TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק ההשקעות האמריקאי Life Sci Capital" " החל לראשונה לסקר את מניית חברת "סלקט ביוטכנולוגיה"


בנק ההשקעות האמריקאי
"למוצר החברה יש פוטנציאל צמיחה גדול ומכירות החברה יכולות להגיע לסכום שיא של כ-200 מיליון דולר"
בנק " Life Sci Capital " מצטרף לבנק ההשקעות אמריקאי נוסף, "רודמן אנד רנשו" שהחל לפני כחודש לסקר את המנייה וממליץ על קנייה במחיר יעד של $10 למנייה- פרמיה של 274%

להערכת ג'רי איזקסון, האנליסט שסיקר את המנייה ב- "Life Sci Capital: "למוצר החברה יש פוטנציאל צמיחה גדול ומכירות החברה יכולות להגיע לסכום שיא של כ-200 מיליון דולר".

עוד הוסיף איזקסון כי: "בכוונת סלקט ביוטכנולוגיה להגדיל את נוכחותה בארה"ב ע"י פתיחת משרד במהלך שנת 2017, אשר יסייע בסגירת עסקאות נוספות".

בנק ההשקעות האמריקאי Life Sci Capital" ", המתמחה בתחום מדעי החיים החל לראשונה, לסקר את מניית "סלקט ביוטכנולוגיה" בע"מ (Cellect) הנסחרת בנאסד"ק ובבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול נסד"ק: APOP; סימול בבורסה לני"ע בת"א: APOP).
בנק ההשקעות ציין כי אבני הדרך המשמעותיות של החברה לתקופה הקרובה כוללות את תחילת הניסוי בשלב 1-2 בבית החולים רמב"ם בקרב חולי לוקמיה, חיפוש שותפים אסטרטגיים נוספים בשנת 2017, פגישת Pre-IND עם ה-FDA במחצית הראשונה של 2017 וקבלת תוצאות ביניים של הניסוי הקליני ברבעון השלישי של 2017.

עוד ציינו בבנק ההשקעות כי כיום אין טיפול ל-GVHD, מצב בו הגוף דוחה שתל, מלבד סטרואידים או טיפולים המדכאים את מערכת החיסון של הגוף, וכי טיפולים אלו מובילים לכך שהחולים עשויים לסבול מדלקות חריפות ואף למוות, כך שהטיפול של סלקט עונה על צורך רפואי ללא מענה כיום. בית ההשקעות הוסיף כי יש צורך בטיפול ל-GVHD שאינו כולל פגיעה במערכת החיסון של הגוף.

"סלקט ביוטכנולוגיה" מפתחת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת הפקה של תאי גזע לכל סוגי הטיפולים, בהם תאי גזע מהווים את חומר הגלם המרכזי. השיטה של סלקט לא רק מאפשרת הפקה מהירה של התאים אלא גם מורידה דרמטית את הסיכון לדחייה בהשתלות כגון השתלות מח עצם, השתלות פנים ועוד.

כזכור, עפ"י תחזיות רודמן אנד רנשו, באנליזה שפורסמה לפני כחודש- הטכנולוגיה החדשנית שמפתחת החברה עשויה להניב מכירות שיא של כ-250 מיליון דולר עד לשנת 2030. התחזיות של הבנק מבוססות על שיעור חדירה שמרני לשוק המוערך בערך שנתי של כ-8.5 מיליארד דולר, על סמך אומדני העלויות הנוכחיים לפרוצדורת HSCT יחידה העומדים על 125 אלף דולר. עוד ציינו ב"רודמן אנד רנשו" כי "סלקט ביו" היא חברה יעילה מאוד מבחינת הון, והגירעון המצטבר שלה מאז הקמתה ב-2011 הוא 7.1 מיליון דולר בלבד.
כמו כן, על פי תזרים מזומנים מהוון המציבה ערך כולל של 92 מיליון דולר לפלטפורמה של "סלקט ביו", ובהתבסס אך ורק על שיתופי פעולה פוטנציאליים (המתמקדים במחלות אונקולוגיות, מטבוליות ואוטו-אימוניות), מעריכים ב"רודמן אנד רנשו" את שוויה של סלקט ביו במחיר של $ 10 למניית אוצר אמריקאית (ADS) תוך הבאה בחשבון של 8 מיליון מניות ADS מדוללות במלואן שטרם נפרעו בסוף 2017.
כל החברות שמפתחות טיפולים רפואיים על בסיס תאי גזע עומדות בפני מחסום מרכזי שהוא השגת חומר הגלם המרכזי לטיפולים אלו – תאי הגזע עצמם - היות ותאים אלו הינם נדירים מאוד וקשים מאוד למיצוי. גם אם מוכחת יעילותו של טיפול תאי גזע מסוים, אין כל דרך כיום להביא אותו לרפואת המונים כי מיצוי תאי גזע בכמות ובאיכות הדרושים אינם אפשריים כיום. השיטות הקיימות למיצוי תאי גזע הינן יקרות מאוד, מורכבות מאוד, נמשכות שבועות ומייצרות כמויות תאי גזע שלא רק שאינן מספיקות לטיפול אלא גם מייצרות סיכון רב לדחיית השתל ולמחלות דחיה ואף למוות.

סלקט הוכיחה במחקרים כי היא מסוגלת להגיע בתוך שעות ספורות לריכוז תאי הגזע גבוה ואיכותי מתאים הנלקחים מתורם מוח עצם, או דם חבל טבור ואף רקמות שומן.

השיטה של סלקט קיבלה אישור של משרד הבריאות לניסויים קליניים בבני אדם ונבחנת תחילה לשוק השתלות מח עצם לטיפול בסרטן כמו גם לשווקים אחרים הזקוקים לתאי גזע כחומר גלם. הלקוחות הפוטנציאליים לטכנולוגיית החברה הם כל חברות התרופות, מכוני המחקר, בתי החולים ועוד. החברה מעריכה כי בעתיד, הטכנולוגיה שלה תשולב בתהליך הייצור של כל מוצר המבוסס על תאי גזע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il