TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינוביד הישראלית בשת"פ ענקיות התוכנה Adobe, IBM ו-Oracle‏


משיקה פתרון המחבר וידאו אינטראקטיבי עם ערוצי השיווק בענן

בשנים האחרונות, פתרונות ענן בתחום השיווק (Marketing Clouds) צוברים תאוצה ומאפשרים לעולם השיווק להפוך פרסונלי וממוקד יותר עם ערוצי שיווק כמו דוא"ל, אתרי אינטרנט, הודעותSMS ושיווק חברתי. פתרונות הענן מאפשרים לערוצי שיווק אלה להיות מסונכרנים אחד עם השני ומאפשרים למשווקים לקיים רצף תקשורתי מותאם אישית לצרכנים - בכל מסך בו הם נמצאים.

אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו, על גבי כל מכשיר, מודיעה היום על השקת Innovid Marketing Cloud Suite - מוצר חדש המחבר וידאו לענן דרך שיתופי פעולה חדשים עם Adobe, IBM ו-Oracle המאפשרים חיבור בין וידאו אינטראקטיבי וערוצי שיווק אחרים, המנוהלים בענן. זהו הפתרון הראשון מסוגו בעולם (Omni-channel marketing cloud integrations). המוצר החדש מאפשר למשווקים לראשונה, להבקיע את ההפרדה הקיימת כיום, בין וידאו לבין ערוצי שיווק אחרים ולפנות באופן אישי (Personalized Targeting) לצרכן הסופי.

המוצר החדש של אינוביד מציע למשווקים מידע על בסיס דפוס אינטראקצית הצרכן עם הווידיאו, ובסינכרון מלא עם יתר ערוצי השיווק כגון דוא"ל, מנוע חיפוש, גלישה באתרים, פרסומות סטטיות (Display), רשתות חברתיות, ניידים ועוד. אינוביד מוסיפה למוצר את יכולותיה המתקדמות ביצירת וידאו עשיר ומותאם אישית ובכך מאפשרת למשווקים לבצע פנייה אישית לצרכנים ולפתח עמם מערכת יחסים משמעותית יותר ולאורך זמן. מוצר זה הוא חלק מפלטפורמת הוידאו של אינוביד.

פלטפורמת הוידאו של אינוביד מאפשרת למפרסמים לנהל את הקמפיין שלהם באופן מושכל, על ידי ניתוח בזמן-אמת של איכויות המדיה, כולל יכולת צפייה, הונאות ובטיחות מותג, כמו גם ביצועים. חבילת ענן השיווק החדשה מציגה מאפשרת שיפור של הביצועים ומוודאת עמידה ב-KPIs מותאמים באמצעות זה מושג על ידי שליחת התרעות, השעיית הגשה או ביצוע חסימת פרסומת וידאו בזמן-אמת בקמפיינים שלא עומדים בסף הרצוי.

אינוביד פועלת משנת 2007, ומציעה למשווקים את הדרך החלקה והיעילה ביותר האפשרית ליצור מעורבות והשפעה בקרב צרכנים בכל מקום בו הם צורכים תוכן, תוך מתן ניתוחים בזמן אמת. המערכת מאפשרת אופטימיזציה של קמפייני ווידאו פרסונליים, על גבי 25 סוגי מסכים. שיתוף הפעולה החדש עם ענקיות התוכנה בענן מחזק את מעמדה של אינוביד כמובילה בטכנולוגיות פרסום ושיווק בווידאו.

לדברי צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד-שותף אינוביד: "מעבר לכל מסך נמצא אדם, ויש לנו הזדמנות מדהימה לפנות לכל צרכן באופן אישי יותר ולהתאים לו את ההצעה הכי רלוונטית עבורו. חבילת ענן השיווק החדשה שאנו משיקים היום מעצימה את המשווקים ומאפשרת להם להמיר מודעות טלוויזיה קיימות לסרטונים מותאמים אישית, על כל מסך, בהתבסס על חשיפות ואינטראקציות קודמות בכל ערוצי השיווק".

###
אודות אינוביד
חברת אינוביד (Innovid) היא פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להגיש ולמדוד חוויית וידאו חדשנית בכל סוגי המדיה תוך שיפור ההיקף, היעילות והתשואה על ההשקעה.

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ- 70 עובדים. החברה נהנית מתמיכתן של סקויה קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, T-Ventures, זרוע ההשקעות של סיסקו ו-NewSpring Capital.

אינוביד זכתה במספר פרסים, לרבות תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015" מטעם AdAge, תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015 " מטעם Crain, "רשימת הכוכבים העולים" ב-2013, 2014 ו-2015 של IAB Mixx, פרס הווידאו של Digiday (2012 ו-2014), פרס ASPY של iMedia Connection ופרס Creative Media ל-2013. למידע נוסף בקרו באתר החברה, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il