TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מינוי חדש: פרופ' מוטי פרנק – סגן נשיא המכללה האקדמית לישראל


מוטי פרנק
זהו תפקיד חדש אשר משקף את עיבוי השדרה הניהולית של המכללה הנמצאת במגמת צמיחה
נשיא המכללה האקדמית לישראל, פרופ' אהוד קוקיה, הודיע על מינויו של פרופ' מוטי פרנק לתפקיד סגן נשיא המכללה. זהו תפקיד חדש אשר משקף את עיבוי השדרה הניהולית של המכללה הנמצאת במגמת צמיחה מבחינת סגל המרצים ומספר הנרשמים.
פרנק החל את דרכו בחיל האוויר ושרת במשך למעלה מ- 20 שנים בתפקידים הנדסיים וניהוליים. בתפקידו האחרון היה ראש ענף בלהק ציוד. לאחר פרישתו עבר לאקדמיה. תחילה בטכניון שם היה מרצה וראש המרכז לקידום ההוראה ובהמשך עבר למכון טכנולוגי חולון HIT שם היה חבר סגל במחלקה לניהול טכנולוגיה, ראש המחלקה, ראש המרכז לקידום ההוראה וב-5 השנים האחרונות היה סגן נשיא לעניינים אקדמיים.
מוטי פרנק הינו בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, תואר שני בהוראת המדעים והטכנולוגיה ותואר שלישי בהנחיית מנחים מהנדסת תעשייה וניהול והוראת המדעים והטכנולוגיה. את שלושת תאריו למד בטכניון.
פרופ' אהוד קוקיה, נשיא המכללה האקדמית לישראל והמנכ"לית רונית מלינרסקי אמרו: "מועצת המנהלים של המכללה אישרה פה אחד את מינויו של פרופ' מוטי פרנק, ואנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונו הרב של פרנק אותו צבר במהלך השנים ובפרט באקדמיה, יבוא לידי ביטוי במסגרת התפקיד החדש. אנו מאחלים לו הצלחה רבה".
***

המכללה האקדמית לישראל ברמת גן הינה מוסד אקדמי ישראלי עצמאי, המעניק לבוגריו תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה, בתחומי סיעוד, מנהל וניהול מערכות בריאות, ייעוץ חינוכי ומערכות מידע, ניהול ומשאבי אנוש, ורבים מבוגריו התברגו במשרות מובילות בתחום עיסוקם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il