TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט רוכשת פתרונות של SAP


מיקרוסופט העולמית בחרה ב-SAP SuccessFactors כפתרון לניהול ההון האנושי
הפתרון ישרת כ-114,000 עובדים של מיקרוסופט ברחבי העולם
מיקרוסופט בחרה ב - SAP SuccessFactors , כפתרון לניהול ההון האנושי של החברה ברחבי העולם. הפתרון ישרת כ-114,000 עובדים המועסקים במשרה מלאה. הבחירה בפתרון נבעה בזכות יכולותיו הגלובליות, גמישותו, יכולות ההרחבה שלו ואסטרטגיית הפלטפורמה הפתוחה שלו.
בכך מצטרפת מיקרוסופט למעל 4,500 ארגונים מובילים בעולם אשר בחרו בפתרון החדשני SAP SuccessFactors המסייע להם לנהל את ההון האנושי שלהם ביעילות בסביבת הענן.

באמצעות הטמעת SAP SuccessFactors שואפת מיקרוסופט להשיג צמצום עלויות והתייעלות תפעולית בארגון, כמו גם שדרוג של חווית העובדים בארגון, בזכות התאמת הפתרון לעולם הדיגיטלי, זמינותו במובייל וממשק המשתמש האינטואיטיבי הקל לשימוש. בנוסף, יסייע הפתרון בגיוס, פיתוח ושימור טאלנטים בארגון לאורך זמן, כל זאת יחד עם העלאת רמת המעורבות של העובדים (Engagement), אשר תוביל באופן ישיר לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון.

לדברי שרון בן ארי, מנהלת השותפים העסקיים של חברת SAP ישראל, "פתרוןSAP SuccessFactors , המבוסס ענן, מספק מענה רחב לניהול מחזור חיי העובד בארגון, החל משלב הגיוס ועד לפרישתו, לרבות ניהול יעדים וביצועים, ניהול מסלולי קריירה, הדרכות, הטבות ועוד. הפתרון מתאים לארגונים מכל סוג וגודל, ובין יתרונותיו - היכולת לנהל תהליכים שונים באמצעות המובייל והרשתות החברתיות, מכל מקום בעולם ובכל זמן. פתרון זה מאפשר להתמודד בהצלחה עם אתגרי ההתרחבות הגלובלית ולנהל באופן יעיל עובדים מדורות שונים, המשולבים בשוק העבודה. הפתרון, שמדורג על ידי חברות המחקר כמוביל בעולם, מספק חווית משתמש איכותית עם ממשק משתמש מתקדם ומודרני והוא משלב יכולות שיתוף פעולה ומידע בין העובדים".

לדברי ג'קי רייט, סגן נשיאIT במיקרוסופט, "ככל שאנו במיקרוסופט מאיצים את המעבר של חברות לעידן הדיגיטלי ומגדירים מחדש את העתיד של התעשייה, כך חשוב שתהיה לנו פלטפורמה מובילה ברמה עולמית, שתאפשר לנו לפתח ולקדם את ההון האנושי שלנו, לאפשר לעובדים לפתח קריירה משמעותית בארגון, ולהגדיל את הפרודוקטיביות שלהם. האנשים שלנו הם המפתח להצלחה המתמשכת שלנו ו-SAP שותפה למחויבות לפשט את התהליכים הגלובליים שלנו וליצור חווית עובד מודרנית ויעילה יותר. כחברה מובילה בתחום ניהול ההון האנושי, יש ל-SAP את הידע והניסיון לסייע לנו להמשיך במשימה שלנו להעצים כל אדם וארגון ברחבי העולם כדי להשיג יותר, לרבות העובדים שלנו".

לדברי מייק איטלינג, נשיא:SAP SuccesFactors "תחום משאבי אנוש הפך עם השנים למורכב מאוד, במיוחד עבור חברות גלובליות גדולות, המתמודדות עם מאות תקנות ורגולציות מסביב לעולם. גם חברת מיקרוסופט מבינה כי נדרש לפשט את המורכבות
בתחום, אך לא פחות חשוב גם לספק לעובדיה ממשקים מבוססי ענן שהם ידידותיים, מהנים וקלים לשימוש. אנו גאים להיות שותפים של מיקרוסופט בפעילותה בתחום זה ובכלל".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il