיקרוסופט וגוגל. לצד זאת, החברה מספקת שירותי מומחה הכוללים: שירותי תמיכה 24/7, שירותי ייעוץ, תכנון ארכיטקטורות וניהול פרויקטים. XGlobeמלווה את לקוחותיה, החל משלב התכנון, דרך שלב ההטמעה ועד למתן שירות שוטף בכל שעות היממה.

אודות טלדור
חברת טלדור הוקמה שנת 1986 והינה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה.
למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה. טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכיים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה, ושירותי מומחים בתחום ה-IT. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il