TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ההלבשה דלתא גליל הטמיעה את פתרון הגיבוי של Commvault


דלתא
Commvault מתמחה בניהול אחסון מידע, גיבוי, אחזור, ארכיב וענן עבור ארגונים
דלתא גליל תעשיות, מהחברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום האופנה, הטמיעה את פתרון הגיבוי של Commvault, המתמחה בניהול אחסון מידע, גיבוי, אחזור, ארכיב וענן עבור ארגונים. בדלתא גליל בחרו במערכת Commvault 11 ששולבה באתר הראשי בישראל ובאתרי החברה ברחבי העולם. הפרויקט, שחלקו הראשון הסתיים בתחילת השנה וכרגע נמצא במהלך חלקו השני, הוטמע על ידי חברת DnA IT.

מטרת הפרוייקט הינה להקים מערך גיבוי מתקדם המרכז את המידע הארגוני מאתרי החברה הרבים לאתר אחד מרכזי, תוך התחשבות במגבלות תשתית וקווים באתרים. הפתרון הנבחר, Commvault 11, מאפשר לחברה לגבות מגוון רחב של מערכות ואפליקציות ולרכז את ניהול המידע הארגוני למערכת אחת באתר הראשי. בנוסף, הוטמע מודול Dash Copy להעברת מידע מהאתרים ברחבי העולם למרכז המידע בישראל. המודול מאפשר להבדיל ולסנכרן מידע חדש על גבי קווי התמסורת וכך חוסך תעבורה מיותרת של נתונים.

יקיר גוטמן, מנהל תשתיות בדלתא גליל: "דלתא גליל רצתה להחליף את פתרון הגיבוי הקיים בסניפי הארגון ולהכניס את פתרון התאוששות מאסון של קומוולט לסניף המרכזי בקיסריה. אנחנו מאוד מרוצים, פתרונות הגיבוי, השחזור והתאוששות מאסון של קומוולט מספקים אמינות. בנוסף, איכות הגיבוי והשחזור שלו ברמה מאוד גבוהה. כיום בזכות קומוולט כמות השגיאות שלנו ירדו משמעותית".

רונן נוי – מנהל מגזר ב-Commvault: "אנחנו שמחים שחברה גדולה וותיקה כמו דלתא גליל בחרה בפתרון הגיבוי המתקדם של קומוולט, אשר תספק לה פתרון גיבוי מתקדם המתאים לארגון גדול ומבוזר דוגמת דלתא גליל. בזכות ה-Dash Copy, דלתא גליל יכולה להעביר מידע רב על תשתית מוגבלת ברוחב פס".

עודד שחף - מוביל תחום ניהול מידע ב-DnA-IT : "לפני המעבר לפתרון של Commvault היה צורך לברור את המידע הקריטי על מנת לאפשר העתקה לאתר הראשי. היכולת של Commvault לבצע העתקה וגיבוי אוטומטי למידע הקריטי חוסך הרבה זמן עבודה חשוב. בנוסף, היכולת של Commvault 11 לגבות מגוון רחב של יישומים ולהעביר מידע ברוחב פס מינימלי חוסך בעלויות הארגון, ללא פגיעה בביצועים".

דלתא גליל הוקמה ב-1975 על ידי דב לאוטמן, ובשנת 1982 הפכה לחברה ציבורית. היא מתמחה בביגוד ובאופנה, עם דגש על הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, בדים, גרביים ועוד. החברה, שמעסיקה כ-10,000 עובדיםברחבי העולם, מייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה, פנאי, ספורט ואופנה ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם, כולל מפעלים בישראל, ארצות הברית ועוד. הפתרון של קומוולט הוטמע במשרדי החברה בקיסריה ובשלוחות נבחרות ברחבי העולם. במהלך השלב השני של הפרויקט, יורחב הפיתרון לכלל מרכזי החברה.




אודות Commvault
הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה. תוכנת Commvault מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il