TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י דאטה סיסטמס מובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום General-Purpose Disk Arrays


אלי משה
חברת היטאצ'י דאטה סיסטמס (Hitachi Data Systems), מובילה עולמית בפתרונות אחסון, גיבוי ומחשוב, דורגה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום General-Purpose Disk Arrays. היטאצ'י דאטה סיסמטס ממוקמת בקצה העליון ברביע המובילים, כאשר היא מדורגת גבוה בזכות שלמות החזון שלה בתחום ובזכות היכולת לממש את החזון.

על פי ניתוח האנליסטים של גרטנר, היטאצ'י מציעה משפחה משלימה של מערכי אחסון היברידים תחרותיים במשפחת ה-Virtual Storage Platform (VSP) עבור שוק מערכי אחסון למטרות כלליות. להיטאצ'י בסיס לקוחות גלובלי נרחב והיא מספקת למשתמשים אחסון במחיר תחרותי באמצעות מכירת מערכי אחסון על בסיס עלות תפעולית עם נפח על פי דרישה או תוכניות אחסון כשירות. החברה הינה בעלת יכולת תמיכה גלובלית ויעילה. מערכי האחסון החדשים של סדרת G הינם בעלי תאימות לאחור עם דורות קודמים של מערכי HUS VM ו-VSP ובעלי מאפייני תאימות שכפול, אשר יכולים לבצע וירטואלזיציה של דורות קודמים של מערכים כדי להקל על עדכוני תשתית.

עוד נכתב בדוח, כי מדובר במערכים היברידים התומכים בכונני הפלאש של היטאצ'י (FMD) ומציעים גם SSD סטנדרטיים לתעשייה בתוך כל המערכים. מערכי סדרת ה-G אלו הם מערכי אחסון מאוחדים המציעים פרוטוקולים של בלוקים וקבצים, אשר יכולים לארגן שורות אחסון אל הענן באמצעותHitachi Data Migrator to Cloud וזאת בנוסף לאספקת אינטגרציה רחבה ומקיפה אל ה-API של VMware.

האנליסטים של גרטנר מעידים כי, "שביעות רצון הלקוחות היא גבוהה, במיוחד בתחומים של אמינות, זמינות ושירותיות. בחודש אוקטובר 2016, סדרת מוצרי ה-G אפשרה תמיכה עבור כיווץ ומניעת כפילויות במודולים של FMD ולאחרונה הושק פתרון ה- G1500 עם בקרים מהירים יותר".

בדוח צוין כי, "להיטאצ'י יש פלטפורמת חומרה ותוכנה משותפת על פני כל פורטפוליו המוצרים של החברה, עם מאפיינים תואמים ומשותפים של ניהול, ממשקי משתמש גרפי (GUI) ושכפול. כמו כן, סדרת ה-G מתממשקת עם הענן כדי לאפשר ארגון שקוף בשורות של אחסון אל ספקי ענן דוגמת שירותי הענן של Amazon ו-Microsoft Azure". בנוסף לכך, נכתב כי עדכוני המיקרו-קוד המתורגמים לזמינות שימוש גבוהה אינם מפריעים לתהליך העבודה ודורשים תכנון מועט ותדירות נמוכה של פעילויות תיקון חומרה.

אלי משה, מנכ"ל אזור E-Med בהיטאצ'י דאטה סיסטמס, אמר כי, "ריבוע הקסם של גרטנר השנה ממחיש את מה שמתרחש בתחום התשתיות בעולם. עם המעבר לעולם הדיגיטלי ולפתרונות מבוססי ענן, עולה הצורך בארכיטקטורה שונה לתשתיות וממצאי הדוח הנוכחי ממחישים את המובילות של היטאצ'י לספק פתרונות לאתגרים אלו. בדוח האחרון ניתן לראות כי היטאצ'י עומדת בראש בשכלול חזון ויכולת ביצוע בתחום תשתיות האחסון. היטאצ'י מספקת מזה מספר שנים פתרונות בעלי ארכיטקטורה אחודה הכוללים תוכנות ניהול ותוכנות בעולמות הביג דאטה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il