TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dennison האמריקאית תרכוש את Hanita Coatings הישראלית ב-75 מיליון דולר


עובד שפירא, מנכ"ל Hanita Coatings
הרכישה מרחיבה את יכולותיה של Avery Dennison בתחום הסרטים המהונדסים

חברת (Avery Dennison (NYSE: AVY מודיעה היום כי חתמה על הסכם רכישה של חברת Hanita Coatings הישראלית, בבעלות קיבוץ חניתה וקרן טנא, במחיר של 75 מיליון דולר, בכפוף לקבלת אישורים ועמידה בתנאים המקובלים.

חניתה מייצרת ומשווקת ציפויים לשיפור החיסכון באנרגיה, לבטיחות ולעמידות של מוצרים שונים, עבור מגוון יישומים תעשייתיים ומסחריים הדורשים ביצועים גבוהים ואיכות גבוהה. לחברה תשתית לוגיסטית מפותחת היטב, הכוללת מרכזי מכירות ותמיכה בארה"ב, סין, גרמניה, אוסטרליה ובמדינות נוספות אחרות.

הפתרונות של חניתה בתחום ציפויי החלונות מיועדים לבניינים ולמכוניות; סרטי הפוליאסטר המצופים משמשים לייצור מדבקות עמידות; וסרטי הבידוד מהווים חלק ממערכת בידוד המשמשת בתחום המקררים, בנייה ואריזות קירור.

Mitch Butier( מיטצ' בוטייר), נשיא ומנכ"ל Avery Dennison, אומר: "מצאנו הזדמנויות ניכרות למינוף הארגון הגלובאלי והמותג החזק שלנו לצורך האצת מסחור המוצרים של חניתה ברחבי העולם. בנוסף להרחבת סל המוצרים שלנו ויצירת מנועי צמיחה חדשים, תרבות החדשנות של חניתה והמחויבות ארוכת הטווח שלה למחקר ופיתוח תואמים להיסטוריית 80 השנים של Avery Dennison בחדשנות בתחום הנדסת החומרים".

בשנת 2015 רשמה חניתה מכירות של כ-50 מיליון דולר ויש לה למעלה מ-220 עובדים, אשר מרביתם ממוקמים במטה החברה בקיבוץ חניתה בגליל המערבי. החברה, אשר נוסדה ב-1983, מוכרת בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם.

עובד שפירא, מנכ"ל Hanita Coatings, אומר: "אנו נרגשים לאחד כוחות עם חברה גלובאלית מובילה בסדר גודל כזה ורואים בכך הזדמנות מצוינת למיצוי הפוטנציאל שלנו. אני משוכנע כי משאביה של Avery Dennison, רשת ההפצה שלה והמותג החזק שלה בתעשייה, יעניקו ללקוחותינו יתרון בכל השווקים בהם אנו פועלים, ויאפשרו, באמצעות השקעות עתידיות, להמשיך לפתח מוצרים חדשנים בעלי ערך מוסף גבוה ללקוחתנו ולשפר את יעילות הייצור. רכישה זו אף מספקת הזדמנות לחזק את התעסוקה בפריפריה, כמו גם לפתוח משרות למועמדים חדשים, כחלק מהיותנו חברה גלובאלית. אנו גאים כי Avery Dennison בחרה להשקיע בחניתה ובגליל המערבי".

Avery Dennison צופה כי השלמת העסקה תבוצע תוך מספר חודשים, בכפוף לקבלת אישורי הסגירה המקובלים.

אודות Avery Dennison – אייברי דניסון
Avery Dennison (סימול: NYSE: Avy) הינה מובילה עולמית בתחום פתרונות דפוס ואריזה. היישומים והטכנולוגיות של החברה מהווים חלק בלתי נפרד ממוצרים המשמשים בכל שוק מרכזי ותעשייה. עם פעילות בלמעלה מ-50 מדינות בעולם ועם יותר מ-25,000 עובדים ברחבי העולם, החברה משרתת לקוחות עם תובנות וחידושים המסייעים לשפר מותגים ולעשות את העולם לאינטליגנטי יותר. מטה החברה ממוקם בגלנדייל, קליפורניה, ומחזור המכירות שלה בשנת 2015 עמד על 6 מיליארד דולר.

אודות קוטלב חניתה ציפויים אגש"ח בע"מ - Hanita Coatings
קוטלב חניתה ציפויים - Hanita Coatings הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק של ציפויים לשיפור החיסכון באנרגיה, הבטיחות או העמידות של מוצרים שונים.
הפתרונות המוצעים כוללים:
• ציפויי חלונות לחיסכון באנרגיה, מיגון והצללה - פתרונות ציפויי החלון של קוטלב חניתה ניתנים להתקנה על חלונות של בנייני משרדים, בתי-מלון, בתי-חולים, בנייני ציבור, קניונים, סניפים קמעונאיים ובניינים אחרים. פתרונות ה- SolarZone כוללים ציפויי חלון המאפשרים להפחית את צריכת האנרגיה הנובעת מקירור החדר ובכך להקטין את חשבונות החשמל בעד 20%. פתרונות ה-SafetyZone כוללים ציפויי חלון המאפשרים לחזק את עמידות החלונות בפני איומים שונים. פתרונות הציפויים לרכבים מאפשרים הורדת החום והסינוור ברכב ופרטיות מוגברת
• יריעות אריזה עתירות ביצועים – יריעות גמישות עם חסימה גבוהה לגזים ולחות
• ציפויים לדפוס - סרטי פוליאסטר מצופים למדבקות, מצעי הדפסה סינתטיים למכונות דפוס דיגיטאליות
קווי הייצור של החברה כוללים חמש מכונות ציפוי / למינציה, שלוש מכונות נידוף מתכות בוואקום, ושש מכונות חיתוך/גלילה; לרבות יצור בחדרים נקיים.
קוטלב חניתה הינה חברה פרטית בבעלות קיבוץ חניתה וקרן טנא. החברה נוסדה ב-1983, ממוקמת בגליל המערבי ומעסיקה כ-220 עובדים.
קוטלב חניתה פעילה בלמעלה מ-40 מדינות, באמצעות תשתית לוגיסטית מפותחת היטב, הכוללת מרכזי מכירות ותמיכה בארה"ב, סין, גרמניה, אוסטרליה ובמדינות נוספות אחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il