TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תרו ממנה מנכ"ל זמני


חברת תרו
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה מינתה את מר אבהאי גנדי לתפקיד מנכ"ל זמני, בתוקף מה-1 בינואר 2017. כפי שנמסר כבר, המנכ"ל הזמני ישמש בתפקיד זה בתקופה שמהעזיבה של קאל סונדרם בסוף השנה הזאת ועד ההגעה באפריל 2017 של מר עודאי בלדוטה שמונה לאחרונה כמנכ"ל תרו.

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה מינתה את מר אבהאי גנדי לתפקיד מנכ"ל זמני, בתוקף מה-1 בינואר 2017. כפי שנמסר כבר, המנכ"ל הזמני ישמש בתפקיד זה בתקופה שמהעזיבה של קאל סונדרם בסוף השנה הזאת ועד ההגעה באפריל 2017 של מר עודאי בלדוטה שמונה לאחרונה כמנכ"ל תרו.

מר גנדי משמש כעת מנכ"ל הפעילות בצפון אמריקה של Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("סאן פארמה"), תפקיד שהחליף בו את מר סונדרם. מועצת המנהלים של תרו גם מינתה את מר גנדי למועצה.
לפי שהצטרף לעסקים של סאן פארמה בצפון אמריקה, מר גנדי מילא כמה תפקידי הנהלה בסאן פארמה בעשרים השנים האחרונות, והאחרון בהם מנכ"ל העסקים של סאן בהודו שבו היה אחראי לפעילות בהודו וגם בכמה שווקים בינ"ל, כולל מכירות ושיווק, פעילות שילוב, פיתוח עסקי, ניהול תיק המוצרים ופונקציות דומות אחרות. המנהיגות שלו איפשרה לעסקים בהודו להגדיל את ההכנסות ביותר מפי שלושה תוך תקופה קצרה של שלוש שנים.

מר דיליפ שאנגבי, יו"ר מועצת המנהלים של תרו, אמר: "מועצת המנהלים של תרו בטוחה שמר גנדי ישרת היטב את תרו ובעלי העניין שלה בתקופת הביניים הזאת".

אודות תרו

תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

הצהרת חוף מבטחים

אמירות מסוימות בהודעה זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. למרות שהחברה מאמינה שהציפיות שמשתקפות במידע צופה פני עתיד זה מבוססות על הנחות סבירות, היא לא יכולה לתת ערובות לכך שהציפיות שלה יתגשמו, כולל אך לא רק אמירות בהודעה לעיתונות הזאת בנוגע למינוי המנכ"ל והמועמדויות למועצת המנהלים של תרו. גורמים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות כוללים את המחיר בשוק של מניית תרו, טיבן של הזדמנויות השקעה אחרות שיוצגו לתרו, תזרימי מזומנים, תנאים כלכליים כלליים מקומיים ובינ"ל, תנאי השוק והענף, שינוי במצב הפיננסי של החברה, תביעות משפטיות שיוגשו על ידי צד כלשהו לבית משפט כלשהו בישראל, בארצות הברית או בכל מדינה שתרו פועלת בה, פעולות רגולציה וחקיקה במדינות שתרו פועלת בהן, וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל הדוחות השנתיים שלה על גבי טופס 20-F. מידע צופה פני עתיד ישים רק ביום שבו הוא מפורסם. החברה לא מתחייבת לעדכן, לשנות או לתקן מידע צופה פני עתיד כלשהו, בין אם כתוצאה של מידע חדש, התפתחויות נוספות או עוקבות או מסיבה אחרת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il