TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס הוסמכה לתקני ISO לאבטחת מידע וניהול אבטחה בתחום הבריאות


מטריקס
הסמכות אלו יאפשרו למטריקס להתמודד במכרזים בהם תקני אבטחה אלו הם תנאי סף – בהם מכרזים ממשלתיים רבים

מטריקס, חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, הוסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי בשני תקני ניהול אבטחת מידע: ISO 27001 תקן לניהול אבטחת מידע ו-ISO 277799 לניהול אבטחת מידע בעולם הבריאות. הסמכות אלו יאפשרו למטריקס להתמודד במכרזים בהם תקני אבטחה אלו הם תנאי סף – בהם מכרזים ממשלתיים רבים.

ISO 27001 הוא תקן המגדיר את עקרונות הבסיס להקמה ותחזוקה של מערכת לניהול אבטחת מידע המתאימה לארגון. התקן מוכיח שהארגון נקט באמצעים הנדרשים כדי לשמור על המידע הארגוני בצורה הטובה ביותר. ISO 277799 הוא התקן המבוסס על תקן אבטחת המידע ISO 27001, ומתמקד באבטחת המידע בארגוני בריאות או אצל ספקי שירות שלהם. התקן קובע עקרונות והנחיות לארגונים רפואיים ולספקיהם לגבי אבטחת המידע הרפואי בארגון ובמערכותיו. על ידיי יישום התקן, ארגונים יוכלו להבטיח כי אופן הטיפול במידע הרפואי נעשה ברמה הגבוהה ביותר תוך כדי שמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע הרפואי.

"רגולצית אבטחה המידע בישראל היא מהמחמירות ביותר, ומטריקס, כחברת טכנולוגיה מובילה, מחוייבת לעמוד בכללים ובתקנים הנוקשים ביותר", אומרת טליה זמיר, מנהלת אבטחת המידע של מטריקס. "הסמכות אלו הן סטנדרט עולמי כיום, והן מאפשרות לנו לספק ללקוחותינו שירות טוב ואמין יותר, לצד היכולת להתמודד על מכרזים נוספים וחשובים הקובעים את תקנים אלו כתנאי כניסה".

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 7,950 מקצועני ,IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי ה- IT בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2015 הגיע לכ- 2.3 מיליארד ש"ח.

מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים,הייטק, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. הייחודיות של מטריקס באה לידי ביטוי ביישום טכנולוגיות התומכות ומעצימות את הפעילות העסקית, ביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, וביכולת לצפות קדימה אל הטכנולוגיות המבוקשות של העתיד. למטריקס התמחות ייחודית בפתרונות למגזר הפיננסי וכיום כשליש מפעילות החברה הינה במגזר זה בישראל ובארה"ב בתחומים כגון: מערכות ליבה בנקאיות, פתרונות דיגיטל, CRM, ניהול סיכונים פיננסים, פתרונות סייבר, מניעת הונאות, BI ומחסני נתונים ועוד. לצד פעילותה העניפה עם חברות וארגונים קטנים ועד ארגונים גדולים, הקימה מטריקס זרוע עסקית ייחודית תחת השם 8300 המספקת סל של שירותים ופתרונות עבור חברות סטארט אפ והייטק במודלים המתאימים גם לחברות צעירות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il