TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Kaspersky Safe Kids מתחדש עם יותר גמישות לילדים ועצות להורים


קספרסקי
מעבדת קספרסקי מרחיבה את הפתרון שלה להגנה על ילדים מפני איומים דיגיטליים עם מאפיינים חדשים עבור פלטפורמות iOS ואנדרואיד

בעזרת הפיצ'ר המעודכן, יכולים עכשיו ילדים לבקש מהוריהם גישה לאתרים מוגבלים או לאפליקציות, כשהכל נעשה מרחוק בלחיצת כפתור. איפיון נוסף מאפשר להורים לקבל טיפים שימושיים לתרחישים ומצבים בעייתיים.

הטיפים להורים מופיעים כהערות בהגדרות Kaspersky Safe Kids ובדוח אותו מקבלים ההורים אודות פעילות האינטרנט של ילדיהם בתוך פורטל My Kaspersky. הטיפים יכולים להופיע גם כחלק מהודעה דחופה במכשיר הנייד של ההורים, לדוגמא, אם ילד מנסה לגשת לאתר בקטגוריה שנחסמה על ידי ההורה (כגון אתרים המכילים שפה שאינה ראויה).

תוצאות סקר שנערך על ידי מעבדת קספרסקי ו- B2B מראות כי אחד מ- 3 הורים מרגיש חסר שליטה לגבי התכנים שילדיהם צורכים ברשת או למכלול ההתנהגות המקוונת של ילדיהם. על אף הזמינות של כלים לבקרת הורים, לעיתים קרובות הם אינם יודעים כיצד להגיב להתנהגות מקוונת של ילדיהם - האם עליהם להחרים את המכשיר אם הילד נתפס כשהוא מנסה להיכנס לאתרי הימורים? או, בכמה קשיחות הם צריכים לנקוט במקרה שהמערכת רושמת גילוי עניין של הילד באתרים המתאימים למבוגרים בלבד?

עצות מפסיכולוגים המשולבות בגרסה החדשה של Kaspersky Safe Kids, מאפשרות להורים לא רק להעריך כראוי את רמת הסיכון לילד, אלא גם לבחון את הגישה שלהם עצמם להגנת הילד ברשת. הורים יקבלו טיפים לגבי אתרים ואפליקציות שאינם מתאימים, התרעות על אנשי קשר חשודים חדשים, בעת ביצוע רכישה באינטרנט, בעת שימוש עודף באינטרנט ובמספר תרחישים נוספים.

"לא משנה איזה מוצר אנו מפתחים, אנו תמיד שואפים שיהיה ידידותי למשתמש ככל האפשר. כאשר הדברים נוגעים לשלוות הנפש של הורים ולהגנה על ילדים, הדבר רלוונטי יותר מתמיד. אנו רוצים שהפתרון שלנו יגן על ילדים ברשת ויספק משהו שהוא מעבר לתמיכה טכנית בלבד. Kaspersky Safe Kids מציע לא רק ניטור של פעילות הילדים ברשת, אלא גם מסייע להורים להבין טוב יותר את ההתנהגות המקוונת של ילדיהם. אנו מאמינים כי עצות הפסיכולוגים מוסיפות מגע אנושי לתוכנה ולוקחות את ההגנה לרמה חדשה לחלוטין", אמר אנדריי מוצ'ולה, ראש פעילות צרכנים, מעבדת קספרסקי.

מאפיין חדש נוסף של המוצר בגרסת האנדרואיד מאפשר לילדים לבקש גישה לאתרים מוגבלים או לאפליקציות. כאשר הילד מנסה לגשת לאתרים מוגבלים ולאפליקציות, מופיע חלון המונע זאת אך מאפשר לילד לשלוח להורה בקשת גישה. ההורה יכול להסכים לבקשה בלחיצת כפתור. עבור אייפון ואייפד, פעולה זו פועלת באתרי אינטרנט בלבד.

הגרסה המעודכנת של Kaspersky Safe Kids זמינה כעת ב- www.kaspersky.com/safe-kids..

נוסף ליכולות החדשות, הפתרון מסייע להורים להישאר מעודכנים לגבי פעילות הילד ברשת, לנטר את היקף הזמן שהוא מבלה באינטרנט, באילו אתרים ביקר, אילו משחקים שיחק, עם מי הוא מתקשר ברשתות חברתיות, והיכן הוא נמצא פיזית. הפתרון כולל גם התראות מובנות המודיעות להורים אם מזוהה פעילות מסוכנת או אם ילדים עוזבים באופן פיזי את האיזור הבטוח שהוגדר עבורם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il