TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קספרסקי: כמעט 78% משתמשים רוצים לעזוב את המדיה החברתית אבל פוחדים


רוב האנשים מעוניינים לעזוב את הרשתות החברתיות, בעיקר בשל העיסוק הכרוך בהן. עם זאת, מרבית הנשאלים העידו כי הם נשארים ברשתות החברתיות, משום שהם פוחדים לאבד זיכרונות דיגיטליים וקשר עם חברים
מחקר שנערך על ידי חברת אבטחת הסייבר מעבדת קספרסקי בקרב יותר מ-4,800 נשאלים, מראה כי רוב האנשים מעוניינים לעזוב את הרשתות החברתיות, בעיקר בשל העיסוק הכרוך בהן. עם זאת, מרבית הנשאלים העידו כי הם נשארים ברשתות החברתיות, משום שהם פוחדים לאבד זיכרונות דיגיטליים וקשר עם חברים. המחקר נעשה במסגרת פרויקט FFForget בפיתוח מעבדת קספרסקי המסייע לאנשים לשמור את הזיכרונות הדיגיטליים שלהם.

שמירה על קשר עם חברים היא בעיה מסובכת יותר לפתרון, אבל מעבדת קספרסקי עובדת על פתרון שיסייע למשתמשים לשמור את הזיכרונות הדיגיטליים שלהם. אפליקציה בשם FFForget תאפשר למשתמשים לגבות את כל הזיכרונות שלהם מרשתות חברתיות בהן הם משתמשים, ולשמור אותם באופן בטוח ומוצפן. האפליקציה תעניק למשתמשים את החופש לעזוב כל רשת חברתית, בכל עת, ללא אובדן נתונים.

מחקר קודם שביצעה מעבדת קספרסקי הציף נטייה חזקה של אנשים להשתמש במכשירים דיגיטליים כתחליף לזיכרון שלהם. מחקר נוסף הראה עוד כי משתמשים חשים צורך בלתי נשלט לבדוק שיחות ועדכוני סטטוסים במכשירים הניידים שלהם. המחקר החדש מראה כי משתמשים רבים הם למעשה בעלי ביקורת עצמית ומודעות לתלות שנוצרה – 39% מהמשיבים אמרו כי הם מאמינים שהם מבזבזים זמן ברשתות חברתיות. כמעט 78% ציינו כי הם שוקלים לעזוב את הרשתות החברתיות.

על אף הרתיעה מהתלות שפיתחו ברשתות החברתיות, משתמשים רבים חשים צורך בלתי נשלט להישאר בהן. הרוב (62%) מאמינים כי יאבדו קשר עם חברים אם יעזבו את הרשתות החברתיות. 21% מהמשיבים היו פחות מודאגים מקשרים עם חברים, אך הביעו חשש כי לא יצליחו לאחזר זיכרונות דיגיטליים, כגון תמונות, ברגע שיעזבו את הרשת החברתית.

“רשתות חברתיות יכולות לספק למשתמש יתרונות לצד סיכונים. אנו מאמינים כי לכל אדם יש את הזכות להחליט באופן חופשי, בכל זמן, באילו פלטפורמות להשתמש ואילו לעזוב. אלא שחופש דיגיטלי אמיתי אינו דורש קורבנות. אנו רוצים שאנשים יחזרו לכיסא הנהג באמצעות בעלות על עותק מוצפן של כל הזיכרונות הדיגיטליים שלהם, בכל זמן", אמר יבגני צ'רשנב, מנהל המדיה החברתית במעבדת קספרסקי. "עם FFForget אנו רוצים ליצור פתרון שיבטל אצל המשתמשים את הפחד מאובדן זיכרונות כתוצאה מפריצה לחשבון או נזק אחר. וחשוב מכל – משתמשי האפליקציה יזכו חזרה ביכולת לפרוש מכל רשת חברתית, בכל זמן, מבלי לאבד את מה ששייך להם – החיים הדיגיטליים שלהם".

השקת FFForget מתוכננת לשנת 2017. משתמשים יכולים להירשם ב- ffforget.kaspersky.com, לספק משוב ולהשפיע על בניית האפליקציה. הם גם יקבלו עדכונים, תובנות וגישה מוקדמת לבטא ציבורית כאשר תהיה זמינה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il