TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרסו מוטורס זוכה לאמון המשקיעים


איציק וייץ. מנכ"ל החברה
ביקושים בהיקף של כ-806 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב; החברה גייסה בשלב המוסדי כ-250 מיליון שקל
תמורת הגיוס תשמש את פעילות הליסינג המבוצעת על-ידי חברת הבת פסיפיק תחת המותג Lease-4U

בעקבות ביקושי היתר, נסגר המכרז בריבית שקלית לא צמודה בשיעור שנתי של 2.4% למח"מ של כ-3.7 שנים

איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנו שמחים על הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקת אגרות החוב שביצענו ורואים בהם ביטוי להמשך הבעת אמון של שוק ההון בחברה. הגיוס הנוכחי הינו נדבך נוסף בחיזוק פעילותה העסקית ושיפור גמישותה הפיננסית, תוך ניצול תנאי השוק לטובת גיוון מקורות המימון וחסכון בעלויות"
קרסו מוטורס השלימה אתמול בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אגרות חוב חדשה. בשלב המוסדי, נרשמו ביקושים של כ-805 מיליון שקל- היקף גבוה פי חמישה ממסגרת הגיוס שעמדה על כ-150 מיליון שקל. החברה בחרה לגייס בשלב המוסדי כ-250 מיליון שקל ובעקבות ביקושי היתר קיבלה את אישור חברת הדירוג להרחבה. השלב הציבורי של ההנפקה צפוי להתקיים ביום רביעי.
במסגרת הגיוס, הנפיקה קרסו מוטורס למשקיעים סדרה חדשה של אגרות חוב (סדרה ב') שקליות שאינן צמודות למדד. איגרות החוב המונפקות מדורגות בדירוג A1 על-ידי מידרוג ובעלות מח"מ של כ-3.7 שנים. אגרות החוב מובטחות בשעבוד ראשון על כלי רכב וחוזים של חברת הבת פסיפיק, המרכזת את פעילות הליסינג תחת המותג Lease4U, ועל הלוואת בעלים שתועמד לה. אגרות החוב נדחות מפני החוב הבכיר של החברה (רק במקרה של פירוק).
בעקבות ביקושי היתר שנרשמו, נקבעה במכרז ריבית של כ-2.4% לעומת ריבית מקסימלית של כ-3.1% שהוצעה במכרז ולעומת ריבית של 2.75% בה נסחר אג"ח סדרה א' של החברה. את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים איביאי.
קרסו מוטורס דיווחה לפני כשבוע את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של שנת 2016. החברה סיימה את התקופה עם צמיחה של כ-22% בהכנסות לכ-1.08 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-889 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הצמיחה בהכנסות באה לידי ביטוי גם בשורת הרווח הנקי שגדלה בכ-4.1% לכ-76.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-73.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הונה העצמי של הקבוצה, נכון ליום ה-30.9.2016, הסתכם בכ-1.14 מיליארד שקל, המהווה כ-32.4% מהמאזן המאוחד וכ-50.2% מהמאזן ברמת הסולו.

קרסו מוטורס, הינה אחת מיבואניות הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה מייבאת לישראל את מותגי הרכב רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ'יה ובעתיד את המותג לאדה. קרסו מוטורס מייצגת את רנו בישראל מאז שנת 1948, כאשר בתחילת שנות התשעים קיבלה את המותג ניסאן, לפני כמספר שנים את מותג הפרימיום אינפיניטי, בשנת 2013 החלה למכור ציוד מכני הנדסי כבד של מותג קייס והחל מחודש ינואר 2015 החלה בשיווק רכבי דאצ'יה.
במסגרת האסטרטגיה שמובילה הנהלת החברה, הידוק הקשר עם יצרני הרכב, חיזוק הנוכחות של המותג ניסאן בישראל, וכן השקת פעילויות משלימות לפעילות הליבה של יבוא הרכב. לקרסו מוטורס יש כיום מספר פעילויות, לרבות ייבוא ציוד מכני הנדסי כבד של מותגי קייס, אטלס קופקו ופאוואר סקרין, פעילות בתחומי ה"טרייד אין" (מכירת מכוניות יד שניה), ליסינג והשכרת רכב (באמצעות חברת ליס פור יו), ייבוא שיווק ומכירה של כלי רכב דו-גלגלי ורכבים תפעולים (באמצעות מטרו מוטור), סוכנות ביטוח ומימון. פעילויות אלה מסייעות לחברה לשמור על קשר רציף עם לקוחותיה ומאפשרות מיצוי של משאבי החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il