TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רובומו - מכסחת הדשא הרובוטית מתחדשת


רומבו
CodeOasis פיתחה לרובומו מערכת ניהול ושליטה מרחוק, בהיקף של כ- 300 אלף ₪

CodeOasis, המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, פיתחה לחברת רובומו (Robomow), יצרנית מכסחות הדשא הרובוטיות, מערכת ניהול ושליטה מרחוק. מערכת השליטה כוללת שכבה (Application Program Interface) המאפשרת לרובוט לתקשר עם מערכות חיצוניות כגון אפליקציות, מערכות ווביות ועוד. . הפרויקט נאמד בהיקף כספי של כ- 300 אלף ₪.
רובומו מפתחת מכסחות דשא רובוטיות. הרובוט יושב בתחנת עגינה ויוצא למלאכת כיסוח הדשא בהתאם להגדרות שהוגדרו לו מראש. הוא רץ על הגזרה שקיבל, בתדירות שהוגדרה, תוך הימנעות ממכשולים כמו סלעים דקורטיבים, מערכות השקיה או כל דבר אחר שנמצא בגינה. עיקר מכירותיה בשוק האירופאי, באמצעות מפיצים והיא פעילה גם בישראל, עם נתח שוק שהולך וצומח.
המערכת שפיתחה CodeOasis יושבת בענן, על גבי תשתית של Microsoft Azure ומאפשרת ללקוחות להפעיל את הרובוט לזהות תקלות, לקבל חיווי מתי הרובוט השלים את משימותו וכד' - מרחוק. עוד מאפשרת המערכת ללקוחות, באמצעות פלטפורמת MyRobomow, לצפות בשורה של נתונים סטטיסטיים. במקביל, באמצעות אפליקצית טכנאים, בשם ToolKit, מאפשרת המערכת לטכנאים לקבל אינדיקציה על מצבו של הרובוט, ולשלוט בו מרחוק מבלי להגיע לבית הלקוח.
מימשק הסרוויס פותח ב - .Net ואילו הקליינטים והפרונט פותחו ב- Angular, ובעוד שפלטפורמת MyRobomow עלתה לאוויר לפני כחודשיים, פלטפורמת השליטה מרחוק ואפליקציית הטכנאים יעלו לאוויר עד סוף השנה.
"עם הגידול במספר הלקוחות החלטנו להחליף את הפלטפורמה הישנה שלנו בפלטפורמה חדשה המאפשרת לנו להיות זמינים 24/7 ולנהל את צי הלקוחות שלנו בענן. הפלטפורמה החדשה כוללת יכולות כמו הפצת גרסאות חדשות לכל הרובוטים שלנו בעולם, בלחיצת כפתור, ויכולות איסוף וניתוח מידע המאפשרים ללקוחות - לעקוב אחר ביצועי הרובוט, ולטכנאי החברה – להתמודד עם בעיות טכניות מרחוק" אמר אור פלס, מנהל הדיגיטל של רובומו. "יכולות אלה יאפשרו לנולשפר את השירות ללקוחות ובד בבד, ולהפחית עלויות."
לדברי אמיר גולן, מנכ"ל משותף CodeOasis: "היכולת לשלוט על הרובוט מרחוק ולנטר את פעילותו באמצעות תקשורת סלולרית, פותחת לרובומו את הדלת לאינספור אפשרויות וכיווני התפתחות. אם כיום החברה מדורגת כמספר שתים באירופה הרי שהפלטפורמה החדשה שפיתחנו יכולה להזניק אותה למקום הראשון."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il