TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אוויה מכריזה על פלטפורמה חדשנית למוקדי שירות


חברת avaya
הפלטפורמה החדשה מסייעת לעסקים בגודל הבינוני להרים את רף הלקוחות שלהם ולהתעלות מעל מתחרות בשוק

חברת אוויה (Avaya) מכריזה על פלטפורמה חדשה עבור מוקדי שירות. הפלטפורמה החדשה מסייעת לעסקים בגודל הבינוני להרים את רף הלקוחות שלהם ולהתעלות מעל מתחרות בשוק. הפלטפורמה שנקראת Avaya IP Office Contact Center 10, פשטות ויעילות בשימוש בכלים שעומדים בפני חברות בגודל בינוני, כדי לענות על ציפיות הלקוח ולהתחרות עם ארגונים גדולים. פתרון זה הנו פתרון מקצה לקצה עם תכונות וכלים מתקדמים המתאפיין בשימוש פשוט.
מנתוני מחקר שנערך על ידי קבוצת אברדין (Aberdeen), נראה כי 60% מהצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי ציפיותיהם בנושא שירות הלקוחות גבוה יותר עכשיו לעומת השנה הקודמת. בנוסף עולה מהמחקר כי עד שנת 2020, צפויה חווית הלקוח לעלות מעל לחשיבות המוצר והמחיר.

באמצעות פתרון זה, יכולות חברות בגודל בינוני להגדיר פריסה בכל הערוצים המבוקשים, בקלות ובמהירות. הפתרון מפשט את היכולת להעניק חוויית לקוח טובה יותר, באמצעות התכונות הבאות: ייצור תבניות מוכנות לעיצוב מהיר של שיחות טלפון ושיחות וידאו, אשר מפחיתות את הזמן הנדרש בכ- 80 אחוז. בנוסף, היכולת לבצע שינויים בממשק משתמש ומנהל אינטרנט, שיפור בזמן אמת ויכולת דיווחים היסטוריים, הכוללים יותר מ- 30 תבניות דו"חות מוכנות לשימוש ועוד.
הפתרון מותאם לשימוש עם תוכנת Avaya IP Office, והוא זמין לאפשרויות פריסה מרובות, כולל בענן היברידי או ענן טהור.

יוסי הירש, מהנדס בכיר באוויה אמר: "ציפיות הלקוחות תמשכנה לעלות ולהשתנות, דבר המחייב את החברות לפתח סט רחב יותר של יכולת אינטראקציות עם הלקוחות. כדי להצליח היום, עסקים בגודל בינוני חייבים להגיב במהירות, ביעילות ובדייקנות ללקוחותיהם, לא משנה באיזה ערוץ של אינטראקציה. התכונות החדשות של Avaya IP Office Contact Center 10 מסייעות להגדיר ולפרוס אסטרטגיית שירות לקוחות כדי לנהל את מחזור החיים המלא של הלקוח באופן יזום בפשטות, גמישות ובאמצעות כל הכלים הדרושים כדי לשפר את איכות חווית הלקוח".

אודות אוויה (Avaya)- חברת אוויה הינה ספקית גלובלית של שירותי תקשורת, המספקת פורטפוליו שלם של תוכנה, שירותי תוכן ותקשורת אחודה, בענן כולל הענן ההיברידי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il