TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

CA Technologies מציגה למידת מכונה ויכולות אוטומציה חדשות כדי לשפר את כלכלת ה-Mainframe


CA מיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס.
CA Technologies הכריזה ב-CA World - הכנס השנתי של החברה שנערך בלאס וגאס – על פתרונות חדשים המגדילים את ערכן של ההשקעות במחשבי Mainframe, כולל ניתוח מתקדם, אוטומציה מוגברת, DevOps עבור Mainframe, ואבטחת נתונים חיוניים. CA מיוצגת בישראל ע"י NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס.
סל מוצרי ה-Mainframe המורחב של CA כולל יכולות אנליטיות לחיזוי לצורך ניטור נתונים הקשורים למיינפריים. CA Mainframe Operations Intelligence הוא פתרון חדש, מבוסס אלגוריתמים, המזהה וצופה בעיות במערכת לפני שהן משפיעות על הביצועים. למידת מכונה (machine learning) מוודאת שאין השבתה ומספקת מודיעין המפחית את המאמץ והמיומנות הנדרשים להפעלת מרכזי נתונים.
"מיחשוב באמצעות Mainframe צריך לספק תובנות לצמיחה עסקית" אמר אשוק רדי, המנהל הכללי של תחום ה-Mainframe ב-CA Technologies. "סל המוצרים של CA הוא נרחב, ממקסם את ערכו של ה-Mainframe ומחזק את התפקיד שהוא ממלא כפלטפורמה לפעילות עסקית קריטית וכ'כן שיגור' לחדשנות באמצעות DevOps ואוטומציה מוגברת".
המהדורה החדשה של CA Workload Automation מקלה על עומסי עבודה כגון Big Data, ענן ויישומים ניידים. היא מתזמנת, מנהלת ומנטרת עומסי עבודת ברחבי הארגון, באופן מאובטח, באמצעות ממשק Web אינטואיטיבי, כדי להקל על הגישה ולצורך נראות טובה יותר. ארגון קמעונאי גדול הגיע להחזר השקעה (ROI) של 245 אחוזים על פני שלוש שנים, וחסך 2.1 מיליון דולר בפרודוקטיביות לאחר היישום של CA Workload Automation 1).
"הניסיון שלנו עם CA Workload Automation איפשר לנו להרחיב את העסק. השדרוגים הם מהירים וקלים, וכל מהדורה מגיעה עם תכונות שהן בעלות ערך לעסק שלנו" אמר דאג שניידר, סגן נשיא בכיר ומנהל הטכנולוגיה הראשי ב-Manulife Financial וב-John Hancock. "אנו שמחים על הפוטנציאל שהמהדורה החדשה מציעה עם ממשק משתמש מודרני שיאפשר לחברי הצוות שלנו ליצור, לנטר ולנהל עומסי עבודה בכל עת ומכל מקום. הניידות תהיה גורם חשוב ביותר שיסייע לנו לחסוך זמן ויאפשר מעורבות מהירה. אנו גם מצפים להשתמש בלוחות המחוונים החדשים והמותאמים, אשר מספקים ל-App Dev, ל-Line of Business ול-IT Ops נראות (visibility) לגבי עומסי העבודה שלהם".
יכולות אוטומציה חדשות מסייעות ללקוחות לנהל את מחזור החיים של פרויקטים במסגרת המאמצים לניוד (migration) של תוכנת המיינפריים. CA Conversion Service הוא שירות מבוסס ענן, ראשון בענף, המנהל מאמצי הסבה החל מהכנת הנתונים ועד לפיתוח ול-rollout, תוך הפחתת הצורך לשירותים מקצועיים יקרים או disruptions של הצוות.
פיתוח מודרני – החל מ-Mobile ועד ל-Mainframe
CA Release Automation Connector for z/OS מביא את עולם ה-DevOps לתחום ה-Mainframe , החל מפיתוח ועד לבדיקות, שחרור גרסאות וניהול. הוא תומך באספקה ובפריסה רציפות, כולל ניהול קוד המקור ואינטגרציה עם CA Endevor® Software Change Manager המשופר אשר מנהל רכיבי Java ומספק יכולות בקרה טובות יותר לצורך אספקה מהירה יותר בסביבות Mainframe וסביבות מבוזרות.
הפחתת עלויות העמידה בתקנות באמצעות אבטחת נתונים על ה-Mainframe

לקוחות יכולים לתת מענה לדרישות מחמירות לאבטחת נתונים ועמידה בתקנות עם הגרסאות החדשות של CA Data Content Discovery ו-CA Compliance Event Manager. חידושי Mainframe אלו, ראשונים בענף, מאתרים, מסווגים ומגינים על מידע רגיש וכפוף לרגולציות, ובסופו של דבר עוזרים למנוע חדירות לנתונים ואיומים מבפנים. כשהם משולבים, הם מהווים את הפתרון היחיד בשוק להגנה על נתונים, הפועל במלואו על Mainframe ויכול להפחית באופן משמעותי סיכון הגלום בפריקת נתונים רגישים.
על פי IDC, "מחשבי Mainframe עדיין מייצגים 10 אחוז מההוצאה השנתית על טכנולוגיית שרת" אומר מאט איסטווד, סגן נשיא IDC. "הם נשארים פלטפורמות חזקות מאד עבור מגוון רחב של עומסי עבודה קריטיים כולל אפליקציות עסקיות, עיבוד טרנזקציות, ומחסני נתונים גדולים".
1) מחקר שנערך ע"י Forrester Consulting מטעם CA Technologies בשם " The Total Economic Impact™ Of CA Technologies Workload Automation, פברואר 2016
אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il