TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה בע"מ רוכשת את השליטה בחברת מגאסון לפי שווי של כ-145 מיליון שקל


איתמר דויטשר, מנכ"ל החברה
הכניסה לתחום הטכנולוגי החדש צפויה להפוך את אלקטרה למובילת שוק גם בתחום הבניינים החכמים.

אלקטרה בע"מ מתרחבת ומקימה חטיבה טכנולוגית חדשה:

רוכשת את השליטה בחברת מגאסון לפי שווי של כ-145 מיליון שקל

אלקטרה תרכוש 60% מפעילות מגאסון, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול "בניינים חכמים" – רכישה שתעניק חוויה חדשנית וערך רב ללקוחות אלקטרה ותהווה מנוע צמיחה אסטרטגי לפעילות הקבוצה

לאחר שביססה את מעמדה כמובילת שוק בארבעה תחומי פעילות עיקריים –קבלנות בנייה תשתיות ומערכות אלקטרו-מכניות, FACILITY MANAGEMENT, ייזום ופיתוח פרוייקטי נדל"ן וזכיינות - ממשיכה קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, לפתח את פעילותה העסקית ומקימה לראשונה חטיבה טכנולוגית חדשה.

הקמת החטיבה בפועל תתבצע באמצעות עיסקה, עליה מדווחת היום החברה, לרכישת 60% ממניותיה של חברת מגאסון, המשקפות למגאסון שווי שוק של כ-145 מיליון שקל. עם השלמת העיסקה תינתן לאלקטרה אופציה לרכישת יתרת המניות (40%) של מגאסון.

חברת מגאסון הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים בתחומים כגון: אבטחה, בקרת תנועה, גילוי אש וכן פתרונות מיגון ייעודיים למגזר הפרטי והציבורי. החברה, הנמצאת כיום בבעלות ברוך שחם ואייל סגל, הינה הספק הבלעדי של כל הבנקים בישראל, של חלק ממחלקות משרד הבטחון, וכן של שורה של חברות מובילות במשק. אחת ההתמחויות המרכזיות, המהוות את מנוע הצמיחה של החברה, הינה בניהול "בניינים חכמים" (Smart buildings), המאפשרים שליטה מרחוק בכל מערכות הבניין באמצעות מערכות טכנולוגיות מתוחכמות. מגאסון מעסיקה כיום כ-130 עובדים ומשרדי החברה ממוקמים באזור התעשיה החדש של יבנה.

רכישת פעילות מגאסון מהווה פריצת דרך באסטרטגיה העסקית של אלקטרה עם כניסתה לתחום טכנולוגי חדש, שפעילותו תייצר סינרגיה בין כלל פעילויות החברה, ותעניק ערך משמעותי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. הפעילות החדשה בחטיבה הטכנולוגית, תאפשר לאלקטרה לנהל בצורה חכמה ויעילה יותר את המבנים בדגש על שימוש בטכנולוגיות ירוקות וחדשניות, החוסכות הן במשאבים כספיים הכרוכים בעלויות האחזקה של המבנים והן באנרגיה. הכל תוך שימוש במערכות בקרה וטכנולוגיה מתקדמות והתאמת החללים לצרכים האישיים של כל לקוח. הכניסה לתחום הטכנולוגי החדש צפויה להפוך את אלקטרה למובילת שוק גם בתחום הבניינים החכמים.

לדברי איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ, "עיסקה זו מהווה נדבך חשוב נוסף בתכנית אסטרטגית רחבה להמשך פיתוח פעילותה העסקית של קבוצת אלקטרה, וסנונית משמעותית ראשונה בכניסתנו לתחום הטכנולוגי. המודל העסקי תואם את האסטרטגיה הכוללת של אלקטרה, על פיה אנו מספקים ללקוחות פתרונות מלאים מקצה לקצה, משלב ההקמה וההתקנה של מערכות החברה בבניינים, ועד לשלב השירות והתמיכה ולניהול מלא של הבניין החכם. אנו רואים בתחום הבניינים החכמים את אחד מהתחומים הצומחים בשנים הקרובות, וצופים כי פעילות החטיבה הטכנולוגית תהיה פעילות משלימה שתגדיל את איכות השירותים שמציעה הקבוצה ללקוחותיה. רכישה זו מתווספת למספר רכישות נוספות, שביצעה אלקטרה בשנה האחרונה, וביניהן: פעילות יחידת אבטחת סיור הבנקים (יס"ב); חברת דנקו, המתמחה בתחום עבודות גמר; חברת פז מערכות, המתמחה בתחום גילוי וכיבוי אש, וחברת הנקיון טווס. אנו ממשיכים לבחון רכישות נוספות בתחומים משלימים לפעילויותיהן של החטיבות השונות של קבוצת אלקטרה, מתוך מטרה להרחיב את מעגל השירותים והמוצרים האיכותיים שאנו מציעים ללקוחותינו".

לדברי ברוך שחם ואייל סגל, מבעלי מגאסון, "אנו מברכים על שיתוף הפעולה, המהווה עבורנו חיבור אסטרטגי עם גוף גדול ועתיר ניסיון כמו קבוצת אלקטרה, שתתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בארבעה תחומי פעילות עיקריים: קבלנות בנייה ותשתיות, FACILITY MANAGEMENT, ייזום ופיתוח פרוייקטי נדל"ן וזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il