TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Cybonet מטמיעה את פתרון ה-sandbox של צ'ק פוינט


דוד פלדמן מנכל cybonet
בעזרת פתרון ה- sandboxingשל צ'ק פוינט, תספק Cybonet ללקוחותיה שכבה נוספת של הגנה על המידע שלהם. שילוב הכלים של שתי החברות יאפשר בדיקה מעמיקה של כל קובץ מצורף שנכנס לחברה בדואר אלקטרוני והגנה עליו מפני האקרים ומתקפות ברמות תחכום וסיכון גבוהות
דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet: "אנו מאמינים שהשילוב של פתרונות Cybonetעם פתרון ה- sandboxingשל צ'ק פוינט יאפשר לנו לספק בארץ ובעולם את פתרון ההגנה המקיף ביותר כיום על הודעות דואר אלקטרוני"

חברת Cybonet, ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, מטמיעה את פתרון ההגנה על קבצים בדואר אלקטרוני של ענקית אבטחת המידע הישראלית צ'ק פוינט מדגם Check Point SandBlast. כתוצאה מהעבודה המשותפת עם צ'ק פוינט, יוכלו לקוחות Cybonetליהנות משכבה נוספת של הגנה על המידע שלהם כנגד כופרות מחשב (ransomware). שילוב הכלים של שתי החברות יאפשר בדיקה מעמיקה של כל קובץ מצורף שנכנס לחברה בדואר אלקטרוני והגנה עליו מפני האקרים ומתקפות ברמות תחכום וסיכון גבוהות.

כחלק מהמהלך, שילבה Cybonet את מודול ה-sandboxing של פתרון הגנת הדואר האלקטרוני שלה, PineApp Mail Secure עם סביבת ה-ThreatCloud של Check Point, הנחשבת לסביבה המתקדמת והמעודכנת ביותר של מודיעין לאיומי רשת.

במסגרת האינטגרציה, קבצים שמגיעים לארגונים בדואר אלקטרוני המוגן בתוכנה של Cybonet נבדקים בכלי ה-Network Threat Check Point של SandBlast. כל איום חדש שמתגלה נשלח למסד הנתונים של ה-ThreatCloud וכל חתימת איום חדשה מופצת לרוחב ה-ThreatCloud בכדי להגן על שערי גישה (gateways) אחרים המחוברים לרשת. באופן זה, שערי הגישה המחוברים יכולים לחסום את האיום החדש לפני שהוא מתפשט.

Sandboxing עובד באמצעות הרצת קוד בסביבה דיגיטלית המפוקחת באופן הדוק, שבה ניתן לנטר ולנתח את התנהגות הקוד. מכיוון שאין צורך בקיומו של איום קודם, ה-sandboxing מסוגל לזהות נוזקות מתקדמות ואיומים שלא הוכרו בעבר (zero-day) דוגמת כופרות.

באמצעות תהליך זה ובעזרת יכולות של הדמיית איומים וחילוץ איומים (Threat Emulation and Threat Extraction) מספק ה-sandbox של Cybonet מענה מלא לאיתור, בדיקה והגנה כנגד נוזקות בלתי ידועות, מתקפות zero-day, מתקפות מכוונות ליעד (targeted) ונקודות תורפה (exploits) שעדיין לא התגלו בארגונים.

לדברי דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet, מסר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת צ'ק פוינט ומאמינים שהשילוב של פתרונות Cybonetעם פתרון ה- sandboxingשל צ'ק פוינט יאפשר לנו לספק בארץ ובעולם את פתרון ההגנה המקיף ביותר על הודעות דואר אלקטרוני".

אודות Cybonet

חברת Cybonet (לשעבר PineApp) היא ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים קרוב ל-40,000 דומיינים, בכ-60 מדינות בעולם. החברה מספקת מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני, סינון URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע. בין לקוחות Cybonet בארץ ובעולם נמנים מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים (SMBs). Cybonet, שממוקמת בחיפה, מעסיקה כ-40 עובדים בישראל ובעולם ומגייסת בימים אלה עשרות עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. בעלת השליטה ב-Cybonet היא צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il