TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הטלוויזיה של פרטנר תתבסס על פלטפורמת Android TV


פרטנר
פרטנר חושפת פרטים ראשונים על הטלוויזיה הרב-ערוצית של הקבוצה
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר:
"מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש היום בתחום התוכן והטלוויזיה הביתית. בחודשים הקרובים, עם השקת שירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית של פרטנר, גם ישראל תהיה על מפת החדשנות של האנדרואיד TV, מפת החדשנות של גוגל.
בחודשים האחרונים, בנינו ממשק חוויית משתמש ייחודי, שהותאם לדרישות ולהרגלים של הצופה הישראלי. אנדרואיד TV היא התשתית החדשנית ביותר, שיודעת להתאים את עצמה בזמן אמת להרגלי הצפייה המשתנים"
קבוצת פרטנר חושפת פרטים ראשונים על פלטפורמת הטלוויזיה הרב-ערוצית של הקבוצה שתושק ב- 2017: פרטנר בחרה במערכת ההפעלה Android TV של גוגל, ובחודשים האחרונים פיתחה בשיתוף עם צוותי טכנולוגיה מהארץ ומחו"ל, את הממשק המשלב את היכולות וחדשנות של גוגל, עם חוויית משתמש מהמתקדמות בעולם, שהותאמה עבור צרכן הטלוויזיה הישראלי.
הטלוויזיה של פרטנר תשלב חווית צפייה המותאמת להרגלים החדשים, עם יכולות מעבר לעולם הפתוח של האינטרנט ולשלל האפליקציות והתכנים של Google Play Store. חנות האפליקציות של גוגל, כוללת שידורים חיים מרחבי העולם, ערוצים, סדרות וסרטים, משחקים, מוסיקה, ועוד
גוגל הכריזה על פלטפורמת Android TV באמצע 2014, וכיום ספקיות תקשורת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם כבר מציעות שירותי טלוויזיה המבוססים על מערכת הפעלה זו. בקרוב, פרטנר תביא את הפלטפורמה החדשנית של אנדרואיד TV גם אל הצרכן הישראלי.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אחרי עבודה מאומצת שנמשכה מספר חודשים, שלקחו בה חלק אנשי הטכנולוגיה, הדיגיטל והתוכן של פרטנר, עבודה שנעשתה בשיתוף עם מומחים מהארץ ומחו"ל ובשיתוף עם גוגל, אני שמח לבשר לכם שפרטנר תשיק את הטלוויזיה הרב-ערוצית הראשונה בישראל שתהיה מבוססת על פלטפורמת האנדרואיד TV.
מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש היום בתחום התוכן והטלוויזיה הביתית. בחודשים הקרובים, עם השקת שירותי הטלוויזיה הרב-ערוצית של פרטנר, גם ישראל תהיה על מפת החדשנות של האנדרואיד TV, מפת החדשנות של גוגל.
בחודשים האחרונים, בנינו ממשק חוויית משתמש ייחודי, שהותאם לדרישות ולהרגלים של הצופה הישראלי. אחד היתרונות המרכזיים של ה- Android TV הוא היכולת ליהנות מהיכולות לבחור לעצמך את התכנים בזכות עולמות התוכן העצומים שמוצעים באלפי האפליקציות שנמצאים בו. אנדרואיד TV היא התשתית החדשנית ביותר, שיודעת להתאים את עצמה בזמן אמת להרגלי הצפייה המשתנים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il