TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Adgorithms דורגה במקום ה- 7 ברשימת החברות הצומחות בישראל


אדגוריתמס
הדירוג הינו במסגרת Technology Fast 50 של דלויט לשנת 2016

צמיחה של 1102% בהכנסות החברה מיוחסות לבסיס הלקוחות המתרחב במהירות והשקת פלטפורמת הבינה המלאכותית Albert

אדגוריתמס (Adgorithms), היוצרת של "אלברט", פלטפורמת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם לשיווק, נבחרה כאחת מ- 50 החברות הצומחות ביותר בישראל. אדגוריתמס הציגה צמיחה של 1102% בהכנסות. למידע נוסף אודות אדגוריתמס ו"אלברט" בקרו ב- www.adgorithms.com.
תוכנית ה- Technology Fast 50 של דלויט בישראל מכירה ומכבדת את 50 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל (פרטיות וציבוריות), בהתבסס על שיעור הצמיחה במהלך תקופה של 4 שנים. כדי להיכנס לרשימה, חברות חייבות לפעול בכל תחום טכנולוגי ולהיות בבעלות על טכנולוגיה.
הצמיחה של 1102% בהכנסות אדגוריתמס מיוחסת לעמדת "הראשונה לצאת לשוק" שלה בתעשיית השיווק, עם מחויבות גבוהה ל- R&D, ולאימוץ מוצלח מצד מותגים גלובליים של פלטפורמת Albert לבינה מלאכותית עם אוטונומיות מלאה, כגון הארלי דיווידסון, EVISU ו- Made.com. אלברט ממלאת צורך גדול של משווקים דיגיטליים הנותרים ללא יכולת להתמודד עם מספר הערוצים, המכשירים והפורמטים שהם חייבים לצלוח כדי לנסות ולעמוד באופק הצרכנים המשתנה. כתוצאה מכך, הביקוש להיצע של אדגוריתמס האיץ את הצמיחה השנתית שלה.
“אלברט הוקם לחיים לפני יותר מ- 6 שנים על ידי צוות של יותר מ- 80 מדעני נתונים, מהנדסים ומתמטיקאים, שכולם ממוקמים בתל אביב. המוצר שלנו הוא תוצאה של החדשנות שלהם", אמר אור שני, מנכ"ל אדגוריתמס. "ההכרה של דלויט היא משוב חיובי למחויבות שלנו להפעלה רציפה של טכנולוגיות חדשות לפתרונות עסקיים, ולאספקת הקמפיינים הדיגיטליים השקופים וההוליסטיים ביותר שלמותגים הייתה גישה אליהם אי פעם. זהו כבוד עבורנו לקבל את ההכרה מצד ארגון יוקרתי שכזה".
אלברט משרת כחבר חכם ומתוחכם ביותר בצוותי שיווק של מותגים. הוא מוציא לפועל קמפיינים דיגיטליים רב ערוציים באמצעות זיהוי של הקהלים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר להמרה, הוצאה של קהלים בעלי ערך נמוך, והפעלת תובנות לרוחב ערוצים. הוא מבצע משימות גוזלות זמן רבות אשר מאטות משווקים – החל מרכישת מדיה דיגיטלית ועד הוצאה לפועל של אופטימיזציה ואנליזה. אלברט גם מציע תובנות פרואקטיביות מתמשכות, והמלצות על בסיס מידע שנלמד ונחשף במהלך המסע שלו.
"כניסה ל- Fast 50 מראה הבנה עמוקה של השוק", אמר שלי תשובה, מוביל תעשיית מדיה וטלקום בדלויט. "הצגת שיעורי צמיחה שכאלה מראה כי אלגוריתמס מחזיקה באג'יליות הנדרשת כדי לשגשג בשוק מאתגר ודינאמי".
אודות פרסי Deloitte 50
Technology Fast 50 של דלויט מספקת דירוג לחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל, כולל חומרה, תוכנה, תקשורת, מדיה ומדעי החיים או קלין טק – ציבוריות או פרטיות – בישראל. זוכי Technology Fast 50 חייבים לפעול מישראל והם נבחרים על בסיס שיעור צמיחה שנתית במהלך 4 השנים האחרונות.
אודות אדגוריתמס
אדגוריתמס, שנוסדה ב- 2010, היא היוצרת של "אלברט", פלטפורמת השיווק האוטונומית הראשונה. אלברט משרת כחבר צוות שיווק חכם ומתוחכם ביותר, אשר מבצע באופן אוטונומי רבות מהמשימות הידניות, גוזלות הזמן, המרכיבות כיום קמפיינים מודרניים של שיווק דיגיטלי. אלברט גם מציע תובנות פרואקטיביות מתמשכות והמלצות על בסיס המידע שלמד וחשף במהלך המסע שלו. הוא מוביל מותגים כגון הארלי דיווידסון, EVISU ו- Made.com, אשר ממנפים את הבינה המלאכותית של אלברט כדי להגביר ולהאיץ הכנסות. בכך הם מקבלים הלטות השקעה מושכלות יותר, ומפחיתים את הוצאות התפעול – והכל בקצב והיקפים שלא היה אפשריים בעבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il