TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייברי דניסון תרכוש את קוטלב חניתה ציפויים


העסק שמתמקד במו"פ מרחיב את היכולת של החברה בקטגוריות הציפויים המיוחדים

Corporation אייברי דניסון (NYSE:AVY) הודיעה היום שהסכימה לרכוש את קוטלב חניתה ציפויים, יצרנית חומרים רגישים ללחץ של ציפויים ולמינטים מיוחדים מקיבוץ חניתה וקרן ההשקעות טנא תמורת מחיר רכישה של 75 מיליון דולר, כפוף להתאמות המקובלות.
קוטלב, עם מטה בישראל ואמצעי מכירה והפצה בארצות הברית, גרמניה, סין ואוסטרליה, מפתחת ומייצרת פילמי פוליאסטר עם ציפויים, למינציה וציפויי מתכת למגוון של יישומים תעשייתיים ומסחריים, שכולם מצריכים ביצועים גבוהים ואיכות מעולה.
הציפויים לחלונות של קוטלב משמשים בשוקי האביזרים לרכב ולאדריכלות, ציפויי הפוליאסטר העליונים שלה משמשים בייצור של תוויות עמידות, והציפויים החוסמים המאוד דקים מהווים חלק ממערכות בידוד שמשמשות בקירור, בבניינים ולאריזות בשרשרת קרה.
"אנחנו רואים הזדמנויות ברורות למנף את הארגון הגלובלי החזק והמותג המבוסס שלנו כדי לעזור בהאצת המסחור של מוצרי קוטלב ברחבי העולם", אמר מיץ' בוטייר, הנשיא והמנכ"ל של אייברי דניסון. "בנוסף להרחבת תיק המוצרים שלנו והענקת הזדמנויות צמיחה חדשות, תרבות החדשנות של קוטלב והמחויבות מרובת השנים למו"פ מתאימות מאוד להיסטוריה של 80 שנות חדשנות שיש לחברה שלנו בהנדסת חומרים".
עם מכירות של בערך 50 מיליון דולר ב-2015, קוטלב מעסיקה כיום יותר מ-220 עובדים, שרובם במטה של החברה בגליל המערבי. החברה שנוסדה לפני 33 שנים מפיקה מכירות ביותר מ-40 מדינות.
"אנחנו נלהבים לאחד כוחות עם מובילה גלובלית כזאת בענף ורואים בכך הזדמנות גדולה עבור קוטלב חניתה ציפויים לממש את מלוא הפוטנציאל שלה", הוסיף עובד שפירא, מנכ"ל קוטלב. "אני משוכנע שהמשאבים, ערוצי השיווק והמותג של אייברי דניסון יועילו ללקוחותינו בכל השווקים שלנו, ויאפשרו את המשך החדשנות באמצעות השקעות עתידיות ושיפור יעילות הייצור".
אייברי דניסון מצפה שהעסקה תושלם תוך כמה חודשים, כפוף לתנאי ואישורי הסגירה המקובלים.
אודות אייברי דניסון
Avery Dennison (NYSE: AVY) היא מובילה גלובלית בחומרי ופתרונות תיוג ואריזה. היישומים והטכנולוגיות של החברה הם חלק אינטגרלי במוצרים שמשמשים בכל השווקים והענפים החשובים. עם פעילות ביותר מ-50 מדינות ויותר מ-25,000 עובדים ברחבי העולם, אייברי דניסון משרתת לקוחות עם תובנות וחידושים שעוזרים למותגים להיות יותר מעוררי השראה ולעולם להיות יותר חכם. החברה, שהמטה שלה נמצא בגלנדייל, קליפורניה, דיווחה על מכירות של 6.0 מיליארד דולר ב-2015.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il