TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הממשלה אישרה תוכנית להטבות כלכליות לשדרות וליישובי עוטף רצועת עזה


נתניהו
היקף ההטבה עומד על 536 מליון שקלים לשנים 2017-2018
הממשלה אישרה הבוקר את תוכנית ההטבות הכלכליות לאזור שדרות ועוטף רצועת עזה, בהיקף של 536 מיליון שקלים אותה הביאו לאישור הממשלה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, משה כחלון. מטרת התוכנית - חיזוק התושבים, הרשויות המקומיות והכלכלה באזור, לנוכח המצב הביטחוני והקשיים שבשימור שגרת החיים האזרחית.

תוכנית הסיוע לשנים 2017-2018 כוללת שורת הטבות לתושבי האזור, בכלל זה: הטבות מס, ארנונה, פטור מדמי חכירה והטבות במעונות יום; השקעות בתשתיות וברשויות מקומיות; הטבות לתעשייה, תיירות, חקלאות, מסחר ותעסוקה, ותגבור שירותים בתחומי חינוך, רפואה, ורווחה.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "הממשלה תאשר היום תוכנית לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי עוטף עזה. אנחנו משקיעים למעלה מחצי מיליארד שקל לטובת התושבים. אנחנו עושים את זה בהטבות מס, בהטבות במעונות יום, בהשקעות בתשתיות, בהקלות, בעזרה לרשויות המקומיות. אני חייב להגיד שכל האזור נמצא בפריחה מתמדת. אני מתרשם כשאני הולך לשם מהבניה, מתנופת הבניה, מהביקוש - על כל דירה יש כמה מבקשים וכל זה קורה מאז מבצע "צוק איתן". לכן באישור התוכנית היום, אנחנו אומרים לתושבים: "אנחנו נמשיך לחזק אתכם, אנחנו נמשיך לחזק את עוטף עזה, אנחנו נמשיך לחזק את הנגב והנגב המערבי. אנחנו עושים זאת למענכם, למען הנגב ולמען ביטחונה ועתידה של מדינת ישראל".

שר האוצר, משה כחלון אמר: "חיזוק חוסנם של יישובי עוטף עזה הוא חיזוק החוסן הלאומי של מדינת ישראל"

במהלך הישיבה עדכן ראש הממשלה נתניהו את השרים בדברים שאמרו לו לאחרונה ראשי רשויות מהעוטף ואמר:" לא היתה פריחה כזו מאז קום המדינה, בוודאי לא היתה פריחה כזאת מאז התחלת התקפת החמאס. זו פריחה כבירה מסוף צוק איתן. יש זרימה של אוכלוסייה, ביקוש לדירות. זו המדיניות שלנו – פיתוח ולצד זה אנחנו ממשיכים לשמור על הבטחון וההרתעה."

בין ההטבות ניתן למנות: זיכוי מס בשיעור של 20%, הנחה בשיעור 45% בארנונה למגורים, סבסוד מעונות יום, סיוע כלכלי לרשויות המקומיות בהיקף של 93 מיליון ₪, הפעלת מסלול תעסוקה לקליטת עובדים חדשים באזור, שדרוג תשתיות ביוב בהיקף של 40 מיליון ש"ח, שדרוג מערך הטיפול בפסולת וטיפוח סביבתי בהיקף של כ- 25 מיליון ש"ח, הרחבת בתי מלון והקמת צימרים, פטור מדמי חכירה לרשות מקרקעי ישראל, תכניות לקידום חברתי, מדע בקהילה, ופעילויות תרבות וספורט.

כמו כן, יתוגברו שירותים פסיכולוגיים ופסיכו-סוציאליים לנפגעי חרדה באמצעות חמישה מרכזי חוסן ויוענק סיוע בהפעלת מערכי חירום רפואיים תוך תגבור במספר ניידות טיפול נמרץ, הפעלת מוקד רפואי לילי ותגבור התחנה לבריאות הנפש בשדרות. בנוסף, יתוגברו שעות טיפול וייעוץ רגשי לילדים בעוטף עזה בהיקף של 24 מיליון ₪.

את התוכנית גיבש מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, ושותפים לה משרדי האוצר, החינוך, הביטחון, הפנים, תרבות וספורט, פיתוח הפריפרייה הנגב-והגליל, הבריאות, הכלכלה והתעשייה, העבודה והרווחה, התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, הגנת הסביבה, החקלאות ופיתוח הכפר, שיוויון חברתי, המדע והחלל, והמשרד לביטחון פנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il