TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שר העבודה והרווחה חיים כץ, ערך היום ביקור במרכז הלאומי שלוה בירושלים


השר כץ עם יוסי סמואלס
השר כץ: "אני נפעם מאיכות המתקנים והשירותים ושמח להיות שותף לפלא שהוקם כאן"

שר העבודה והרווחה חיים כץ, ערך היום ביקור במרכז הלאומי שלוה בירושלים בהשתתפות פרופ' שלמה מור־יוסף, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ובכירי משרדו.
השר חיים כץ ציין בדבריו: "הייתי במרכז שלוה כבר לפני שישה חודשים תוך כדי העשייה. יש בשלוה כל כך הרבה חזון, מחשבה ונשמה ואני אומר שהמרכז שווה כל אגורה שהקצנו מהמשאבים המצומצמים שיש למשרד הרווחה. אני נפעם מאיכות המתקנים והשירותים ושמח להיות שותף לפלא שהוקם כאן".
קלמן סמואלס, יו"ר שלוה, העניק תשורה לפרופ' שלמה מור יוסף והביע הערכה על שנים רבות של עשייה ונתינה. עוד במהלך הביקור קבע השר כץ מזוזה בחדר האוכל של מרכז שלוה המשרת מאות ילדים.
פרופ' שלמה מור יוסף: "יש הרבה מאד ארגונים ועמותות שאני נחשף אליהם בתפקידי הקודמים ובביטוח הלאומי. מה שקלמן ומשפחתו עשו לעם ישראל זה משהו יוצא דופן שנוגע בי בנימי הנימים המאד מאד אישיים ומשפחתיים ולכן מעבר לזה אני מרגיש כבוד גדול להיות חלק מהעולם שקלמן סמואלס סחף אחריו".
במהלך הביקור הופיעה הלהקה של ילדי שלוה ועוררה התרגשות כאשר חברי הלהקה הקדישו שיר לזכרו של מנכ"ל משרד הרווחה אליעזר יבלון ז"ל.
שלוה פועלת על בסיס האמונה כי האחריות לדאוג לילדים בעלי צרכים מיוחדים אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה ולהיות חלק ממנה שלוה משרתת במרכזיה מאות פעוטות, ילדים ונוער בתוכניות ייחודיות ותרפיות סביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, בכל ימות השנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il