TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוח פורסטר: SAS הינה המובילה הבלעדית של פלטפורמות להפקת תובנות


SAS
חברת המחקר פורסטר בחנה את הספקים המובילים בעולם, ביניהם IBM, Oracle, SAP ו-SAS
"פלח השוק של פלטפורמות תובנה ארגונית הולך וגדל משום שארגונים נאבקו עם קוד פתוח ועם חברות סטארט-אפ רבות, בעוד הם זקוקים לפלטפורמה שניתן לסמוך עליה בהתמודדות עם צרכי היישומים הארגוניים התובעניים ביותר שלהם", נכתב בדוח.

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתנות, ארגונים נאבקים מול שפע של אפשרויות תוכנה. בדוח Forrester Wave: Enterprise Insight Platform Suites שפורסם, אומרת חברת המחקר כי "פלטפורמות להפקת תובנות המשלבות ניהול נתונים, אנליטיקה וכלי הפקת תובנות נמצאות בשנת 2016 בעדיפות טכנולוגית עליונה לפי ארכיטקטים בארגונים".

לפי הדוח, ארכיטקטים בארגונים צריכים "דרך פשוטה לפתח ולהפיץ יישומי ניתוח נתונים כדי לענות על צורך ארגוני בתובנות בעת קבלת החלטות חשובות. במילים אחרות, הארגון זקוק לטכנולוגיה המאפשרת לבנות ולפתח בקלות מערכות של הפקת תובנות".

SAS זוהתה כמובילה בלעדית בדוח, בהתבסס על התוצאות שקיבלה בקטגוריות הבאות: אסטרטגיה, מוצרים מוצעים ונוכחות בשוק. ששת הספקים האחרים נחשבים "טוענים לכתר" או "משתתפים חזקים".
לפי הדוח, SAS מובילה, ומבין הספקים שנבדקו היא מסוגלת לבדל את עצמה עם חזון ברור ופלטפורמה התומכת בהפקת תובנות בנקודות הכרעה.

"מומחי ארכיטקטורה ארגונית מחפשים פלטפורמה שהם יכולים לסמוך עליה", נכתב בדוח. "פלח השוק של פלטפורמות תובנה ארגונית הולך וגדל משום שארגונים נאבקו עם קוד פתוח ועם חברות סטארט-אפ רבות, בעוד הם זקוקים לפלטפורמה שניתן לסמוך עליה בהתמודדות עם צרכי היישומים הארגוניים התובעניים ביותר שלהם".

"SAS מציעה איזון בין כוחם של הפתרונות המוצעים לבין אסטרטגית הפלטפורמה. ל-SAS יש אנליטיקה הטובה ביותר מסוגה בשילוב עם מגוון פתרונות לניהול נתוני streaming, וירטואליזציה וניהול מילון נתונים מרכזי.SAS התקדמה בקלות השימוש בכלים שהיא מציעה, והכלי שהשיקה לאחרונה – SAS Viya – מבטיח התקדמות נוספת בשינויים ופשטות הארכיטקטורה שלה", נכתב בדוח.
"קהילת הלקוחות של SAS מוכנה תמיד לחלוק עמנו את דעותיה והיא מקור מצוין לכיוונים אודות מגמות טכנולוגיות", אמר מייק פרוסט, מנהל הטכנולוגיה ב-SAS. "הלקוחות שלנו הם מדריכי החדשנות שלנו וממשיכים להיות לנו להשראה".


אודות SAS ומיה מחשבים
SAS הינה מובילה בתחום האנליטיקה. בעזרת אנליטיקה חדשנית, בינה עסקית וניהול נתונים באמצעות תוכנות ושירותים, SAS מסייעת ללקוחותיה ביותר מ-80,000 אתרים לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר. מאז שנת 1976, SAS מעניקה ללקוחותיה ברחבי העולם את הכח לדעת - The Power to Know.
חברת מיה מחשבים היא נציגתה הבלעדית של SAS בישראל, אשר מאז היווסדה בשנת 1980 מספקת פתרונות אנליטיים ליותר מ-150 לקוחות בישראל, ביניהם משרדי ממשלה, בנק ישראל והבנקים המסחריים, חברת החשמל, חברות ביטוח, תעשיה, צה"ל ומשרד הביטחון ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il