TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמפוס לאמנויות ענק וראשון מסוגו בהשקעה של 50 מיליון דולר יוקם בלב ירושלים


ניר ברקת ואריק גולדשטיין
הקמפוס החדש בסמוך למרכז ז'ראר בכר יכלול בין היתר את בתי הספר ניסן נתיב וסם שפיגל, ביה"ס לתיאטרון חזותי והמרכז למוסיקה מן המזרח

כחלק מחגיגות 100 שנה להקמת הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) ו-50 שנה לאיחוד ירושלים, הפדרציה ביחד עם עיריית ירושלים, ממשלת ישראל והקרן לירושלים יקימו ביחד קמפוס לאומניות ענק וראשון מסוגו בבירת ישראל בהשקעה כוללת של למעלה מ-50 מיליון דולר, כחלק מתכנית רחבה להפוך את ירושלים לבירה עולמית בתחום האומנות והתרבות. הקמפוס שיקרא "קמפוס ירושלים לאמנויות" יבנה בסמוך למרכז ז'ראר בכר ובית מזי״א לתאטרון, ואמור להיפתח בתחילת 2020.

באירוע ההכרזה שהתקיים היום בניו יורק, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת (מימין), ומנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), אריק גולדשטיין (משמאל), הודיעו כי משפחת קירש מניו יורק, תורמים ותיקים של הפדרציה, התחייבו לתרום 10 מיליון דולר לפרויקט. "המשפחה שלי מחויבת לפדרציה ולמדינת ישראל מזה שנים רבות, וזו זכות יוצאת דופן עבורנו להיות מעורבים בפרויקט כה משמעותי שיתרום רבות לירושלים ולמדינת ישראל", אמר נתי קירש, נציג המשפחה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "התרומה הגדולה שתאפשר את הקמת קמפוס ירושלים לאמנויות במרכז העיר היא מתנה נפלאה לקראת חמישים שנה לאיחודה של בירת ישראל. כל זה לא היה קורה ללא המחויבות העמוקה לירושלים של משפחת קירש ופדרציית ניו יורק שעושים ללא הרף למען ירושלים. קמפוס ירושלים לאמנויות יהווה נדבך נוסף וחשוב בהחזרת מרכז העיר להיות שוקק ותוסס עם אלפי צעירים וסטודנטים שלומדים בו, יוצרים בו וגרים בו. הוא ייתן בית קבע לבתי הספר הגבוהים לאמנויות מהמובילים בארץ - סם שפיגל, ניסן נתיב, בית הספר לתיאטרון חזותי והאקדמיה למוזיקה מן המזרח. אליהם יצטרף קמפוס בצלאל שמוקם בימים אלה במרכז העיר, מעונות הסטודנטים באגרון שהולכים ונבנים וכמובן בית מזי"א שמהווה בית לקבוצות התיאטרון הירושלמי. יחד, יחזור מרכז העיר להיות הלב הפועם של ירושלים".

מנכ"ל הפדרציה, גולדשטיין, הודה באירוע למשפחת קירש וחזר על מחויבותה של הפדרציה לחיזוק ירושלים, מדינת ישראל והעם היהודי. "אנחנו גאים לתמוך בקמפוס האמנויות החדש בירושלים כחלק מחגיגות ה-100 שנה לפדרציית ניו יורק בשנה הבאה. הקמפוס יבטיח עתיד פורה ויצירתי לירושלים ויחזק את מעמדה כעיר בינלאומית מובילה", אמר.

קמפוס האמנויות ישתרע על שטח של 2.5 דונמים בסמוך למרכז ז'ראר בכר ברחוב בצלאל בלב ירושלים. הוא יכלול מוסדות לימוד מובילים ומוכרים, ובראשם: הסטודיו למשחק ע"ש ניסן נתיב, בית הספר לקולנוע וצילום ע"ש סם שפיגל, ביה"ס לתיאטרון חזותי והמרכז למוסיקה מן המזרח. ילמדו בו למעלה מ-1,100 סטודנטים בכל רגע נתון.

הקמפוס גם אמור להוות עורק חיים ציבורי מרכזי עם ככרות ציבוריות ובמות מופעים, שאמור למשוך אליו צעירים, סטודנטים, יזמים, אומנים ואחרים, ובכך ליצור סביבה יצירתית תוססת ופורייה בלב ירושלים. הפרוייקט ההיסטורי מהווה נדבך מרכזי בחזון ראש העיר ברקת להפוך את ירושלים לעיר המושכת אליה אנשים מכל שכבות החברה בישראל, דרך מתן חינוך ותעסוקה ברמה גבוהה ואירועי תרבות מגוונים ואטרקטיביים.

.


אודות הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA):
במשך למעלה מ-100 שנים, הפדרציה היהודית של ניו יורק היא גורם מרכזי בפילנתרופיה בקרב הקהילה היהודית של ניו יורק. באמצעות הפדרציה, כ-50,000 תורמים מחליטים להעניק ממיטב משאביהם כדי לעזור לאנשים במצוקה, לעורר את התשוקה לחיים וללימוד יהודיים, ולחזק את הקהילות היהודיות ברחבי העולם. הפדרציה תומכת בכמעט 100 ארגונים ומוסדות בניו יורק, בישראל וב-70 מדינות ברחבי העולם ומשפיעה על חייהם של 4.5 מיליון יהודים מדי שנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il