TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תדיראן גרופ - המפיצה בעלת הצמיחה הגבוהה ביותר מבין המדינות באזור EMEA


תדיראן גרופ
תדיראן גרופ זכתה בפרס המכובד מטעם ענק המזגנים היפני טושיבה זאת השנה השנייה ברציפות
חברת TOSHIBA העולמית העניקה לתדיראן גרופ את תואר המפיצה בעלת הצמיחה הגבוהה ביותר מבין המדינות באזור EMEA (Europe, Middle East and Africa).

תדיראן גרופ זכתה בפרס המכובד מטעם ענק המזגנים היפני טושיבה, זאת השנה השנייה ברציפות, עבור הגידול היחסי המשמעותי ביותר במכירות מוצרי החברה מבין כל המדינות באזור אירופה, מזרח התיכון ואפריקה.

בכנס השנתי שקיימה חברת TOSHIBA העולמית בליסבון שבפורטוגל העניקו בכירי החברה את הפרס המכובד לתדיראן לידי ארז יובל, מנהל חטיבת תדיראן אנרג'י ונורית לוגסי, המנהלת המסחרית בתדיראן אנרג'י, שנכחו בטקס.

במסגרת הכנס של חברת טושיבה העבירה נורית לוגסי, המנהלת המסחרית של תדיראן אנרג'י, מצגת מקצועית לבכירי החברה ושאר מפיצי טושיבה באזור EMEA על ההיערכות של תדיראן אנרג'י להמשך הגידול במכירות ותוכניות העבודה לשנים הקרובות.

כמו כן, ארז יובל ונורית לוגסי קיימו במהלך הכנס פגישה עם מר טושיאקי וואזאווה, מנכ"ל החטיבה העסקית הגלובלית בטושיבה והצוות שלו לגבי המשך התפתחות פעילות טושיבה בישראל בשנים הקרובות תחת הכותרת "Vision 2020".

חברת תדיראן הינה המשווקת הבלעדית בישראל של מערכות המיזוג VRF של טושיבה. מערכות המיזוג של טושיבה שתדיראן משווקת בישראל פונות ל-3 שווקים עיקריים: וילות היוקרה, פרויקטים מסחריים ופרויקטים של בניה רוויה איכותית.

בשנת 2016 נרשמה עלייה של עשרות אחוזים במכירות של מערכות ה-VRF של טושיבה ביחס לשנת 2015.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il