TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam מצטרפת לתוכנית HPE Complete


חברת VEEAM
Veeam® Software מכריזה על הצטרפותה לתוכנית Hewlett Packard Enterprise (HPE) Complete
Veeam® Software, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה על הצטרפותה לתוכנית Hewlett Packard Enterprise (HPE) Complete. HPE מצאה כי פתרונות הזמינות המובילים של Veeam ראויים להיכלל בחבילת הפתרונות שלה – Complete HPE. מעתה, לקוחות יוכלו לרכוש פתרונות מלאים של HPE ו- Veeam ישירות מ- HPE ומן המשווקים שלה, ולהינות מפתרון ה- Availivabilty המוביל של Veeam, שיקנה להם זמינות 24.7.365 .

כתוצאה מהצטרפות Veeam לתוכנית HPE Complete, יהנו הלקוחות מן היתרונות הבאים:
• נקודת קניה אחת – רכישה של פתרון מלא של HPE ו- Veeam בהזמנה אחת, ישירות מ- HPE.
• פתרון מאומת –קבלת תוקף של Veeam כחלק מפתרונות האחסון והשרתים של HPE כחלק מתוכנית HPE Complete, לקוחות יוכלו לרכוש את חבילת Veeam Availability, Veeam Backup & Replication , Veeam Backup Eseentials Enterprise וגרסת Enterprise Plus עבור שתי סביבות העבודה - VMware vSphere ו- Microsoft Hyper-V.

"Veeam נהנית מיחסים ארוכי טווח עם HPE, ואני שמח כי אנו מהדקים את יחסינו כעת, עם הצטרפות Veeam לתוכנית HPE Complete," אמר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול ב- Veeam."באמצעות שילוב פתרון ה- Availability המוביל של Veeam עם המסורת של HPE בכל הנוגע לשרתים, מערכות אחסון ומערכות מאוחדות, נאפשר ללקוחות לשגשג בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית".

הפתרון המשותף מסייע בהגשמת החזון של Veeam בדבר העידן ממוקד-הענן. באמצעות – Veeam Availability Platform לענן היברידי – יכולים עסקים, המחפשים פתרונות זמינות כדי לעמוד ביעדי רמות השירות (SLOs), להינות מאחזור נתונים ואפליקיצות בענן היברידי, באופן יעיל, זריז, גמיש ואמין לכל סביבות הפעילות שלהם.

האינטגרציה של פתרונות ה- Availability של Veeam עם פתרונות האחסון המותאמים לפלאש, HPE 3PAR StorServ ו- HPE StoreVirtual Storage, בשילוב מערכות HPE StoreOnce להגנת נתונים, מספקת זמינות ללא תחרות עבור נתונים ואפליקציות. משתמשים יהיו מסוגלים למנף snapshots של אחסון ולהסתמך על יכולות התאוששות מובילות כדי למזער אובדן נתונים וזמני השבתת מחשוב.

"הדרך בה משתמשים עובדים עם נתונים ואפליקציות השתנתה ללא היכר, ובעוד ארגונים מחפשים לאמץ מודלים עסקיים זריזים ופשוטים יותר, כך גם קהילת הספקים צריכה להתפתח", הוסיף פטריק אוסבורן, מנהל בכיר לניהול מוצרים ושיווק, חטיבת אחסון, HPE. "HPE תמיד היתה מחויבת לספק את המוצרים הטובים ביותר ללקוחותיה. באמצעות חיבור מערך האחסון והשרתים שלנו עם מוצרי ה- Availability של Veeam, אנו מעניקים למשתמשים שלנו את היכולת להפעיל פתרונות הוליסטיים המקדמים את הפעילות שלהם, משפרים אמינות ומפחיתים משמעותית עלויות ומורכבות שימוש".



אודות Veeam
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 43,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 216,500 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,000 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il