TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחירי הדיור: בממשלה לא מבטיחים שהמחירים ירדו גם ב- 2017


טל אלדורטי אליאב בן שמעון וירון שורק צלם ינאי אלפסי
השמאי הממשלתי טל אלדרוטי : אם אתם רוצים שאגיד לכם מה יקרה למחירי הדירות ב – 2017 ? תשאל אותי ב – 2018

נציגי הממשלה שהשתתפו בפאנל הפותח של עיר הנדל"ן שעורך מרכז הבנייה הישראלי במלון רויאל ביץ באילת כבר לא מבטיחים שמחירי הדירות ירדו בזמן הקרוב.

טל אלדרוטי, השמאי הממשלתי ציין בפאנל כי מי שעומד עם סטופר ומצפה מדי יום שמחר המחירים ירדו משלה את עצמו זה תהליך ארוך וצריך להתאזר בסבלנות אם אתם רוצים שאגיד לכם מה יקרה למחירי הדירות ב- 2017 תשאלו אותי ב- 2018 . גם ערן ניצן הממונה על התקציבים באוצר ציין בפאנל כי לא נראה את פירות העשייה של הממשלה מחר בבוקר. לטענתו, האוצר, המנהל, משרד השיכון, כולם פועלים במסירות להגדלת השיווקים, הגדלת התחלות הבנייה והסרת חסמים.

נחמה בוגין שמאית מקרקעין ציינה בפאנל כי המחירים רק ממשיכים לעלות ואנחנו משחקים בנדמה לי. תוכנית מחיר למשתכן מציעה פתרון למגזר מצומצם ואנחנו רואים עליית מחירים אפילו באזורים שיש בהם פרויקטים של מחיר למשתכן מחירי הדירות עלו השנה ב- 9% וכרגע לא נראה שינוי באופק.

אליאב בן שמעון מנכ"ל התאחדות בוני הארץ ציין כי תוכנית מחיר למשתכן היא אחד הגורמים המרכזיים להמשך עליית המחירים. התוכנית היא לא הפתרון לענף ולכן נגמור את השנה עם עליית מחירים של לא פחות מ 8%. בן שמעון התייחס גם לטענות שעלו לאחרונה שהקבלנים הם המרוויחים מעליית מחירי הדירות וציין כי אם הרווחים של הקבלנים היו כל כך גבוהים לא היינו רואים מבול של חברות ביצוע שקורסות.

חיים פייגלין מנכ"ל חברת צמח המרמן ציין אף הוא שהמהלכים של הממשלה אינם רלוונטיים לפתרון משבר הדיור. הממשלה צריכה לתכנן לטווחים של 30 שנה קדימה, המדינה הולכת לקראת הכפלת האוכלוסייה תוך 30 שנה ולכן יש לתכנן 3 ערים מטרופוליניות גדולות שיוכלו לתת מענה לדורות הבאים.

מוקדם יותר בפאנל שמאי המקרקעין בהנחיית שמאי המקרקעין חיים מסילתי, ובהשתתפות מ״מ ראש עיריית ירושלים קובי כחלון, ואחרים, שאל מסילתי את חברי הפאנל האם הם מאמינים שמחירי הדירות ירדו. קובי כחלון השיב באופן מפתיע כי המטרה של האוצר ושל שר האוצר ( אחיו ) משה כחלון היא לא להוריד את המחירים אלא לספק דיור מוזל לזוגות צעירים.
כאשר הפנו את השאלה לנוכחים באולם רק משתתף אחד מקהל הרים את ידו לשאלה האם מחירי הדירות ירדו בשנה הקרובה .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il