TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה תספק טכנולוגיית עיבוד אותות ל-SRT האמריקאית, שעם לקוחותיה נמנים בעיקר גופים ביטחוניים וממשלתיים


סיוה CEVA
מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיוה: "אנו מרוצים מהצטרפותה של SRT לרשימת לקוחותינו ומהחלטתה לאמץ את הטכנולוגיה שלנו במוצריה העתידיים".

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי תספק טכנולוגיית עיבוד אותות ליישומי תקשורת אלחוטית ל-SRT Group האמריקאית. SRT מפתחת שבבים וטכנולוגיות תקשורת המשולבים בעיקר במוצרים הנמצאים בשימוש גופים ביטחוניים וממשלתיים.
סיוה ציינה, כי מידע נוסף בנוגע לטכנולוגיה שתסופק ל-SRT והמוצר בו היא תשולב יימסר במועד מאוחר יותר.
"ל-SRT ניסיון ארוך ומוצלח באספקת מוצרים למגוון שווקים", אמר מנהל הטכנולוגיות הראשי של סיוה, ארז בר-ניב. "אנו מרוצים מהצטרפותה של SRT לרשימת לקוחותינו ומהחלטתה לאמץ את הטכנולוגיה שלנו במוצריה העתידיים".
מנהל הטכנולוגיות הראשי של SRT Group, קונראד סמית', הוסיף: "טכנולוגיית עיבוד האותות היא רכיב חיוני במוצרי הדור הבא שלנו. הטכנולוגיה של סיוה עונה על הדרישות המחמירות ביותר שהצבנו הנוגעות לביצועים ואמינות, בנוסף לתמיכה הטכנית המצוינת שהיא מספקת".
סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון הנתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ומוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il